Roxanne.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Roxxin, Anoran ja Nenzien rope ja sillee
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Poissaoloselvitykset

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Poissaoloselvitykset Empty
ViestiAihe: Poissaoloselvitykset   Poissaoloselvitykset EmptyTi Toukokuu 26, 2009 1:05 pm

Joo olen ärsyttävä tiedän sen mutta nyt teen tämmösen topicin ihan vaa et pystyn säilyttämään edes mielenterveyteni rippeet. Eli mun mielestä tämä on roolipeli ja vaikkei tämä nyt olekkaan yleinen niin silti pitäis joku tolkku olla. Ehkä olen itsekäs mut en vaan jaksa kokoajan hoputella ihmisiä vastailemaan topiceihin koska se on helvatan rasittavaa. Silloin ku me pistettii tää paikka pystyy ni me sovittiin että täällä pätee samat säännötkuin kaikkialla muuallakin; yksi yleisimmistä säännöistä (ainaki silloin ku mä viel pelasin yleisis) oli että poissaolot selvitetään eikä kukaan ole forulta pois ilmoittamatta useampia päiviä. No minä ilkeänä ja itsekkäänä ihmisenä pistän tänne nyt semmosen samanlaisen selitys-topicin pystyyn. Ei tartteta erillist forua, voidaa ilmotella kaikki tulemisia ja menemisiä tässä samas paikas.

Jos teil on jotain vastaansanomista/muita kommentteja niin toki saatte esittää mielipiteitänne. En mä nyt sentää diktaattoriks rupea, haluan vaa yrittää pitää järkeni ees jossain määrin pääni sisällä.

Jees, en oo poissa nyt enkä tulevaisuudessa ainakaa lähiaikoina mutta katsoin tän tarpeelliseks. Tosin ens lauantaina saatan pyörii tääl vähä vähemmän ku on ylppärit joten sillee.

Ilmotellaa ja turistaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Poissaoloselvitykset Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaoloselvitykset   Poissaoloselvitykset EmptyMa Kesä 01, 2009 4:47 pm

Ropettamiseni saattaa olla tällä viikolla vähäistä kun olen lupaillut viettää aikaa äidin kanssa ja sitten kun Iida tulee, niin en usko olevani paljoa koneella ^^"
Takaisin alkuun Siirry alas
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Poissaoloselvitykset Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaoloselvitykset   Poissaoloselvitykset EmptyPe Kesä 19, 2009 1:41 pm

Jepaa, olin Iidan luona joten vastailu jäi ja Jussia lähden viettämään äidin luo ja saatan olla siellä viikonlopun. Joten palaillaan ensi viikolla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Kiwi
Admin
Kiwi


Viestien lukumäärä : 98
Join date : 05.08.2008
Ikä : 33

Poissaoloselvitykset Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaoloselvitykset   Poissaoloselvitykset EmptyMa Kesä 22, 2009 1:15 pm

Heissan ja sillai!
Meikäläinen menee täksi ja ehkä myös ensi viikoksi töihin Kaitjärvelle sillä opiskelijan takataskussa on ollut reikä kaikki raha on valunut jonnekkin ojan pohjille O_o.... No ei vaan, tarvin rahaa syksyllä ja muutenkin olisi kiva jos saisin vähän tuloja taas jostain ^^
Eli meikä ei ole koneella luultavasti nyt kahteen viikkoon! Tsau (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Poissaoloselvitykset Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaoloselvitykset   Poissaoloselvitykset EmptyMa Kesä 22, 2009 2:25 pm

Miullahan on sama kuin Iidalla. Kaitjärvelle miekin ^^"
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Poissaoloselvitykset Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaoloselvitykset   Poissaoloselvitykset EmptyKe Kesä 24, 2009 8:36 am

Mä olen aina miettinyt, ja nyt viel enemmän, et miten te ootte sellases paikas että ette pääse tietokoneelle mutta silti teistä aina jompikumpi heiluu facebookis tai gallerias. Onks niis koneis joku esto et ei pääse käymää tääl vai mikä on?


Ja muuten peleihin saa vastata vaikken mä oliskaa paikalla eikä aina tarvi oottaa mua koneelle et voi vastata peleihin koska muuten noi ei edisty koko kesänä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Poissaoloselvitykset Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaoloselvitykset   Poissaoloselvitykset EmptyKe Kesä 24, 2009 10:23 am

Aina? Mulla tapahtui tällainen nyt kun lähdenkin vasta tänään ^^ Ei mulla mun mielestä muuten ole ollut tuollaisia o.O Juu, paitti Juhannuksena äidin konneella koska äitee ei tykkää että käy omilla foorumeilla sen koneella koska "tulee viruksia ja muuta paskaa" xD

Ja pidetään mielessä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Poissaoloselvitykset Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaoloselvitykset   Poissaoloselvitykset EmptyTi Heinä 07, 2009 8:22 pm

Joo meikä menee leirille ja sit muutan eli palailen joskus ehkä 2 viikon pääst tai jtn
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Poissaoloselvitykset Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaoloselvitykset   Poissaoloselvitykset EmptyKe Heinä 15, 2009 4:56 pm

Tämä tyttö häipyy äidin luo viettämään lomaa joten en tiedä miten pääsen koneelle. Jos pääsenkin niin äidin koneelle tuskin onnailee kun sillä on se periaate omista foorumeista yms. Täytynee katsella Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Poissaoloselvitykset Empty
ViestiAihe: Vs: Poissaoloselvitykset   Poissaoloselvitykset Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Poissaoloselvitykset
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Roxanne.com :: Höpötystä-
Siirry: