| Jaarittelua muailman menosta | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Blackbird Admin
Viestien lukumäärä : 739 Join date : 05.08.2008 Ikä : 34 Paikkakunta : Valkeala
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Helmi 09, 2009 3:40 pm | |
| Apassionata oli ihana<3 Rakastuin friisiläisiin heppoihin<3 Ja siel oli samuraita ja länkkäreitä ja kaikkea! Ja falabella isotteli friisiläiselle x'D Se oli söpöö. Ja sit kans sellanen valkonen hevonen vapaana ja sellanen blondi "haltiatyttö" sen kanssa. Se oli älyhienoo. Jaa.. no kolme pientä varsaa oli näyttämöllä kanssa ja vaikka mitä (: Päätettiin Sannan kanssa että aletaan taas ratsastamaan ja sitten jos/kun joskus ollaa opittu mahdollisimman paljon hevosista ni hankitaan kaks friisiläistä. (: Ne on niin hienoi otuksia<3 .. Orlandalla on varmaan joku friisiläisen tapain heppa : P | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
Viestien lukumäärä : 698 Join date : 23.08.2008 Ikä : 33 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Helmi 09, 2009 7:44 pm | |
| Iida, miltas uusi jakso näyttää? Ja Mira, Awww olin itse apassaniotassa kanssa joku pari vuotta sit taakse päin ja upeaa kyllä oli Ja mut pitää varmaan vierottaa Another Notesta ja Death Notesta o.O Tää ei oo enää hyväks :''D mut mie rakastun kokoajan enemmän ja enemmän B:hen, se on ihan just tasoissa L:n kaa :''D "Naomi Misora. Naomi Misora. L's hands. L's eyes. L's shield. Ah ha ha ha ha ha ha ha! No, that's not right... I should laugh more like this... Kya ha ha ha ha ha ha ha! Yeah, that's better." Jotenkin ton tyyppisesti se yks kohta meni Another Notessa ja herätti kauhean aww ja kikatus kohtauksen <3 B on iiihana ku se harjottelee psykonaurua x''D ja son muutenkii söpis <3 ok, lopetan xD
Viimeinen muokkaaja, Ryuuzaki-san pvm Ma Helmi 09, 2009 9:50 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Helmi 09, 2009 8:42 pm | |
| Jee! En oo enää ainut pahisfriikki tässä muailmassa<33 x'D Jokeri on silti ykkönen, : P | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Helmi 09, 2009 9:49 pm | |
| Nooo, ei mulla onneks iske muut pahikset ku B ja Jokeri Toisin ku mun äitiin joka on aina hulluna pahiksiin o.O Mut pidä sie Jokeri nii mie pidän B:n ja kaikki on tyytyväisiä <3 :''D | |
|
| |
Kiwi Admin
Viestien lukumäärä : 98 Join date : 05.08.2008 Ikä : 34
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ti Helmi 10, 2009 10:25 am | |
| No jakso näyttää aika rennolle. Perjantai vapaat on nam <3 dam dam dida dam dam di dam dam... Jukeboxissa soi Rihannan Disturbia x___x Jooo mie voin kyllä vierottaa Netan Another Notesta!!! *grin* No jees kohta alkaa taas tunnit eli mie hyppelen taas luokkaan päin . Heppoja <3 pitää varmaan käydä ratsastamassa perjantai aamuna ^-----^ | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ti Helmi 10, 2009 12:52 pm | |
| Miks pitäs käydä ratsastamassa perjantai-aamuna?O.o | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ti Helmi 10, 2009 2:38 pm | |
| Hyvä, siun on taas helpompi sit tulla tänne *grin* Yäääää, Disturbia on kamala biisi x_____X en tykkää Rihannasta muutenkaan... Ja ja ja.... toi Another Notesta vierottaminen... se on sit eriasia suostunko mie siihen loppujen lopuks :''D Sitäpaitsi mun kuuluu olla pakkomielteinen ja riippuvainen jostakin. (Alan kuulostaa B:ltä o.O) Mun kuuluu fanittaa jtn vaikka se meniskin vähän yli. Se kuuluu mun luonteeseen ;D Aaaa. hepat <3 Muistan ku ite harrasti ratsastusta... ja ärsytti ku mun piti lopettaa vaan sen takia et Jassu tippu hevosen selästä, hevonen puri sitä jne jne jne... Ties mitä ties milloin. Ja ku Jassu ei voinu harrastaa nii en sit voinu minäkään -.- Niin miks just perjantai aamuna? | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta To Helmi 12, 2009 4:28 pm | |
| MÖTLEY CRÜE TULEE SUOMEEN!!!!!! VOI JUMALAUTA MÖTLEY TULEE SUOMEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333333333333333333333333
KUOLENKUOLENKUOLENKUOLENKUOLENKUOLENKUOLENKUOLENKUOLENKUOLEN..
KESÄLLÄ SAUNAAN<3333333 KUOLENNNNN
En mee riparille, meen Saunaan.<33
EI VITTU<333
*kuoli* | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta To Helmi 12, 2009 4:30 pm | |
| Ohhoh!! :DD En muuten ihan heti odottanut Hieno homma! | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta To Helmi 12, 2009 4:33 pm | |
| OLEN KUOLLUT!!! NÄÄN NIKKIN JA TOMMYN JA MICKIN (<3333333) JA VINCEN IHAN OIKEESTI LIVENÄ!!!! JA ETURIVISTÄ SAATANA<333 (miks tätä tekstii ei saa capsista viel isommaks..x'D)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHTT!!!!!! | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta To Helmi 12, 2009 7:24 pm | |
| voi aww sun kanssas <3
KAIKKI KOLME PAIKALLA O_O | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta To Helmi 12, 2009 7:40 pm | |
| Miihhiihihhiiinäääääääää<33 x'D | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta To Helmi 19, 2009 9:59 pm | |
| Oli tylsää joten tein vähän muutoksia bordelle.. Eli tein meille ihan uuden fanfick-osion tonne iiiihan alas jossa on jokaiselle meistä oma foorumi : D Toi näytti niin sekavalta toi yks foru ku se alko täyttyy meidän fickeistä ja nytpä löytyy sit ehkä paremmin kaikki fickit. (: Joten tällästä tänään.. Ainiin ja lisäsin ite yhen fickin sinne omaani. | |
|
| |
Kiwi Admin
Viestien lukumäärä : 98 Join date : 05.08.2008 Ikä : 34
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Su Helmi 22, 2009 4:00 pm | |
| Hei tuohan on hyvä siis tuo fanfick- osio! Nyt ei joo tartte etsiä silmät killissä että missä joku fick on ^--^ | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Pe Helmi 27, 2009 2:35 pm | |
| Kiitoosh : DD
Jeiii Ryuuzaki-san on online 8DD <33 | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Pe Helmi 27, 2009 2:46 pm | |
| HALUUN TON FICKIN MEIDÄN ROPEEN *___________________* Tykkäsin, kommentoin tarkemmin itse fickiin heti kun on aikaa ^^ ja joo, mie oon online mutten tosin kauaa sorry varmaa mennään kohta laittaa ruokaa (tai siis Iida laittaa kun sen isä tulee 8D) ja neiti haluaa käydä sen ah-niin-rakkaassa DeviantArtissa XD se häätää mut siis pois :''''( julmuri! 8D Ja seki kuulemma minuu <3 Mut mitäs Roxx? | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Pe Helmi 27, 2009 2:48 pm | |
| Roxx on taas yhtä astetta rakastuneempi Jokeriin 8D Kiitos henkilöesittely-inspiksen, ficki-inspiksen ja kuva-inspiksen. Pitäisi vielä piirtää yks kuva mut kahtellaa. Kohta meen kattoo tod. näk. Batman Beginsin 8D
Mitäs pidit/te kuvasta? : D | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Pe Helmi 27, 2009 3:03 pm | |
| Haha nii, käyhän sulle et se fick ois yks tapahtuma mein ropessa? *puppy eyes* Ja mie oon taas kolmisen astetta rakastuneempi L:ään, kiitos sinun <3 Se kuva oli aika uskomaton O___O En ymmärrä miten sie pystyit... Photo Filtrellä muka? Pah! Saat opettaa mua joskus Kommentoin tästäkin tarkemmin jossain vaiheessa itse kuvaan ^___^ ja halusit aiheuttaa ,ulla säkärin/sokin/sydärin? Onnistuit! ~ Ryuuzaki-san Aika ällö O_o mutta joo tosi sävähdyttävä! Vähän hämäsi se verikirjoitus mutta muuten oli kyllä upia oli hupsua nähdä L ja Jokeri samassa kuvassa :"""D ~ Kiwi | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Pe Helmi 27, 2009 3:08 pm | |
| Toki se mulle käy että toi tulee kohtaukseksi ropeen : D Eihän Jokeri siinä juurikaan damagea ottanut päin vastoin x'D Et jos sulle on okei et Jokeri tietää noi asiat L:stä niin sitten se on hyvä ja toi voidaan ottaa ropeen : D Toi oo minkäänlainen taidonnäyte loppupeleis toi kuva Muutama kuva vaan yhdistellään ja pikkusen leikellään ja liitellään ja bluurataan ja voilaa : D Mutta kiitoksia. Mutta suurempia kommentteja odotellessa : D | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Pe Helmi 27, 2009 3:20 pm | |
| Hienoa <3 Eikä se mun mielestä haittaa 8D Lisää vaan jännitystä ^---^ jos muutan mieleni nii ilmoittelen sitten :''D No, yhyy, mie on IKINÄ sais sillä ohjelmalla tollasta aikaan ;____; susta tulee media-alan kermaa vielä Yritän vastailla ropeihin, ainakin tohon Jokerin ja L:n ropeen | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Pe Helmi 27, 2009 3:38 pm | |
| No siis ei sun tartte ainakaan pelätä sitä että Jokeri möläyttäisi L:n oikeen nimen Raitolle koska Jokerista se tosiaan on helvetin tylsä tapa kuolla x'D Mutta siis ainahan Jokeri voi kertoa Raitolle että se tietää L:n nimen ihan vain vituillakseen.. Musta se ainakin kuulostais hauskalta 8D
Kiitoooooos<333 Arvostan tota ihan sikana.^^
Ja kiva jos vastailet 8D | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Maalis 02, 2009 2:39 pm | |
| Ryuuzaki-san on online"<333 8DDD | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Maalis 02, 2009 2:52 pm | |
| Niin onkii ja pyrin tässä päivän aikana vastailemaan | |
|
| |
Blackbird Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Maalis 02, 2009 2:56 pm | |
| Jeeeeee | |
|
| |
Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta Ma Maalis 02, 2009 6:57 pm | |
| Do diin... Kerropas Roxx että mistä peleistä sie sillee tykkäät eniten ja mihin haluat erityisesti vastauksia yritän vastailla kaikkiin mut jos en ehdi nii tiedän et missä järjestyksessä vastailen | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jaarittelua muailman menosta | |
| |
|
| |
| Jaarittelua muailman menosta | |
|