| Jaarittelua muailman menosta | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Blackbird Admin
Viestien lukumäärä : 739 Join date : 05.08.2008 Ikä : 34 Paikkakunta : Valkeala
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta La Marras 29, 2008 3:53 pm | |
| Joo pystyy. Kuolin itse eilen ku löysin ne pinssit<3 4 sellasta ihanaa Jokeri-pinssiä samassa pakkauksessa 8D ja sitten esim EMP:llä on Jokerijulisteita joista mulla on yks (: Ja varmaan tulee enemmänkin tässä piakkoin. Joillain amerikkalaisil sivuil niit on ihan sikana mut hitto ku ei pysty tilaa sielt ;__ ; No sehän on jo ihan hyvin : D Fanituksesta tuli mieleen et meikäl on yhden bändin, Skid Rown, tavaraa vähän enemmänkin sillee. Julisteita on seinät täynnä ja sit on kiertuhuivi vuodelta 91-92<3 Se on mun iiiso aarteeni Ja sitten on Skid Row-kalenteri vuodelta 1991.<3 Ja nyt yritän huuto.netistä saada toista kiertuehuivia joka on ostettu ihan niiden Suomen keikalta '86 (: Ja sit jos saisin ihans ikana rahaa ni ostaisin kaikki mahdolliset Sormusten Herra-krääsät mitä käsiini saisin. Kaikki kalliit kypärät ja miekat ja pannat ja korut ja kaikki<3 Mul on 2 ja 3 leffoista melkein kaikki keräilykortit ja sit on muutama sellanen opus ja kaikkee tällästä pientä Julkkia on sikana.<3 ja lehtileikkeitä. | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
Viestien lukumäärä : 698 Join date : 23.08.2008 Ikä : 33 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta La Marras 29, 2008 4:10 pm | |
| Hahah, mistä sie sit tilailet niitä? joo, amerikkalaisilta sivuilta löytää aina. Siel ois esimerkiks DN anime kokonaisuudessaa mut ku ei voi tilata. Suomalaiset on nii fiksuja että ne jätti sen vikan DN volumen julkasematta täällä -.- mutta jos ne julkasee sen tai sen pystyis tilaa jostain mulla ois iso ongelma käsissäni xD se kolmas Volume loppuu meinaa 24 jaksoon. eli neljäs ja vika vola alkaa 25 jaksosta. L:n kuolinjaksosta ;_; ja ongelmahan on se että mun mielestä DN meni huonompaan suuntaan kun L delas. Koska mun mielestä siitä katos se perus idea ja asetelma L vs Kira/Raito (Light). Ja L on vaan siinä yhessä jaksossa, joten kannattaako ostaa koko volumea? MUTTA sitten multa jäis yks jakso jossa L on, niin pois... *tuskastunutta mutinaa* Oi, vitsi; kiertuehuivi! Varmaan tosi hienoa!! Hmm... jos mie löydän vielä mun TSH julisteita voisin antaa ne sulle ellei sulla oo ne jo ittelläs xD mulla oli joskus semmonen kettinki jossa oli 'sormusten sormus' mut annoin sen Pasille ja nyt näin jälkikäteen vähän harmittaa xD argh, turhauttaa ku kaiken pitää maksaa niin hemmetisti. Ostasin muuten kaikki DN krääsät o.O Voisin ostaa Raito pehmonkin, ihan vaan sitä varten että voisin mätkiä sitä huonoina päivänä XD Vihaan sitä. Varsinkin kun se kaksnaamananen paska tappi L:n. Mikä siinä on että kaikki mun suosikki hahmot (yleisesti sarjassa kuin sarjassa) aina kuolee tai ovat mitättömän pienissä sivuosissa? | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta La Marras 29, 2008 4:17 pm | |
| EMP:ltä tilasin (: Se on sellanen tosi hyvä ja luotettava kauppa<3 ja sit yks suosikeistani; huuto.net on ihana. Sieltä olen saanut suurimman osan mun bändikrääsästä Mm. just noi bändihuivit ja kalenterit ja oikeestaan melkein kaikki julisteet. ja sit lp-levyt on kans aarteita <3_<3 Joo se kiertuehuivi on niiiiiiin ihana<3 Ja sit jos saan sen toisenki viel <3_<3 Joo mulle saa kyl antaa sormusten herra-julisteita Ne ei nyt oo mul seinil mut niit on kiva säilyttää<3 Meikä vihjaili tässä äiskälle yhteen päivään et "jos joku joskus kyselee et mitä miralle pitäs ostaa yo-lahjaks ni sano sille että emp:ltä pystyy tilaamaan The One Ringin hopeisena ketjun kanssa.." x'D Mut en tiedä, ne on niin kalliita loppupeleis et tuskin sitä yo-lahjaks saan Munki kaikki lempparit aina tuppaa kuolee kaikis jutuis.O.o No Sormusten Herra on ehkä ainoo missä mun lempparihahmo ei delannu x'D Ihme sinänsä mut siin kuoli silti Boromir ja Haldir ;__; ja sit siin kirjas kuoli yks haltiaruhtinas tai puolihaltiaruhtinas mikä lie jonka nimee en nyt muista joka oli ihan loistava.. sekavaa? x'D Ja HP:Ssä Sirius delas.. ja King Arthuris tosiaa delas Teistan ja Lancelot jne. Ihme et Batmanis Jokeri ei delannut.O.o Tosin ne varmaa suunnitteli siitä jatko-osaa mut toivottavasti eivät tee koska Heath LEdger taas on kuollu. ;__; | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 8:03 am | |
| Vihaan kahdeksan aamuja >_< | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 8:50 am | |
| | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 10:00 am | |
| Nya. En pysty olla hehkuttamatta Jokeria.O.o Sillä on vaan niin loistava pelata ku se on tommonen.. missähän Iida muuten ruulaa?O.o Koko viikonloppuna näkynyt koko häiskää. | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 10:07 am | |
| Haha, niinpä niin Iida, oli Porvoossa viikonlopun^^ ja ens viikonloppuna hää lähtee Kuopioon... arkisin tuskin pääsee koneelle ko on asuntolassa. | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 1:11 pm | |
| Okei no toivottavasti hän ei pistä pahakseen jos pelitetää Generigeliä vähän x'D | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 1:17 pm | |
| voidaanhan me kysyä tekstarilla tai jtn? xD | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 1:27 pm | |
| Joo no mä voin kysästä siltä | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 1:37 pm | |
| joo kyllä voidaan pelata.. Tai ainakin niin iida sanoi tietämättä miten me sillä pelataan.x'D Mut sanoin sille et Generigelille ei tapahdu sen kummempaa.. Raito vaan kidnappaa sen Jokerille panttivangiks.x'D
Mitäs muuten tykkäsit tosta jokeri/Raito/L-piirrustuksesta..? : D | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 2:02 pm | |
| Yay Se on I-HA-NA!!!! <3<3<3<3 Rakastin asettelua ja kaikki on näkösiä Varsinkin Raito on onnistunut :3 Sit se oli nerokas, et kortissa urhi, eli L xD sen hiukset <3 ja se L logo <33 ja kuinka se mein pelin otsikko meni siin kuvassa ja ah <3 rakastuin, kuolen. xD | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 3:32 pm | |
| Ihanaa<33 Hyvä kun tykkäsit | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 3:38 pm | |
| Rakastin sitä <3 kiitos kun piirsit sen | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 3:50 pm | |
| Ihanaa kiitoksia : D ja eipä mitään.
Tänään kitaratunnille<33 | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 3:54 pm | |
| Ole hyvä :3 Millaista kitaratunneilla on? äh, pittää mennä... palaillaan! ^^ | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Joulu 01, 2008 4:02 pm | |
| Kitaratunneilla on ihanaa<333 Viime viikko meni pilalle ku en päässy ;__; Olrait | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ti Joulu 02, 2008 4:32 pm | |
| Niin ja eilen siitä mun tekstarista, siks vika ko tekstiviesti maksaa seittemän senttiä ja mulla oli kymmenen senttiä jäljellä kun lähetin sen viestini xD | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ti Joulu 02, 2008 4:34 pm | |
| Aijjaaa x'D Niin mä vähän arvelinkin jälkeen päin kun vastausta ei kuulunut mut en sitte tajunnu ajatella asiaa siin ku lähetin viestiä. x'D
Saako Netalle muuten soittaa jos tulee akuuttia asiaa? : D Iidalta voisin kysyä saman asian mutta kun tiedän jo vastauksen niin en viitsi 8D | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ti Joulu 02, 2008 4:39 pm | |
| Netalle saa soittaa jos tulee akuuttiasiaa ja muutenkin kännykkä auki 24/7 ellei akku ole loppu. Saa soittaa ihan koska vain ja ihan mistä asiasta vain :3 | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ti Joulu 02, 2008 5:21 pm | |
| Alan soittaa öisin läähätyspuheluita. 8DDDD No ei vaineskaa. x'D Mulleki saa soittaa jos siltä tuntuu | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ti Joulu 02, 2008 5:34 pm | |
| *reps* xDD täytyyki varmistaa että akku on täynnä aina öisin ;DD no, ei vaineskaan! ^w^
ok, pidetään mielessä ja kiitoksia kovasti! :3 | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ti Joulu 02, 2008 5:36 pm | |
| Aahhahahaa x'DDD Miten sä muuten tähän aikaa oot koneel?O.o Eiks sun työt lopu kolmen aikaa? | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ti Joulu 02, 2008 5:38 pm | |
| kirjasto on osittain jo rempattu, joten tääl on nää 15 minuutin koneet vähän huono homma vaa ton vastaamisen kannalta ku joutuu 15 minuutin välein vaihtaa konetta ja siihen astinen kirjoitus on siis mennyttä :''D saa nähdä suoriudunko xD | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ti Joulu 02, 2008 5:41 pm | |
| Tallenna, editoi, tallenna, editoi.. x'D Mut kirjota viestin loppuu jos aiot viel jatkaa sitä | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta | |
| |
|
| |
| Jaarittelua muailman menosta | |
|