Roxanne.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Roxxin, Anoran ja Nenzien rope ja sillee
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 ~ Levyraati ~

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptyMa Toukokuu 04, 2009 7:06 am

Eli täällä arvioidaan biisejä. Ei videoita, vaan nimenomaan kappaleita Very Happy Sorry, mut mie tykkään näistä arvostelujutuista <3 ja kun rakastan musiikkia niin tykkään tutustua myös itselleni vieraampiin bändeihin ja artisteihin Razz Mutta hahaa! Vaikka olisi tietty suotavaa laittaa eri bändien/artistien tuotantoa niin halutessaan on ihan sama vaikka Mira laittaisi sata eri biisiä Mötleyltä, mie TDG:ltä ja Iida vaikka Pussy Cat Dollsilta Very Happy Ja samaperiaate oikeastaan kuin muissakin, kyllä te tiedätte menon Very Happy Ja kritiikki ja haukkuminen ovat kaksi eri asiaa vieläkin, mutta kyllä me kaikki se tiedetään? Ja tiedän on jo kumpi biisi topick mut mun mielestä tää on täysin eri asia silti xD

Ensimmäinen;

Cats Musical - Memory
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptyMa Toukokuu 04, 2009 6:14 pm

Todella, todella kaunis kappale ja oon jopa kuullu tän aikasemminkin O.o mutta siis mun mielestä harvojen naisten paikka on lavalla laulamassa, mutta tämä kuuluu niihin naisiin jotka sinne lavalle saavat nousta. Ääni oli todella kaunis ja oli älyhienoo ettei se säröilly sillai huomattavasti missään vaiheessa vaikka pistikin äänensä kyl aika hyvin koetukselle Very Happy Haluaisin laulaa yhtä hienosti, mut en yhtä korkeelta.
Tälläset korkeelta laulavat naiset menee silloin tällöin, mutta pieninä annoksina. Tämä oli siis hyvä kappale, pieninä annoksina : D Kuuntelin kahdesti ja hyvältä tosiaan kuulosti vaikkei mun tyylistä musaa olekkaan. Sanoisin arvosanaks jotain 9.

Hanoi Rocks ~ A Day Late A Dollar Short
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptyLa Toukokuu 09, 2009 6:55 pm

Ei mun musamakuun välttämättä, mutta rakastuin! Tai siis kuuntelin tätä jo koneelta ku lähetit tän mulle... mutta nyt tää kolahtikin sitten kovemmin o.O Ihanan rento biisi Smile Ja etenee kokoajan sillai kivasti eikä junnaa paikallaan. Tuli jotenkin tosi hyvä olo kun kuunteli tota Very Happy Youtubessakin löysi tiensä suosikkeihin ^^ Laulajan ääni sopii täydellisesti biisiin ja rakastin tota kitaraa tuol Very Happy Tosi menevä ja ihana biisi. Arvosanaksi 9 ^^

Laitetaan sitten rankattavaksi:

Three Days Grace - Animal I Have Become
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptyLa Toukokuu 09, 2009 7:38 pm

Jeiii<33 Oon kuunnellu volat kaakos tota biisiä viikon autos x'D Ihan loistava, hyvä kun tykkäät Very Happy
--

Siis nyt rakastuin lyriikoihin O_O Siis samastuin niin kybäl lyriikoihin et ei niinku mitää rajaa. Jos kuuntelisin TDG:tä ni näitä lyriikoita tulisi mun kuvien teksteiks x'D Mut koska en kuuntele ni jätän ne Netalle ;P Jos pitäis musavideota arvostella ni ois kyl saanu siitä täydet pisteet (: Plussaa tulee myös siitä että tuli myös Nikki Sixx ajoittain mieleen noista sanoista ja Mötleyl on joku lyriikoiltaan vähän saman tapanen biisi olemassa mutta nyt en vain saa päähäni että mikä. O.o Joku uusimmalta levyltä muistaakseni, etsin sen joskus tänne! Biisi oli myös kaikin puolin tarttuva muutenkin kuin lyriikoiltaan. Annan 9½! Vaikka vaikutti kyl vähän sellaselta normy nykyaika-rallatukselta mutta jokin teki vaikutuksen : D Hienoa, näitä lisää x'D

Mötley Crüe ~ If I Die Tomorrow
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptyLa Toukokuu 09, 2009 9:04 pm

Gaaaaaa, ihana <3 Noi lyriikat on tosi koskettavat ja puhuttelevat ^^ Ja tykkään biisin melodiasta :3 Sit ihana ku se alkaa rauhallisesti, sit tulee kunnolla rummut mukaan ja sit se taas niinku rauhottuu... tai sillai jännästi ja kertsi on ihana Very Happy Mähän aloin melkeen vollottaa tän kappaleen aikana o.O Onneks vaan melkein :''D En vaan uskonut että voisin oikeasti pitämällä pitää Mötleyn biisistä, mutta ainakin tämä on upea! Eikä tosiaan voi laskea massaksi... Mutta jotain puuttui. En osaa sanoa mitä. Video oli jänskä o.O Tykkäsin siitä tytöstä ainakin Very Happy Hehaa, Rikki hämää :''D Mutta eihän tässä videota arvostella, mut oli pakko sanoa siitäkin jotain xD Ja arvosana... Sanotaan nyt vaikka 9- näin tylsästi xD

Nickelback - I'd Come For You
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptyLa Toukokuu 09, 2009 9:24 pm

Laulaja näyttää ihan homolt O..o Ei sinänsä et siin vikaa ois mut kunhan näyttää : D Mutta siis asiaan.
Biisi on hirveen kliseinen : / Siis jos tää ois ollu tuol musavideoarvostelussa ni ois saanu ihan sikahyvät pisteet jos ottais ton videon mukaan, koska video oli sika hieno ja koskettava ja kaikkee. Mut koska video ei nyt oo täs hommassa mukana ni se vähän huonons arvosanaa. Ku etin lyriikat ja vain kuuntelin tota biisiä ja lueskelin lyriikoit samaan aikaan ni sit nous se kliseisyys esiin. Eihän tossa periaattees lauleta mitää muuta ku et "oon siel sun kaa jos pyydät sitä" jne. jne. mikä on kaikkien balladien peruslähtökohta näin karkeesti sanottuna : D Eli nyt en oikein lämmennyt, lyriikois ainoo hyvä kohta oli se soldiers-juttu ja se I'd fight for you. Mut muuten aika peruskamaa.
Biisille 7½ arvosanaks. :/ Mut video mukaan ni tulis semmonen ysin pintaa!

Ja sit vähän erilaista minua:
Blind Guardian ~The Bard's Song
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptyLa Toukokuu 09, 2009 11:19 pm

Tämä biisi... olin niin kahden vaiheilla tämän kanssa xD Toisinaan tää kuulosti tosi kauniilta ja hyvältä, jopa nostalgiselta. Toisinaan tuli kohtia jolloin en tykännyt yhtään. Sanat on nätit, sopii hyvin biisin tunnelmaan ja näin. Tota, tota. Laulajan ääni oli kiva ja biisi on omalla tavallaan nerokas mutta itse en lämmennyt. Mutta en mie tätä lynkkaakaan! Very Happy Toinen puolisko minusta piti, toinen ei. Sanotaan semmonen 8-

Nyt viskaan jotain täysin erilaista o____O

Arashi - Truth
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Toukokuu 10, 2009 12:06 am

Taisin saada sydänhalvauksen. O_O Ja ei, ei hyvässä mielessä x'DD Ei tällä kertaa. Tota. Totatota.. Japanin (tai jonkun muun sikäläisen maan) Backstreet Boys. Tuli ekana mieleen. Liian tollanen popahtava ja dancahtava ja semmonen örh.. mun makuuni siis. Mulle on tärkeetä sillee et ymmärrän lyriikat tai ees et voin ottaa lyriikoista selvää halutessani. O.o Eli ei ees lyriikoista bonusta vaikka tuol nyt vähän enkkua kuultiin. Sinänsä japani on kaunis kieli ja näin, mutta olen nyt niin asennoitunut siihen etten tykkää niistä bändeistä. x'D Joten sori, ei iske edelleenkään.
Ömm.. Huonoilla perusteluilla isken sen tälle koska tykkään japanista kielenä ja toi vois olla ihan menevää musiikkia jos kuuntelija olisi joku muu kuin minä.

Skid Row ~ I Remember You
(Jos et mistään muusta tykkää ni rakastu ees Bachin ääneen <3_<3)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Toukokuu 10, 2009 2:09 am

Voiko nätimpää biisiä ollakaan? *_____* Oli alku reaktio xD ja vaikka biisi saikin puhtia edetessä se pysyi silti tosi nättinä Very Happy Kauniit sanat ja rakastan Bachin ääntä ja tää biisi tekee mut hulluks rakkaudesta!! *hepuli* Hitto, mä taidan osittain kääntyä sun musaan o.O Perhana xDD Mutta siis, gaa, mä olen täysin tän biisin pauloissa *huuruissa* En osaa sanoa mitään kovinkaan rakentavaa o.O Mahtava kokonaisuus!! 10

En keksiny muutakaan biisiä tähän hätään ^^"

Three Days Grace - Pain


Viimeinen muokkaaja, Ryuuzaki-san pvm Su Elo 23, 2009 1:55 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 1:40 pm

No siis tykkään joo. Muhun iskee tollanen vähän rahiseva ääni ihan ku laulais sillai "puhelimen läpi". Se on jotenki ihan ku se laulais sen just niinku mulle ja ihan niinku vartavasten melkeinpä soittas mulle vaa laulaaksee ton. Aika tarttuva toi rytmi tossa biisissä. Vähän niinku et beat vie mennessää Wink Eli joo kyl mä tän sinne 9 paikkeille heitän. Lyriikatkaan ei ole muuten paskemmat. O.o Jotain huonoa? Noh en oikee keksi. Mut sis kymppiä en viel suostu antamaan, pitää kuunnella biisi muutana kerran lisää ni ehkäpä se kymppikin sieltä rapsahtais Wink

Hanoi Rocks ~ Café Avenue
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 2:05 pm

Tylsää, mutta tykkäsin taas :''D Tää oli tällainen rento hyväntuulen biisu jota olisi ihan loistava kuunnella autoa ajellessa. Rakastuin ensimmäisen säkeen lyriikoihin. Asennetta kehiin :''D Hmm, hmm. Ainoa miinus oli että biisi ehkä vähän toistaa itseään, jollain tapaa. Mutta tätä on tosi kiva kuunnella kyllä, Hanoi onnistui jälleen vaikkei tämä kuulukkaan suosikkeihini kyseiseltä yhtyeeltä, parempiakin on, vaikka toki se on vain minun mielipiteeni (: Sanotaan semmoinen kasin paikkeilla oleva numero.

Breaking Benjamin - So Cold
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 2:20 pm

No siis nyt mun täytyy sanoa etten oikee digannu O.o Tai siis alku vaikutti lupaavalta ja sillai musavideoinee kaikkinee ihan toimiva, mutta.. En pitäny laulajan äänestä.O.o Se tuntui jotenkin tukahdetulta ja semmoselta pakkopullan vääntämiseltä. Sillai ihan ku se pidättäis hengityst koko ajan ja sen ääni muuttuis ihmeellisesti. Outoa.
Lyriikat oli ihan jees mutta vähän turhan lyhyet sillai että kertsi oli pitkä mutta muut osat oli vähän lyhyet joten musta biisi koostui aika lähinnä kertsistä ja toistoa tosiaan tuli aikas paljon. :/ Toistossa ei sinänsä yleensä ole mitään vikaa koska tottakai biiseis tulee toistoa mutta tässä mun mielest toi biisi kuulosti koko ajan aika samalta ettei mitää huipentumii juuri tullu.O.o
Mut 7- nyt kuitenkin, parempi onni ensi kerralla : DD

Scorpions - Hour 1
Eli 2007 julkastulta levyltä Humanity Hour 1, toinen nimikkobiiseistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 3:09 pm

No tässä vasta voimakas biisi Very Happy Tosi hyvä (: Tämäkin on tällainen mukaansa tempaava biisulainen. Tätä olisi upeaa vaan fiilistellä jollain keikalla, varsinkin kertosäettä xD Lyriikoista en osaa sanoa paljon mitään mikä on sinänsä sääli koska tykkään hirveäsit lyriikoista kappaleissa. Scorpparit on kyllä ihan mahtava ja kappale jää onnistuneesti päähän soimaan, 8 + siksi koska biisi on mahti muttei kuitenkaan kuulu suosikkeihin tältä yhtyeeltä ^^

Green Day - 21 Guns
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 3:19 pm

Miks mulle tuli tästä mielee toi Gontierin perheriitahärdelli? O.o Heti alusta alkaen vaikken nyt menis vannomaa et siit on kyse mut se nyt vaa tuli mieleen. Ihan kiva rauhallinen biisi mutta ajoittain voisi vähän tulla sellasta jysähdystä. Tai siis meinaan et nyt toi oli vähän turhan tasanen biisi koko ajan ja ois voinu esim. kertsin alussa pistää vähän enemmän rumpuja kehiin. Tai siis ei sillai et siit tulis ihan mieletön mättöbiisi vaa sillee pikkusen ja sit se vois taas laantua tollaseks kivaks rauhalliseks kertsin jälkeen. (: Mutta hei! 9½!

Michael Monroe - Hey that's no way to say goodbye
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 3:54 pm

Hei, tämähän oli nätti Smile Tässä ei ollut mitään liikaa eikä liian vähän. Jännä kuulla Monroeta soolona o.O Very Happy Sanat oli tosi nätit ja hyvin kirjoitettu, Michaelin ääni sopii biisuun. Ja hmm, hmm. En jäänyt oikeastaan kaipaamaan mitään, tosi onnistunut kipale kyllä. Pituuskin oli sopiva. Kyllä tästä sen pidemmittä puheitta 10 rapsahtaa vaikkei välttämättä minun musaani olekkaan Smile

Simple Plan - Generation
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 4:08 pm

Omg O.o Lyriikat on asennetta. Very Happy Ja muutenkin tosi menevä biisi! Alku oli vähä hämärä mutta sitten ku päästii vauhtii ni sit se iski. (:
"So what you gonna do?
What you gonna say?
When we're standing on top
And do it our way
They say we've got no future
You're living in the past
So listen up, that's my generation "

Siis paras kohta koko biisist Very Happy ja toi hey ho, let's go! on kans hauska ja se tuo mieleen Hanoi Rocksin yhen biisin missä kans on samat sanat toistossa. : P
Hienoa! Kyl tää nyt 10- pääs! Very Happy Ainoa miinus tuli minulle vähän hämärästä alusta.O.o Mut näin!

Mötley Crüe - Down At The Whiskey
Mötleyn muisteloa niitten ihan alkuajoista Very Happy Loistava kappale!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 4:24 pm

Hahaa, tämähän oli loistava Very Happy Huomasin lauleskelevani tätä mukana melko piakkoin ja heiluin tuolilla biisun tahtiin.
Tykkäsin, tykkäsin, tykkäsin! Jotenkin tykkäsin sanoista, jotenkin Very Happy Tätä biisiä voisin itsekkin kuunnella useammin ja tämä voisi soida joissain hyväntuulen pippaloissa. Mua naurattaa tää kappale, hyvällä tapaa. Älä kysy miks xD 9 ja puol

Paramore - For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 5:26 pm

Hmm O.o Musta tää on tuttu tää rytmi/sävel/mikälie täs mut en saa päähäni missä sen olisin kuullut mutta toisaalta sanat ei kuulostanut yhtään tutuilta. Nainen oli aika yllättävä tässä laulajana, odotin jostain syystä että mies laulaisi. Ööö.. En saanut oikein minkäänlaista tunnetilaa tästä biisistä saatika lyriikoista. Yleensä mulle tulee jotain näkemyksiä siitä millanen "tarina" lauluilla on kerrottavanaan mutta nyt en tiedä.O.o Mutta ihan menevä biisi sinällään ja 8+ annan sille. (:

Popeda - Punaista ja Makeaa
Costello<3 Mut siis välil vanhaa hyvää suomalaista. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 5:32 pm

Vanha Suomalainen on kyllä ihan omaa luokkaansa Very Happy Taas tällainen letkeä kappale joka ei ala ärsyttämään vaan saa hyvälle mielelle. Menee oikeastaan millaisella tuulella tahansa. Tämä kuuluu niihin suomalaisiin vanhoihin jotka ovat parempia kuin monet muut nykyajan rallattelut. Ja erottuu kyllä edukseen tässäkin topickissa, en keksi mtn miinuksia, 10

Josh Groban - You Are Loved (Don't Give Up)
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 6:26 pm

Rohkaiseva biisi kyllä. (: ja vähän kaksiulotteinen sinänsä. Tätä voisi laulaa sekä ne jotka eivät usko Jumalaan mutta myös ne jotka uskovat. Hieno tulkinta myös. Ihan meni kylmät väreet tossa yhdessä kohtaa kun kuulosti niin hyvältä :'D 10!

Kane Roberts - Does Anybody Really Fall In Love Anymore
<3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 6:55 pm

Hmm, tykkäsin tästäkin biisistä hirmuisesti <3 O_O Rakastin sekä melodiaa että sanoja.

"Does anybody really fall in love anymore
Does anybody really give their heart to somebody
Does anybody really have opened the door
I know, I know, you gotta love somebody
I know, I know, I've got to find somebody to love"

oli suosikkiosuuteni, eli kertosäe. Täyttä asiaa ja samoja kysymyksiä olen pohtinut itsekkin. Hienoa hienoa, tällaisia biisejä täytyisi tehdä enemmänkin. 10

Three Days Grace - Get Out Alive
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 7:08 pm

Aika hyvät lyriikat ja kertsi iski ihan kivasteen. Tykkäsin ton ekan säkeistön sanotuksista jotenki erityisesti.
"Don't put your life in someone's hands
They're bound to steal it away
Don't hide your mistakes
'Cause they'll find you, burn you"

Moh, hyvin sanottu. (: Kiva biisi ansaitsee sanotaanko 9½.

Skid Row - Wasted Time
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 8:22 pm

Ihana <3_<3 Varsinkin intro Smile Ja Bachin ääni tosiaan on uskomaton ja se mies tietää miten käyttää ääntään. Aivan uskomaton tulkinta kappaleesta... Varmaan yksi voimakkaimpia balladeja (kai tämän voi balladiksi laskea?) Ei kyllästyttänyt missään vaiheessa. Tosi onnistunut ja tykkäsin ainakin itse kovasti ^^ 9

Nyt jotain täysin eri tyylistä:

Ludacris feat Mary J Blige - Runaway love
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 8:33 pm

Eh O.o Tota.. Ei niinku ollenkaa semmosta musaa mitä mä kuuntelen enkä oikein tiedä mihin tossa kiinnittää huomionsa.. lyriikoihin kai. Ihan koskettavat lyriikat mutta tota.. musan tyylilajia en vaan voi sietää, sori. :'D Toi musatyyli toimii mun mielest vain jossain leffoissa mutta siis.. En nyt pysty. Lyriikat oli ihan kivat ja tykkäsin tosta viimeisestä "open your eyes"-jutusta. (: Mut siis tippuu nyt jyrkästi 6½..

Blind Guardian - Valhalla
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ EmptySu Elo 23, 2009 8:52 pm

Mie en tykännyt tästä niin paljon kuin Blind Guardianin muista biiseistä yleensä. Tää taisi olla vähän liikaa sinne mättöpuolelle (: Kuuntelen kyllä itsekkin mättöä mutta ehkä vähän eri tapaista. Ei tämä biisi silti huono ollut! Muttei vaan kuulunut suosikkeihin. Hmm, hmm. Lyriikoista sen sijaan ropsahtaa heti pisteitä ylöspäin, pidin niistä kovasti. Ei tosiaankaan mitään tyypillisiä turhia sanoituksia. 8-

Breaking Benjamin - The Diary of Jane
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





~ Levyraati ~ Empty
ViestiAihe: Vs: ~ Levyraati ~   ~ Levyraati ~ Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
~ Levyraati ~
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Roxanne.com :: Höpötystä-
Siirry: