| Character Chat | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Blackbird Admin
Viestien lukumäärä : 739 Join date : 05.08.2008 Ikä : 34 Paikkakunta : Valkeala
| Aihe: Character Chat Ke Elo 20, 2008 8:20 pm | |
| Näin. Eli chattia. Ainakin Iida varmaan muistaa meidän ihanat "larpit" yläasteaikana joten tämä olisi vähän samantyylistä juttua eli senku jutellaa hahmojen kesken. Ei tarvi pelata tai mitään. Vaan jutellaa. Vähä niinku meidän hahmot mesettäis. :DD Eli Character Chat pystyyn!
Mitäs immeisille ja muille creatureillle nykyää kuuluu? -Orla | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
Viestien lukumäärä : 698 Join date : 23.08.2008 Ikä : 33 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Character Chat Ma Elo 25, 2008 8:58 am | |
| Hmm, paljon parempaa nyt kun joku kaunis nainen on online! - Ando Äh, älä viitsi Ando... - Hiro Minä kun luulin Masahashin olevan varattu...? vai onko se kenties vain hidaste? Hyväähän ainakin minulle, kiitos kysymästä. Entä itsellesi? Ja muille, tottakai^^ - Satoshi ... Hyvää - L | |
|
| |
Kiwi Admin
Viestien lukumäärä : 98 Join date : 05.08.2008 Ikä : 34
| Aihe: Vs: Character Chat Ti Elo 26, 2008 9:59 am | |
| *repsahtelee* voi teitä <3. Minulle kuuluu ihan hyvää. Koetan opiskella parhaani mukaan valtiotieteitä... Kiinnostaa toooosi paljon... - Anora Kröhöm... Minäkin sinua Ando. -Amy Hyvää kuuluu? Entä teille muille? Alkaa olla kylmä opetella lentämään luudalla. -Nelly | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Character Chat Ti Elo 26, 2008 3:33 pm | |
| ... En tunne täältä enää puoliakaan? O__o -Orlanda | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Character Chat Ke Elo 27, 2008 8:57 am | |
| Aaaa, aivan! Sitten täytyy vaan tutustua Olen itse kuullut sinusta Anoralta, Enoralta ja muilta. Nimeni on Satoshi Midorikawa ja olen aikalailla lyhyesti sanottuna tyhjäpäinen idiootti. Hauska tutustua^^ - Satoshi Hiro Nakamura, hauska tutustua myös! - Hiro Ehheh... niin minäkin sinua Amy! <3 ja joo, nimi on Ando Masahashi, Amyn miesystävä ja Hiron paras ystävä - Ando Anteeksi... en itsekään tajunnut esittäytyä... Sanokaa vain Ryuuzakiksi^^ - L Niin By the way sanon vaan: Voih... täytyykö pikku Anoran opiskella? Haha, sen haluan nähdä - Satoshi | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Character Chat Ke Elo 27, 2008 4:24 pm | |
| Hirolle ja Andolle: Mjoo teidät kyl tiedän jotenkuten. Satoshi: Tyhjäpäinen idiootti? Ja Ryuuzaki...(?) sori mut un nimi on turhan vaikee tälläselle tavalliselle haltiatyypille joten saat olla pelkkä L. x'D Ja hei, Anora on hikke. Kyl se opiskelee. Minä en.x'D -Orla Wazzup dudes? -Rikki | |
|
| |
Kiwi Admin
| Aihe: Vs: Character Chat Ma Syys 22, 2008 8:22 pm | |
| Ehe ehe Orla. Joku sentään tekee jotain *virn* Ja Satoshi: Etkä ole mikään idiootti! Tyhjäpäinen ehkä joskus L: Ja sinä olet..? Hyvä kun taas tiedän tyyppejä xD Rikki: Sinusta olen kyllä kuullut mutten kuitenkaan tiedä mitään :"D.. - Anora Hiro: Mitä sinulle kuuluu? -Amy Vähän sama tilanne kuin Orlalla, että harvoja tunnen... Aloitetaan vaikka Andosta? Kuka olet, mistä tulet ja niin... -Nelly | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Character Chat Ma Syys 22, 2008 8:27 pm | |
| Anora: Well, mun ei tarvi tehdä mitään ku oon luonnonlahjakkuus! x'D -Orla Kuka minä olen? O.o -Rikki | |
|
| |
Kiwi Admin
| Aihe: Vs: Character Chat Ti Syys 30, 2008 8:55 am | |
| Koulun kirjastossa yritän sählätä jotain. Ja kiva kun porukka tuppaa tänne... -Anora Prinsessa valittaa nyt täysin turhaan! Pitäähän nyt jotain hupia olla -Arazael | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Character Chat Ma Marras 24, 2008 1:43 pm | |
| Arazael muuten, onks sul täl hetkel menos mitää vetoa kenenkään kanssa mun terveydestä? Meinaan tuli vaan mieleen ku mä pistin vedon pystyy Onan kanssa siitä että ku te nyt huomeen lähette sinne hirvimettälle et sä et saa mitää niistä kaadettua 8D -Orlanda | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Character Chat Ma Marras 24, 2008 1:47 pm | |
| Ryuuzaki, missä sinä olet ollut kun et tiedä Rikkiä? - Raito Ai, nyt sinunkin piti ängetä tänne - L Reilua, Orlanda! xD - Satoshi | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Character Chat Ma Marras 24, 2008 2:05 pm | |
| Olen tunnettu reiluudestani, 8D -Orlanda Olen tyrmistynyt. Meikä tässä tuo uutta musagenreä Gamarueliin ja joku hyyppä ei tiedä mun nimeä. O.o -Rikki | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Character Chat Ma Marras 24, 2008 2:23 pm | |
| heh 8D Äläkä ota sitä henkilökohtaisesti Nikki. Minun musiikkiani alettiin soittaa myös Gamaruelissa jokin aika sitten, mutta Ryuuzaki ei tiennyt minustakaan mitään - Satoshi Hei, älkää olko liian ankaria. Ryuuzaki nyt on vain niin kiireinen että on vähän pihalla näistä jutuista - Raito Ai että oikein VÄHÄN? - Satoshi | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Character Chat Ma Marras 24, 2008 2:25 pm | |
| Nyt täytyy myöntää että repesin Satoshille 8D Meinaan en ole Nikki vaan Rikki. ;D Miksi mua kutsuttais Nikkiks jos nimeni on Ricky Lee Roberts? 8D Mitä musaa sä Satoshi muuten soitat? -Rikki | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Character Chat Ma Marras 24, 2008 2:29 pm | |
| Suo, anteeksi. Kirjoitus virhe xD Melodista heviä pääasiassa, mutta joskus tulee muutakin matskua - Satoshi Hyvin, sä Satoshi vedät 8D - L Ole hiljaa, kun ei mitään kysytty - Satoshi | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Character Chat Ma Marras 24, 2008 2:38 pm | |
| Jaaajaa.. Onks sul ihan bändi vai itteksesikö hommailet? -Rikki | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Character Chat | |
| |
|