Roxanne.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Roxxin, Anoran ja Nenzien rope ja sillee
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Rope Gallup

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rope Gallup Empty
ViestiAihe: Rope Gallup   Rope Gallup EmptyTo Elo 27, 2009 8:26 pm

Kysymyksiin saa vastailla, perusteet mukaan! Teen tän jossain vaiheessa itsekkin.

Hahmoista:

1. Mielenkiintoisin hahmo (jokaiselta pelaajalta yksi)?
2. Kenen kanssa voisit seurustella?
3. Ketkä olisivat kavereitasi?
4. Tyyppejä joita et kestäisi?
5. Vihamiehesi?
6. Keneen samaistut?
7. Suloisin heebo?
8. Ketä säälit eniten?

Peleistä

1. Suosikki pelisi?
2. Kolme ikimuistoista hetkeä?
3. Pelejä joita odotat eniten?
4. Mistä eniten nautit ropettamisessa roxannessa?

Ja lopuksi:

Top 5 jokaisen pelaajan hahmoista ja perusteet mukaan!!:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rope Gallup Empty
ViestiAihe: Vs: Rope Gallup   Rope Gallup EmptyTo Elo 27, 2009 10:05 pm

Hahmoista:

1. Mielenkiintoisin hahmo (jokaiselta pelaajalta yksi)? - No siis... itseltäni nappaan Davidin tai Bryanin koska molemmat on sellaisia että niistä ei koskaan voi varmasti tietää mitä ne tekee seuraavaksi. Miralta varmaan Orlanda koska sille on kehitelty niin hienosti taustat ja kaikkea Very Happy Iidalta Arazael Smile Se on vaan niin pirun kiehtova hahmo kaikkine luonteen piirteineen ja taustoineen.
2. Kenen kanssa voisit seurustella? - Hmm... hmm... :p Jos Valerie olisi bi-seksuaali niin ehdottomasti sen kanssa! Se on niin voimakasluontoinen, tempperamenttinen ja kaunis, sekä vähän väärinymmärretty. Juuri sellainen jonka kanssa olisi kivaa olla, jota olisi mielenkiintoista koettaa vietellä joka olisi kiva vaan vetää lohduttavasti kainaloon.
3. Ketkä olisivat kavereitasi? - No siis ainakin Arazael on ollut mun kaveria sellaisissa miniropeissa joissa mie oon ollut ihan itsenäni mukana :'D Ja varmaan Anora ja Orla koska ne nyt muistuttavat teitä eniten Very Happy Ja Hailey muistuttaa kanssa Iidaa... ja tykkäisin varmasti pyöriä böndin poikien kanssa jos ne olisivat selvinä Smile
4. Tyyppejä joita et kestäisi? - Andrew voisi olla tosi rasittava. Ja Dave, Wade ja Rikki olisi sellaisia joita ei kestäisi 24/7 :'D
5. Vihamiehesi? - Kuulostaa tekopyhältä, mutta niin kauan ku kukaan ei tekis mulle henk.kohtasesti mitään pahaa niin ei mulla varmaan ihan vihamiestä olisi.
6. Keneen samaistut? - Davidiin koska Dave on osittain luotu mun pohjalta. Ei täysin, mutta osittain. Davella oli vaikeat olosuhteet kotona kuten mulla perhekodissa ja sekin on saanut väkivaltaa osakseen kuten mie. Dave heittäytyy asioihin joskus liian täysillä ja sillä on muutenkin samanlaista läppää, samoja luonteenpiirteitä sekä ongelmia ja juttuja menneisyydessä kuin mulla. Iida usein sanookin musta "Oot ihan Dave taas" tai "Dave on ihan sinä" xD
7. Suloisin heebo? - Sasha <3 Se on jotenkin niin itse viattomuus muttei todellakaan ärsyttävällä tavalla! Söps, söps, söps!
8. Ketä säälit eniten? - Hmm... varmaan kaikkia kuule XD Varmaan kuitenkin Tecnaa. Se on kiltti ja viaton tyttönen jolla on turhan karu menneisyys + että sitä syrjitään sen vihergeenin takia.

Peleistä

1. Suosikki pelisi? - Hmm... Näitähän on kuules monta Very Happy Tuota, tuota... varmaan osittain Raiton ja Jokerin ensi kohtaaminen kaksin koska siinä oli silloin hirveä vimma pelata sitä ja oli se tietty uutuuden huuma. "Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]" kuuluu myös suosikeihin, sitä oli tosi hauskaa pelata ja siitä löytyy paljon hyvä juttuja, ainakin minun mielestäni. Myös Rikkin ja Daven ensimmäinen tapaaminen oli kiva pelata, Rikki oli ihana ja siinä pelissä huomasi sitä Daven vähän coolimpaa puolta (Ja ei Dave ei ole töysin läpäksi muuttumassa missään vaiheessa vaikka se joissain peleissä sitä onkin! Dave on monipuolinen luonne.) ja "Random törmääminen", hajoilin Hankin ja Rikkin vittuilulle, Rikki oli koko pelin aatelistoa x'D + bändi sai alkunsa <3333
2. Kolme ikimuistoista hetkeä? - Jokerin kaappileikki <33 Se oli jotain niin huvittavaa ja legendaarista :') Se kun Dave vetäisi turpaan Rikkin ahdistelijoita, pidin siitä, se oli cool <3 ja se Tylypahkan venereissu XDD Se oli niin huvittavaa ja siinä oli saatu melkoinen yhtälö samaan veneeseen!
3. Pelejä joita odotat eniten? - Tuota, tuota... varmaan noita bändiin liittyviä pelejä kuitenkin. Koska se porukka on ihan uskomaton yhtälö sekin ja niille voi sattua vaikka ja mitä!
4. Mistä eniten nautit ropettamisessa roxannessa? - Upeista hahmoista ja mielenkiintoisista sekä hajottavista peleistä xD

Ja lopuksi:

Top 5 jokaisen pelaajan hahmoista ja perusteet mukaan!!:

Roxxin hahmot

1. Sasha Gybson ( Se on niin suloinen, viaton ja hauska ja aww <3 Ei sitä vaan voi vastustaa!)
2. Ricky Lee Roberts (Sille vasta saakin hajoilla!)
3. Will McDonnell (Will on ihana <33 se on niin loistava, nerokas ja kuolattava hahmo xD)
4. Jokeri (Se on jollain kieroutuneella tapaa aivan loistava hahmo. Tosi mielenkiintoinen.)
5. Valerie Telronya (Aivan ihana nainen. Plus ettei se oo mikään puhtoinen, nerokasta että se on tehnyt töitä pahiksille (?) joskus)

Kiwin hahmot

1. Arazael Infer (Ara on niin loistava kaikessa jurppimaisuudessaan. Siltä lähtee myös tosi hyvää juttua.)
2. Nelly McDonnell (Niin suloinen tyttö joka on kuitenkin sisimmässään tosi asenne)
3. Anarigel Gamar (Se nyt vaan on Anarigel! Kyllä te tiedätte :''D)
4. Tecna McKay (Niin suloinen hahmo ettei mitään rajaa <3)
5. Anora Gamar (Siihen on väkisinkin kiintynyt kun se on ollut niin kauan kuvioissa mukana.)

Miun hahmot

1. Gabriel Grey / Sylar (Riippuen osaanko pelata sillä. Sarjan pohjalta se on vaan niin mielenkiintonen hahmo ettei mitään rajaa.)
2. Bryan Widing (Mulla on Bryaniin viharakkaus suhde, mutta kyllä mä meidän hiljaisesta jurpista tykkään. Bryan ei tosiaankaan ole mikään pyhä ja sanoo juuri sen mitä ajatteleekin harrastamatta turhaa mielistelyä tai kaunistelua.)
3. David Gontier (Mä olen kiintynyt Davidiin. Plus että sillä on kaikista luontevinta pelata. Davekin on niin monipuolinen hahmo että siitä saa tilanteesta riippuen vaikka millaisen ja tätä kautta hahmosta saa paljon irti.)
4. Hank Morrow (Hank on sellainen melko neutraali taustahäröilijä joten se ei voi käydä ärsyttämäänkään sen takia. Plus että sen sarkastisuus ja huumori vaan iskee muhun ja se on aivan ihana vittuillessan Rikkin kanssa.)
5. Laurent Lawliet (L on iiiihana <3 se on niin omalaatuinen ja fiksu.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Rope Gallup Empty
ViestiAihe: Vs: Rope Gallup   Rope Gallup EmptyTo Elo 27, 2009 10:41 pm

Hahmoista:

1. Mielenkiintoisin hahmo (jokaiselta pelaajalta yksi)?
- No Netalta valitsen nyt kuitenkin kaikista niistä upeista hahmoista.. Waden. Se on niin uusi hahmo että se kiehtoo ja sit ku se on tommonen isoveli ja semmonen jäärä ja tosi asenne äijä. O.o Tällä hetkellä Wade siis vie voiton. (:
- Iidan hahmoista.. Anárigel. No siis koska Anárigel ei oo semmonen kultapoju ja on oikee sellanen renttu naistennaurattaja joka tuntuu tekevän vähän mitä lystää.
- Ja itseltäni valitsen.. Sashan koska nyt alan vihdoin ja viimein oppii pelaamaa sillä! Alku oli ihan pirun vaikeaa mutta pikku hiljaa tässä nyt lähtee käyntiin.
2. Kenen kanssa voisit seurustella?
-Sanon nyt kaikilta yhden hahmon taas :'D Hank ehdottomasti Netalta koska se on niin ihana huumorimies.. ja sitten Iidalta Anárigel koska.. no perustelut tos ylhääl :'D ja sitten itseltäni Rikkin vaikka tosin tappelisin sen kanssa varmaan koko ajan.O.o
3. Ketkä olisivat kavereitasi?
- Bändin jätkät nyt ainakin koska no.. itse haluaisin liikkua musiikkipiireissä enemmänkin ja noi jätkät on niin ihania.. Sit jos ajatellaa esim Kartanossa hiippailevia tyyppejä niin en usko että loppupeleissä heidän kaveri olisin koska mua kammoksuttaa kaikki mikä mitenkään liittyy kuninkaallisuuteen tai tollaseen johtoasemaan. O.o
4. Tyyppejä joita et kestäisi?
- Orlanda! Mua vaa vituttais se koko ajan ku se vaa pätis ja leikkis kuolematonta ja blaablaablaa.. Mut tykkään siitä silti hahmona :'D Ja sit kaiken kukkuraks koska se on niin mahtava sillai ni mua vituttais viel enemmän se etten uskaltais sanoa sille vastaan :'D
5. Vihamiehesi?
- Todeenäköisesti Raito joka varmaan lahtais mut aika nopeaa :'D
6. Keneen samaistut?
- Rikkiin koska se on osittain minä ja osittain Nikki. Rikki on kaikkea sitä mitä mä haluaisin oikeastaan olla. Se on vahva, rohkea ja itsepintainen. Pitää kiinni unelmistaan ja taistelee niiden eteen.
7. Suloisin heebo?
- Oon omahyväinen paska ja totean että Sasha :'D Se on, niin kuin Netta sanoi, itse viattomuus.<3
8. Ketä säälit eniten?
- Öäää.. Omassa sadistisuudessani kylpeviä hahmojani :'D No ei.. Tai siis itseasiassa säälin eniten Sashaa koska se on niin viaton eikä tosiasiassa tekis ikinä pahaa kärpäsellekään.. ja sit mä meen vittu tapattaa sen. Halleluja jeejee >_<

Peleistä

1. Suosikki pelisi?
- Tykkään ihan sikana noist Jokeri/Raito-peleist ja samaten bändipelit nousee kärkeen! Päällimmäisenä on tällä hetkellä mielessä tuo This Is Not A Home [R&D]-peli joka lopetettii tässä vähän aikaa sitten. Se oli hiano!
2. Kolme ikimuistoista hetkeä?
- Se kun Raito tuli Jokerin päämajalle Generigelin kanssa ja ne päätti lyödä hynttyyt yhteen. Sitten se kun Hank ja Dave löys Rikkin sielt joen rannalt ja se oli ihan pöllyssä.. Ja sitten Anárionin ensimmäinen pelini siellä B:n kidutettavana. Cool
3. Pelejä joita odotat eniten?
- Bändin jatkoa! Ne jätkät on niin ihania.<3
4. Mistä eniten nautit ropettamisessa roxannessa?
-Netan tyylistä pelata bändin pojilla. Very Happy ja siitä kuinka Raito luulee olevansa niskanpäällä vaik tosiasias Jokeri pompottelee sitä ku korispalloa :'D

Ja lopuksi:

Top 5 jokaisen pelaajan hahmoista ja perusteet mukaan!!:

Netan hahmot:
- David Gontier Asenne jätkä mutta ei mikää törkynen rokkaripaska niinku joku Rikki
- Wade Morrow Uusi tuttavuus, asennetta löytyy ja jotenki oudon kiehtova hahmo
- Hank Morrow Rakastuisin jos olisin tossa ulottuvuudes.
- Bryan Widing Rakastan Bryanin ja Willin nahinaa ja sitten ihanaa pelata sen nuoruusvuosina ku saa uusia ulottuvuuksia siihe.
- Raito feat. Ryuk Raito on niin nerokas pölvästi ja Ryuk on ihana käkättäjä. :'D

Iidan hahmot:
- Anárigel Gamar naistennaurattaja
- Generigel Gamar "mulla" on eniten historiaan tän hahmon kans sillai
- Amy Gamar Ihana kuvitella se Orlandan kaa hiippailee johkuu
- Anora Gamar Rinsessa joka tallailee Orlandan kaa sillai kivakiva
- Arazael Pidin siitä nahistelevasta ja vittuilevasta Arskasta

Minun hahmot:
- Ricky Lee Roberts Mulla on Rikki-addikdi
- Sasha Gybson Sienimies<3
- Jokeri Tykkään pelata koska Jokeri on niin mielettömän nerokas
- Anárion Mun ihana vampyyrirakas<3
- Orlanda Telronya Eniten suunniteltu, osa minua
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Sponsored content





Rope Gallup Empty
ViestiAihe: Vs: Rope Gallup   Rope Gallup Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rope Gallup
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Roxanne.com :: Höpötystä-
Siirry: