Roxxin, Anoran ja Nenzien rope ja sillee |
|
| *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Blackbird Admin
Viestien lukumäärä : 739 Join date : 05.08.2008 Ikä : 34 Paikkakunta : Valkeala
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* Pe Elo 28, 2009 7:23 am | |
| "Sasha, ei sun tarvi varoa mua!" Hank naurahti ja läimäytti Sashaa toverillisesti selkää. Sasha hymähti hieman katsahtaen Hankin suuntään. "Mä tiiän," hän sanoi ujosti mutta tarkoittaen joka sanaa.
"Mieleni tekisi meikkaamisen ohella alkaa soittamaan kattilan kansilla sitä Madden uutta biisiä mutta armahdan sinua tämän kerran, muista suurensuurta armoani seuraavana krapula-aamunani!" Dave naurahti jälleen ja totesi: "Ei se niin kamalaa olisi ottaen huomioon että kuuloni on keskivertoa heikompi." "Ette kai te väitä että Madde ei osaa soittaa?!" Hank kysyi muka kauhistuneena. Rikki käännähti tämän puoleen itsekin teennäisen kauhistunut ilme kasvoillaan. "Ei, eiei!" hän puolusteli, "minä tässä dissaan Daven kattilankansisooloa ja sen mielestä mä en osaa soittaa kattilankansia yhtä hyvin. Dave se mut herätti tapaillen jotain Madden sooloilua mutta.. Ei se Maddelle vertoja vetäny, ei ollu ees samas sarjassa." Rikki vilkaisi Daveä virnistäen.
"Hyvät naiset.. No hyvät miehet ja kaikenkarvaiset otukset.." Rikki vilkaisi Hankin suuntaan joka kohotti keskisormen pystyyn. "Ricky Lee Roberts!" Rikki kumarsi osoittaen kummallakin kädellään itseään. Dave taputti naureskellen, Hank oli yökkäävinään ja Wade vain kohotti toista kulmaansa huvittuneena. Rikki ei kuitenkaan reagoinut mitenkään veljeksien yökkäyksille tai kulmien kohotuksille, mutta Daven aplodeihin hän sen sijaan takertui: "Kiitos, kiitos!" Rikki sanoi heiluttaen kättään kieltävästi, "ei nimmareita tänään!" "En minä tarvitse nimmaria, onhan minulla arvoisan Ricky Lee Robertsin takki", Dave heitti jo vähän enemmän väriä äänessään. Rikki vilkaisi tätä irvistäen huvittuneena mutta mielissään. "Ja miettikääpä kuinka paljon joku jonain päivänä olisi valmis antamaan siitä hyvästä että saisi edes koskettaa Rikkin takkia." "Yhtä paljon kuin sinun aivoistasi", Wade hymähti ja lisäsi virnistäen: "Ei yhtään mitään." Rikki katsahti Wadeä. "Ilkeää", Hank tokaisi virnistellen. Rikki hymähti hieman tympääntyneenä mutta sanoi sitten: "Te olette vaan kateellisia paskoja kummatkin!" hän virnisteli, "kun tiiätte ettette voi voittaa tän kulmakunnan kovinta rokkaria.. eli minua!" Rikki viittasi oikealla kädellään itseensä.
