Kertokaa mulle nyt mitä helvettiä mä teen tän foorumin kanssa?
Kun mulla on sellanen pirullinen fiilis että teistä kumpikaan ei halua/jaksa pelata mun kanssa ja sekös nyt vituttaa ja ankarasti? Kyllä.
Mä ymmärrän suurimman osan poissaoloista koska ihmisillä tosiaan on muutakin elämää kuin joku vitun netti ja tottakai, niin pitää ollakin! Mutta se ettei koko kesänä kuulu yhtään mitään niin se on ihan hirveän rasittavaa. Joka päivä kun käyn koneella, käyn ensin galtsussa ja sitten suuntaan tänne vaikka tiedän että tulen pettymään; ei vastauksia ole kuitenkaan tullut.
En haluaisi lähteä lätkimään täältä koska täällä on ollu ihan mielettömän ihanaa ja hauskaa ja luovaa ja kaikkea. Pelit on niin maan mahtavia ja monipuolisia ja rakastan kaikkia hahmoja täällä; niin omia kuin teidänkin hahmoja. Ongelmana on nyt vaan se että kaikki inspiraatio, kaikki halu ja voima ja siis kaikki fiilikset tätä ropea kohtaan kuolee jos joutuu aina olemaan se joka patistaa vastaamaan tai joka joutuu odottamaan sen kaks kuukautta vastauksia peleihin.
Mä yllättän itteni joka päivä ajattelemasta jotain ihanaa, mahdollista ropekohtausta tai fickiä tähän liittyen. Sitten kun muistan ettei täällä ole elämää niin en mä sitten haluakkaan kirjottaa niitä tai edes ehdottaa voitaisiinko mahdollisesti pelata niitä.
Nyt haluan ihan vakavia ja perusteellisia keskusteluja meidän kaikkien kolmen kesken tässä ja nyt. En halua selityksiä että miksi ette ole ollut täällä koko kesään vaan haluan tietää miten menetellään jatkossa. Syksy kun tulee niin en kaipaa mitään rasitteita tai ahdistuksen aiheita enää. Niinpä nyt haluan tietää: aiotteko jatkaa täällä, kannattaako minun jatkaa täällä? Jos jatketaan niin miten? Samalla tavalla kuin nyt? Ei. No miten muutetaan pelitottumuksia?
Sanoisin että meidän kaikkien on nyt syytä katsoa peiliin ja miettiä miten tähän nyt on jouduttu. Mä katsoin ja totesin tämän, mutta katson uudestaan jos te sitä ehdotatte. Nyt ei mitään lällistelyä vaan ihan asiaa; jos joku vituttaa niin purkakaa se tässä ja nyt eikä jätetä enää mitään hampaankoloon.
En tiedä teistä, mutta mua nyt vituttaa aika paljon ja musta tästä on nyt syytä puhua.
Sanokaa jotain. Ihan mitä tahansa.
EDIT. Ja ainiin mä tiedän että te ootte puhunut tästä mun motkotuksesta keskenänne joten alkakaapa nyt sanoa sitä sitten mullekin.