Roxanne.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Roxxin, Anoran ja Nenzien rope ja sillee
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Miralla on ongelma.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Miralla on ongelma. Empty
ViestiAihe: Miralla on ongelma.   Miralla on ongelma. EmptyPe Heinä 31, 2009 8:59 pm

Kertokaa mulle nyt mitä helvettiä mä teen tän foorumin kanssa?

Kun mulla on sellanen pirullinen fiilis että teistä kumpikaan ei halua/jaksa pelata mun kanssa ja sekös nyt vituttaa ja ankarasti? Kyllä.
Mä ymmärrän suurimman osan poissaoloista koska ihmisillä tosiaan on muutakin elämää kuin joku vitun netti ja tottakai, niin pitää ollakin! Mutta se ettei koko kesänä kuulu yhtään mitään niin se on ihan hirveän rasittavaa. Joka päivä kun käyn koneella, käyn ensin galtsussa ja sitten suuntaan tänne vaikka tiedän että tulen pettymään; ei vastauksia ole kuitenkaan tullut.

En haluaisi lähteä lätkimään täältä koska täällä on ollu ihan mielettömän ihanaa ja hauskaa ja luovaa ja kaikkea. Pelit on niin maan mahtavia ja monipuolisia ja rakastan kaikkia hahmoja täällä; niin omia kuin teidänkin hahmoja. Ongelmana on nyt vaan se että kaikki inspiraatio, kaikki halu ja voima ja siis kaikki fiilikset tätä ropea kohtaan kuolee jos joutuu aina olemaan se joka patistaa vastaamaan tai joka joutuu odottamaan sen kaks kuukautta vastauksia peleihin.

Mä yllättän itteni joka päivä ajattelemasta jotain ihanaa, mahdollista ropekohtausta tai fickiä tähän liittyen. Sitten kun muistan ettei täällä ole elämää niin en mä sitten haluakkaan kirjottaa niitä tai edes ehdottaa voitaisiinko mahdollisesti pelata niitä.

Nyt haluan ihan vakavia ja perusteellisia keskusteluja meidän kaikkien kolmen kesken tässä ja nyt. En halua selityksiä että miksi ette ole ollut täällä koko kesään vaan haluan tietää miten menetellään jatkossa. Syksy kun tulee niin en kaipaa mitään rasitteita tai ahdistuksen aiheita enää. Niinpä nyt haluan tietää: aiotteko jatkaa täällä, kannattaako minun jatkaa täällä? Jos jatketaan niin miten? Samalla tavalla kuin nyt? Ei. No miten muutetaan pelitottumuksia?

Sanoisin että meidän kaikkien on nyt syytä katsoa peiliin ja miettiä miten tähän nyt on jouduttu. Mä katsoin ja totesin tämän, mutta katson uudestaan jos te sitä ehdotatte. Nyt ei mitään lällistelyä vaan ihan asiaa; jos joku vituttaa niin purkakaa se tässä ja nyt eikä jätetä enää mitään hampaankoloon.
En tiedä teistä, mutta mua nyt vituttaa aika paljon ja musta tästä on nyt syytä puhua.

Sanokaa jotain. Ihan mitä tahansa.

EDIT. Ja ainiin mä tiedän että te ootte puhunut tästä mun motkotuksesta keskenänne joten alkakaapa nyt sanoa sitä sitten mullekin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Miralla on ongelma. Empty
ViestiAihe: Vs: Miralla on ongelma.   Miralla on ongelma. EmptySu Elo 09, 2009 1:12 pm

No siis kyllä ollaan puhuttu Iidan kanssa tästä asiasta ja kyllä mua turhauttaa se että kun en oikeasti ole päässyt kesällä vastailemaan ja siitä tulee valitusta vaikka olen laittanut selvityksi' poissaolotopsuunkin. En ole päässyt koneelle, sen takia mua ei oo näkynyt esim. galleriassakaan. Ja jos päsen koneelle vaan viidekstoista minuutiksi tai jotain niin en ehdi väsätä vastausta sillä aikaa koska käytän vastaamiseen aikaa ja ajatusta. Mä haluan jatkaa ja syksyllä aktiivisuustasoni tulee olemaan sama kuin ennen kesää koska tuskin tulee näin paljon menoja. Sorry että olen aiheuttanut vitutusta, mutta tosiaan miulla on kesällä ollut tosi paljon menoa, mutta ensi viikosta lähtien alan taas vastailla aktiivisesti ja luultavasti vastaan tänään Smile Mutta hyvä että tämä topick on olemassa niin voidaan sitten purkaa turhautumiset tänne jatkossakin jos niitä on tullakseen.

EDIT. En osaa sanoa noista pelitottumuksista mtn muuta kuin toki voisi olla kätevää jos joskus vaikka sovittaisiin jtn tiettyjä päiviä tai aikoja jolloin tultaisiin foorumille iahn pelaamalla pelaamaan että topickeja saisi eteenpäin (: ja itse teen nyt tiukan hahmikarsinnan ja karsin kaikki turhat hahmot pois. Lisää otan hahmoja tästedes tarkan harkinnan jälkeen että haluanko ne hahmot todella ja jos myöhemmin tajuan etten halua niitä niin poistan ne tyynesti tai tapatan ne ^^

EDIT 2. En jatkakaan pelejä vielä. Haluan saada ensin varmuuden teidän jatkamisesta ennen kuin vastailen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Miralla on ongelma. Empty
ViestiAihe: Vs: Miralla on ongelma.   Miralla on ongelma. EmptySu Elo 09, 2009 6:59 pm

Kuten sanoin mä olen mukana täällä jatkossakin koska nää pelit on jotain niin mahtavaa, mutta en halua jatkossa odottaa miljoonia vuosia vastausta.

Tuo tiettyjen päivien sopiminen kuulostaa hyvältä ja sit ehdottaisin kans sitä et vastataan myös vaikkei se toinen osapuoli olisikaan juuri sillä hetkellä koneella. Ja jos mahdollista ni ainaki pari kertaa viikon sisällä vastausta niinku normaaleissa, julkisissa roolipeleissäkin?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Miralla on ongelma. Empty
ViestiAihe: Vs: Miralla on ongelma.   Miralla on ongelma. EmptySu Elo 09, 2009 7:20 pm

Sopii ainakin mulle. Ja jos ei viikkoon pääse vastaamaan niin jotain selitystä poissaolotopsuun. Pyrin vastaamaan vähintään kerran tai kaksi viikossa. Ja huomenna pääsen kotiin niin vastaan jos ei tänään tule mtn. Vituttaako vielä jokin tai onko jotain epäselvää? Tai kenties toiveita/ehdotuksia..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Miralla on ongelma. Empty
ViestiAihe: Vs: Miralla on ongelma.   Miralla on ongelma. EmptySu Elo 09, 2009 7:24 pm

Kiitti. (:

Ei nyt täl hetkel.. (paitsi et katon Weedejä ja vituttaa ton Weedin käyttäytyminen mut muuten sillai jees Wink)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Miralla on ongelma. Empty
ViestiAihe: Vs: Miralla on ongelma.   Miralla on ongelma. EmptySu Elo 09, 2009 7:28 pm

Hieno homma Very Happy [Ja Weed on kyllä melkoisen rasittava joskus xD) - Netta

Joo miekin nyt sitten varmaan pysyn täällä vaikka tosiaan sinne Orimattilaan lähden huomenna (: ja mie vastailen luultavasti viikonloppuisin eli pe - su.
Hougenin kuolema on edelleen yhtä vamma :"D. -Iida
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Miralla on ongelma. Empty
ViestiAihe: Vs: Miralla on ongelma.   Miralla on ongelma. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Miralla on ongelma.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Roxanne.com :: Höpötystä-
Siirry: