| Paritukset | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ryuuzaki-san Admin
Viestien lukumäärä : 698 Join date : 23.08.2008 Ikä : 33 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Paritukset Ti Marras 25, 2008 2:11 pm | |
| Sori, jos tämä joutui väärään osioon Eli tää nyt on kaiken varalta kun kuuntelin esim sitä Anarigel x joku juttua... xD Että jos jollain on toiveita parituksien suhteen, että jotkut kaksi päätyisivät yhteen, haluat jollekin tietylle hahmolle jonkun tai jonkun tietyn hahmon jolle kulle, en osaa selittää. Jos vaikka mie oisin sillee: "Haluun Jokerin jollekin mun hahmoista!" (*reps*) niin sitten täällä kysytään onko mahdollista, voidaan alkaa suunnitella jne jne jne... Sitten voidaan täällä suunnitella mitä heille tapahtuu, miten he päätyvät yhteen, ketkä voisivat sopia toisilleen ja näin. Huom! En tarkoita että täällä kaikki pitäs parittaa toisilleen ja et kaikkien paritusten tarttis tapahtua tätä kautta, mutta täällä voi halutessaan suunnitella näitä juttuja^^ | |
|
| |
Blackbird Admin
Viestien lukumäärä : 739 Join date : 05.08.2008 Ikä : 34 Paikkakunta : Valkeala
| Aihe: Vs: Paritukset Ti Marras 25, 2008 2:44 pm | |
| ... Jokeri tappais kaikki x'DDD Mut joo. Voisin selittää tässä nyt sen AnarigelxValerie hössäkän ihan kokonaisuudessaan kun en tainnut selittää sitä juurikaan uskottavasti ja ymmärrettävästi meillä.x'D En ainakaan itse tajunnut sanaakaan sepostuksistani. Eli siis silloin kun Orlanda syntyi niin sen iskä lähti meren yli (tai teki jotain.O.o Oon suunnitellu et seki tekis comebackit joskus mut kuitenkii sovitaa nyt ainakin alustavasti et se on meren toisel puolel) ni sen äiti jätti vauva-Orlandan sen veljille; Haldirille, Orophinille ja Rúmilille ja nää kasvatti sen sit sellaseks pikkulikaks. Varmaan jotaa 10 vuotiaaks ihmisen iässä. Sitten ne vei sen Rivendelliin jne. jne. Mut asiaan. Se äiti lähti Sumuvuorille ja kaikki oletti et se on delannut. Tää osoittautui kuitenkin vääräks ja se rakastu siellä johonkin pahaan mieheen ja ne sai pennun; Valerien. Valerie sitten kasvoi osittain hyväks mut pääasiassa pahaks tyypiks. Sitten kun Gamarueliin on hyökkäämässä se joku.. Terkon (keksitää tolle parempi nimi toi on lol.x'D) ni Valerie on sitten sen vakooja ja sen tehtävä on vakoilla pääasiassa Gamaruelin valtiasperhettä. Se kuitenkin jää kiinni siitä ja joku Jimmy tai vastaava käskee porukoiden kiduttaa sitä ja pyytää siltä tietoja Terkonista mutta Valerie ei suostu siihen. Sitten Jimmy lähettää Anarigelin sinne ja An sitten vähän kiduttaa sitä mut sit Valerie on ovela ja jotenkin ne päätyy suutelemaan. Valeriella ei tässä vaiheessa ole tunteita Anarigelia kohtaan koska se vaan yrittää päästä vapaaks mut myöhemmin se sit rakastuukin. Tätä niiden "suhdepeliä" jatkuu sitten salassa tohon Jokerin juhlakatastrofiin saakka jossa koko homma paljastuu. Valerie on kuitenkin jo täs vaihees umpirakastunut Anarigeliin ja siksi Jokeri kidnappas just Valerien. Ja ja ja.. Anarigel sitten kertoo Orlalle et Valerie on sen puolisisko ja seliseli jne. jne. Ja sitten niistä tulee pari. | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Paritukset Ti Marras 25, 2008 2:48 pm | |
| Tuplapostaan mut se ei varmaa oo tääl hirveen vakavaa x'D
Mut siis hei. Haluun mun Rikkille tyttöystävän ;_; Ku sil oli juttuu Blackmoressa jonkun tytön kanssa mut sit se jäi. | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Paritukset Ti Marras 25, 2008 2:52 pm | |
| Iida haluu Enoralle poikaystävän Mie voisin haluta L:lle naisen mutta se ei ole välttämätöntä xD Ja Sasukelle miehen tai naisen ^^ | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Paritukset Ti Marras 25, 2008 3:02 pm | |
| Iida ei ehkä halua mun Rikkiä Enoralle ku Rikki on vähän.. Nikki Sixx x'D
Mul ei oo tyttöhahmoi muuta ku Orla.O.o | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Paritukset Ti Marras 25, 2008 8:11 pm | |
| | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Paritukset Ti Marras 25, 2008 8:36 pm | |
| Mun piti joskus kirjottaa Jokerista ficki missä poliisipäällikkö Gordonin tytär rakastuu Jokeriin ja sitte Jokeri rakastuu siihen kanssa.. Mutta koska Jokeri on vähän vintti normaalia hämärämpi ni sen takia sen Gordonin tytär delaa.
Vois muuten tehdä tänne ficki-osion 8D Teenkii. Ei siit varmaa kukaa pahastu (: | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Paritukset Ma Joulu 01, 2008 2:39 pm | |
| Piti? kirjota! Iidalla ei ole naita Rikkille tai L:lle Mutta Sasuke saa miehen <3 helkatti, pitääks mun alkaa parittaa Raitoo ja L:ää keskenään taas vaihteeks? xD | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Paritukset Ma Joulu 01, 2008 3:52 pm | |
| Kirjotan varmaan sitten ku Dark Knight ilmestyy DVD:lle et saan siitä tarinasta taas enemmän irti Rikki haluu tytön ;__; Ja mä haluun Willille tytön x'D Vaikkei Will välttämättä itellee haluaiskaa mitää naikkosta.x'D | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Paritukset Ma Joulu 08, 2008 4:55 pm | |
| Jei, ehdotukseni että Will löytäisi naisen otettiin todesta <33 no, Iida ei keksinyt Rikkille kettään, enkä tiedä kelpuuttaako rokkari ketään miun tytöistä xD | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Paritukset | |
| |
|
| |
| Paritukset | |
|