Dave kietoi Rikkin takkia paremmin ylleen ja Wade kipitti stereoitten luo, sujautti rock cd:n sisään ja väänsi volumen erittäin kovalle. "I Wanna Rock!" Hank huudahti musiikin tahdissa ja ponkaisi seisomaan soittaen ilmakitaraa. "You can't stop Rock'n'Roll!" Rikki huuhdahti liittyen sitten Waden seuraksi ilmakitaroimaan. Poikien moshaustuokio saattoi näyttää hieman hölmöltä muiden silmissä; ensinäkin pojilla ei ollut kitaroita.. ja toisekseen Waden pitkä märkä letti roiski vettä ympäriinsä, mutta heilui hienossa kaaressa. Rikkin hiukset taas pysyivät tönkköinä samassa asennossa kiitos aimo tujauksen hiuslakkaa. "Lisää lakkaa!" Rikki huusi, "hiukset liikkuu!" Sasha katseli Waden ja Rikkin sooloilua naureskellen. Tämä oli hänen unelmaansa. Ei hän tarvinut Rikkin tavoin suurta kuuluisaa bändiä, kirkuvaa fanilaumaa ja kolmeekytä tonnii taskun pohjalle. Hän oli onnellinen juuri siinä hetkessä. Hänellä oli maailman parhaat kaverit ympärillään ja vaikkei hän sitä koskaan ehkä pojille sanoisi, hän oli heistä todella kiitollinen ja rakasti heitä kuin veljiään. Bändin pojat toivat hänen elämäänsä sellaista väriä, mitä hän ei itse pystynyt luomaan. Siinä oli pieni ripaus punaista aggressiota, pieni hopeinen toivonkipinä, mustaa nahkaa, kultaista rakkautta ja sateenkaaren väristä musiikkia. Sitä kaikkea ei Sasha yksin olisi pystynyt värittämään elämänsä sivuille. Hän hymyili silmät loistaen, katsahti sitten bassoaan ja koukkasi tämän syliinsä. Hän nousi, tunkaisi vahvistinpiuhat vahvistimiinsa ja laittoi koneiston käyntiin rämäyttäen vauhtiin ensimmäiset bassokuvionsa. Rikki katsahti yllättyneenä Sashaa ja tämän bassoa ja kipitti sitten nauraen kitaransa luo. "Aimo tujaus armotonta rock'n'rollia!" hän hihkui vahvistimeen liitetyn keppinsä kanssa. Hän kytki muutkin soittimet päälle ja siirtyi sitten Daven mikkistandin luo, "hyvät.. miehet ja Hank," hän aloitti mahtipontisesti, "tämä koko show on omistettu.. hmm.. bändin uskolliselle roudarille! Dave Gontierille!" Hän osoitti Daveä siirtäen sitten katseensa johonkin kaukaisuuteen kuin katsoen suurta fanilaumaa edessään, "ja tää seuraava biisi on.." Rikki katsahti jälleen Daveä ensin vakavana, mutta sitten puolivirnistys kohosi tämän kasvoille, "Are You Ready!!" Hän soitti ensimmäiset soinnut huutaen sitten mikkiin, "I asked, ARE YOU READYY?!" | |
| | | Ryuuzaki-san Admin
Viestien lukumäärä : 698 Join date : 23.08.2008 Ikä : 33 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* Pe Elo 28, 2009 6:55 pm | |
| "Ei, eiei!" Rikki puolusteli, "minä tässä dissaan Daven kattilankansisooloa ja sen mielestä mä en osaa soittaa kattilankansia yhtä hyvin. Dave se mut herätti tapaillen jotain Madden sooloilua mutta.. Ei se Maddelle vertoja vetäny, ei ollu ees samas sarjassa." Rikki vilkaisi Daveä virnistäen. "Kiitti, Rikki!" Dave naurahti jolloin Wade lupasi hekotellen: "On se hyvä että minä olen rumpali eikä David."
"Te olette vaan kateellisia paskoja kummatkin!" hän virnisteli, "kun tiiätte ettette voi voittaa tän kulmakunnan kovinta rokkaria.. eli minua!" Rikki viittasi oikealla kädellään itseensä. "Niin vissiin!" Wade heitti ivallisesti. "Eiköhän me kaikki muodosteta yhdessä se toimivin tulos."
Hetken poikien hölmöilyä katsottuaan David huomasi kuinka Sasha hymyili silmät loistaen, katsahti sitten bassoaan ja koukkasi tämän syliinsä. Tämä nousi, tunkaisi vahvistinpiuhat vahvistimiinsa ja laittoi koneiston käyntiin rämäyttäen vauhtiin ensimmäiset bassokuvionsa. "Jes!" Hank huudahti kohottaen kädet ilmaan ja päästi innostuneen ulvaisun samalla kun Dave taputti taas käsiään yhteen hymyillen. Rikki katsahti yllättyneenä Sashaa ja tämän bassoa ja kipitti sitten nauraen kitaransa luo. "Aimo tujaus armotonta rock'n'rollia!" Roberts hihkui vahvistimeen liitetyn keppinsä kanssa. Hän kytki muutkin soittimet päälle ja siirtyi sitten Daven mikkistandin luo. Dave katsahti Rikkiin kulmat kysyvästi koholla samalla kun suupielet nykivät jälleen ylöspäin. "hyvät.. miehet ja Hank," Rikki aloitti mahtipontisesti, jolloin Hank kohotti jälleen keskisormensa pystyyn "tämä koko show on omistettu.. hmm.. bändin uskolliselle roudarille! Dave Gontierille!" Rikki osoitti Daveä siirtäen sitten katseensa johonkin kaukaisuuteen kuin katsoen suurta fanilaumaa edessään. "Vai nyt mä oon roudari! Kiitti vitusti Rikki!" Dave älähti huvittuneena ja pudisteli päätään. "ja tää seuraava biisi on.." Rikki katsahti jälleen Daveä ensin vakavana, mutta sitten puolivirnistys kohosi tämän kasvoille, "Are You Ready!!" "Wohoo!" Hank ja Dave huudahtivat kohottaen kätensä ilmaan jonka jälkeen Hank juoksi oman kitaransa luo. Rikki soitti ensimmäiset soinnut huutaen sitten mikkiin, "I asked, ARE YOU READYY?!" "Valmiina ollaan", Wade tokaisi päätään pudistellen. "Wade, rumpuihin!" Hank hihkui. Wade suuntasi virnistäen rumpujen taa, alkaen mättää hurjaa rumpusooloa jonka kuitenkin lopetti pian omahyväisesti hymyillen. "Lesopaska!" Hank huudahti veljelleen ja Wade näytti tälle kieltä. | |
| | | Blackbird Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* Pe Elo 28, 2009 8:33 pm | |
| "Ei, eiei! Minä tässä dissaan Daven kattilankansisooloa ja sen mielestä mä en osaa soittaa kattilankansia yhtä hyvin. Dave se mut herätti tapaillen jotain Madden sooloilua mutta.. Ei se Maddelle vertoja vetäny, ei ollu ees samas sarjassa." "Kiitti, Rikki!" Dave naurahti jolloin Wade lupasi hekotellen: "On se hyvä että minä olen rumpali eikä David." Rikki katsahti Wadeaä muka arvioivasti. "No en mene kieltämään etteikö naisväki rumpujen takana olisi sekin vaihtoehto," hän piruili Wadelle iskien jäynästi silmäänsä.
"Te olette vaan kateellisia paskoja kummatkin! Kun tiiätte ettette voi voittaa tän kulmakunnan kovinta rokkaria.. eli minua!" "Niin vissiin!" Wade heitti ivallisesti, "Eiköhän me kaikki muodosteta yhdessä se toimivin tulos." "No joo," Rikki myönsi voimatta kuitenkaan vastustaa pienen piruilun mahdollisuutta; "Mutta se johtuu siitä että mulla on vaa kaks kättä ja niitä tartten skittaan." Hän iski silmää nauraen. "No ei vainee," hän sanoi sitten, "me ollaa tän kulmakunnan kovin rokkibändi!"
"Vai nyt mä oon roudari! Kiitti vitusti Rikki!" Dave älähti huvittuneena ja pudisteli päätään. "ja tää seuraava biisi on.." Rikki katsahti jälleen Daveä ensin vakavana, mutta sitten puolivirnistys kohosi tämän kasvoille, "Are You Ready!!" "Wohoo!" Hank ja Dave huudahtivat kohottaen kätensä ilmaan jonka jälkeen Hank juoksi oman kitaransa luo. Rikki soitti ensimmäiset soinnut huutaen sitten mikkiin, "I asked, ARE YOU READYY?!" "Valmiina ollaan," Wade tokaisi päätään pudistellen. Rikki siirsi katseensa mieheen. "No ei siltä näytä!" hän sanoi vilkaisten merkitsevästi rumpuja kohden. "Wade, rumpuihin!" Hank hoputti veljeään. "Ja sitä paitsi!" Rikki karjui Waden rumpusoolon lävitse, "kun mä huudan ARE YOU READY?!! Ni te karjutte "YEEAAAAAH!!!" Etteks te urpot oo käyny koskaa missää keikalla?" Hetken kuluttua Wade lopetti rumpusooloilunsa katsellen toisia omahyväisesti hymyillen. "Lesopaska!" Hank huudahti veljelleen ja Wade näytti tälle kieltä. "Haluan Madden rumpaliks!" Rikki kiusasi Wadeä kääntyen sitten jälleen mikkistandin puoleen. "Koska roudari unohti lauluäänensä kotiin," Rikki sanoi vilkaisten jälleen Daveä virnistäen, "mä otan kunnian lauluosuuksista itselleni!" Hän siirtyi kauemmas ständistä mutta palasi sitten taas mikin luo, "ja koska fanilaumakin katosi johonkin selvästikin haistettuaan Waden ominaistuoksun.. Hank saa tänään toimia kiljuvana pikkulikkana koska sen se osaa parhaiten!" Sasha nauroi muiden poikien naljailulle jääden hieman sivummalle. Hän aavisti että pian rumpukapuloita lentelisi Rikkin suunnalle tai jotian yhtä hupaisaa.. Rikki selvästikin kaivoi itselleen hautaa tuossa nälviessään muita kolmea 8jotka kaiken lisäksi olivat Rikkiä rotevampia, syytä tähän Sasha ei tosin tiennyt). | |
| | | Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* Pe Elo 28, 2009 10:01 pm | |
| "Ja sitä paitsi!" Rikki karjui Waden rumpusoolon lävitse, "kun mä huudan ARE YOU READY?!! Ni te karjutte "YEEAAAAAH!!!" Etteks te urpot oo käyny koskaa missää keikalla?" "Joo no, me ei olla nyt keikalla!" Hank huusi myös rumpujen pauhun lävitse Rikkille.
"Haluan Madden rumpaliks!" Rikki kiusasi Wadeä kääntyen sitten jälleen mikkistandin puoleen. "Haistappa paska, Rikki!" Wade nurisi ja heristi toiselle nyrkkiään. "Koska roudari unohti lauluäänensä kotiin," Rikki sanoi vilkaisten jälleen Daveä virnistäen, "mä otan kunnian lauluosuuksista itselleni!" Hän siirtyi kauemmas ständistä mutta palasi sitten taas mikin luo, saaden Davidin oitis miettimään että mitähän tällä kertaa. "ja koska fanilaumakin katosi johonkin selvästikin haistettuaan Waden ominaistuoksun.. Hank saa tänään toimia kiljuvana pikkulikkana koska sen se osaa parhaiten!" "Sinähän se täällä tunnut rääkyvän kuin mikäkin kakara!" Hank huudahti. "Tai harakka", Wade ehdotti. "Siltä Rikki näyttääkin." Sasha nauroi muiden poikien naljailulle jääden hieman sivummalle. Hank nappasi ne lattialta olevat kananmunat ja viskasi ne Rikkiä kohden, Wade taas viskasi poikaa rumpukapulalla. | |
| | | Blackbird Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* Pe Elo 28, 2009 10:16 pm | |
| "Ja sitä paitsi!" Rikki karjui Waden rumpusoolon lävitse, "kun mä huudan ARE YOU READY?!! Ni te karjutte "YEEAAAAAH!!!" Etteks te urpot oo käyny koskaa missää keikalla?" "Joo no, me ei olla nyt keikalla!" Hank huusi myös rumpujen pauhun lävitse Rikkille. "No mut aina saa fiilistellä!" Rikki karjui vastauksensa nauraen, "sitäpaitsi meidän pitää harjotella keikkaa varten!!"
"Haluan Madden rumpaliks!" "Haistappa paska, Rikki!" Wade nurisi ja heristi toiselle nyrkkiään. Rikki vilkaisi tätä hymyillen, mutta tällä kertaa jostakin kumman syystä päätti pitää mölyt mahassaan kääntyen sitten mikkiständin puoleen. "Koska roudari unohti lauluäänensä kotiin, mä otan kunnian lauluosuuksista itselleni! .. ja koska fanilaumakin katosi johonkin selvästikin haistettuaan Waden ominaistuoksun.. Hank saa tänään toimia kiljuvana pikkulikkana koska sen se osaa parhaiten!" "Sinähän se täällä tunnut rääkyvän kuin mikäkin kakara!" Hank huudahti. "Tai harakka", Wade ehdotti, "Siltä Rikki näyttääkin." "Jumalauta!" Rikki huudahti muka tyrmistyneenä, "potki ja lyö mut älä vittu morkkaa hiuksia senkin rasvaletti!" Rikki vilkaisi Sashaa, joka nauroi heidän kinastelulleen. Hän hymähti tuntien outoa lämpöä sisällään. Samassa hän huomasi silmäkulmassaan Hankin heilauttavan kättään jotenkin oudosti. Rikki ehti juuri ja juuri väistää lentävät kananmunat, joista toinen lässähti Waden bassorumpuun ja toinen Sashan bassoon. Sashan suu loksahti auki hieman loukkaantuneena. Hän kohotti syyttävän katseensa, ei Hankiin, vaan Rikkiin. "Hahaa! Huono sihti!" Rikki nauroi katsahtaen Waden bassorumpua, mutta samassa jokin kopahti häntä kivuliaasti ohimoon. "Ai perkele!" hän karjaisi kohottaen automaattisesti kätensä ohimolleen. Hän käänsi katseensa Wadeen. "Jumankauta pappa!" hän älähti etsien sitten kiivaasti jotakin, millä heittää Wadeä muttei saanut mitään irti minkä olisi voinut heittää. Rumpukapula oli kimmonnut jonnekin teille tietämättömille. Samassa hänen päälleen ropisi jotakin ja hän käänsi katseensa.. "Sasha!" Rikki älähti. Sasha marristeli seinään nojaillen kädet puuskassa. Hän oli juuri tyhjentänyt ylisuurien farkkujensa taskut pikkukivistä. | |
| | | Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* Pe Elo 28, 2009 10:47 pm | |
| "Jumalauta!" Rikki huudahti muka tyrmistyneenä, "potki ja lyö mut älä vittu morkkaa hiuksia senkin rasvaletti!" Rikki vilkaisi Sashaa, joka nauroi heidän kinastelulleen. "Tehdään sitten työtä käskettyä!" Wade huudahti ja juoksi Rikkin luo motaten tätä olkaan ja potkaisten tämän polvea. Sen jälkeen Wade palasi paikalleen ilkikurisesti hihitellen.
"Ai perkele!" Rikki karjaisi kohottaen kun Waden rumpukapula olisi osunut tätä ohimoon. "Jumankauta pappa!" Rikki älähti etsien sitten kiivaasti jotakin, mutta hetken kuluttua tämä älähti: "Sasha!" Gyb marristeli seinään nojaillen kädet puuskassa. Hän oli juuri tyhjentänyt ylisuurien farkkujensa taskut pikkukivistä. Nyt Dave repesi äänekkääseen nauruun. Rikki sai nyt ansionsa mukaan. Davidin teki mieli itse ryhtyä kiusoitteluun mukaan, mutta olo oli vielä vähän liian heikko sellaiseen. Wade taputti Sashaa olalle ja koputti silitteli liioitellusti Rikkin lakkaisia hiuksia. "No hyi saatana kun tuntuu ällöltä toi sun harakanpesäs!" rumpali älähti vetäen kätensä pois. | |
| | | Blackbird Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* Pe Elo 28, 2009 11:01 pm | |
| "Jumalauta! Potki ja lyö mut älä vittu morkkaa hiuksia senkin rasvaletti!" "Tehdään sitten työtä käskettyä!" Wade huudahti ja ennen kuin Rikki ehti huonossa reaktiokyvyssään tehdä yhtään mitään, Wade jo löi häntä nyrkillä olkapäähän ja potkaisi ohimennessään vielä polveen. Rikki älähti horjahtaen ensimmäisestä iskusta taakse ja polveen potkun jälkeen hän jo rönähti maahan. "Voi jumalauta!" Rikki älähti, "bändiväkivaltaa!!!" Samassa hän sai vielä palkakseen ohimoonsa osuneen rumpukapulan.. ja pikkukiviä. "Sasha!" Wwade asteli Sashan luo taputtaen tätä olalle tyytyväinen virne kasvoillaan. Sasha katsahti Wadeä siirtäen sitten katseensa Rikkiin. Wade kurkotti tökkimään Rikkin hiuksia. "No hyi saatana kun tuntuu ällöltä toi sun harakanpesäs!" mies totesi vetäistne kätensä pois Rikkin hiuksista. Rikki kohotti katseensa lattiantasasta Wadeen. Sen enempiä miettimättä, hän nousi ja hyppäsi yhdellä yllättävän ketterällä pyörähdyksellä Waden niskaan. Lyöden tätä sitten takaraivoon. Sen tehtyään hän tarrasi sekä käsillään että jaloillaan Wadeen niin tiukasti kuin vain kykeni peittäen kämmenillään miehen silmät. "Tee mitä tahot mut tukkaa älä koske!" Rikki murisi virnistellen miehen niskassa. Sasha sammutti vahvistimensa, repäisi vahvistinpiuhan irti bassostaan siirtyen sitten turvallisemmille vesille. hän totesi että tuo turvallisin paikka hänen bassolleen löytyisi mitä todennäköisimmin läheltä Daveä, joten poika istahti sohvan viereen lattialle. Hän katseli kynsiään hieman poissaolevan näköisenä hyräillen samalla erästä biisiä, johon hän oli edellisenä iltana kirjoitellut lyriikoita. | |
| | | Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* Pe Elo 28, 2009 11:17 pm | |
| Dave katseli sohvalta kuinka Rikki nousi ja hyppäsi yhdellä yllättävän ketterällä pyörähdyksellä Waden niskaan. Lyöden tätä sitten takaraivoon. Sen tehtyään hän tarrasi sekä käsillään että jaloillaan Wadeen niin tiukasti kuin vain kykeni peittäen kämmenillään miehen silmät. "Tappelu! Tappelu!" Hank huudahti innoissaan hakaten käsiään yhteen. "Tee mitä tahot mut tukkaa älä koske!" Rikki murisi virnistellen miehen niskassa. "Rikki, irti, irti!" Wade älisi huitoen käsillään sokeasti ympärilleen. Nyt Hank otti juoksuaskelia ja hypähti vielä Rikkin selkään ja näin ollen Wade kaatui liiallisen painolastin takia lattialle. Sasha istahti sohvan viereen lattialle. Hän katseli kynsiään hieman poissaolevan näköisenä hyräillen samalla erästä biisiä, johon hän oli edellisenä iltana kirjoitellut lyriikoita. "Kuulostaa hyvältä", Dave huomautti sohvalta. "Joku oma biisisi?" "Nouskaa nyt mun päältä, samperin kakarat!" kuului Waden ääni lattian rajasta ja Hank kierähti pois läjästä vetäen Rikkin mukanaan ja koetti painia miehen kanssa lattialla. Dave katseli menoa huvittuneena, mutta kiinnitti sitten taas täyden huomionsa Sashaan. | |
| | | Blackbird Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* Pe Elo 28, 2009 11:25 pm | |
| "Tee mitä tahot mut tukkaa älä koske!" Rikki murisi virnistellen miehen niskassa. "Rikki, irti, irti!" Wade karjui huitoen käsillään sokeana. "Enkä päästäkkää!" Rikki nauroi. Samassa hän tunsi jonkun hyppäävän selkäänsä ja samassa Wade sitten kaatua rysähti lattialle. "Nouskaa nyt mun päältä, samperin kakarat!" Wade huusi. Samassa Hank kaatui pois kasasta vetäisten Rikkinkin mukanaan. "Woaaah!" Rikki älähti nauraen yrittäen sitten saada Hankin niskasta kunnon otteen, jotta tämä luovuttaisi taiston.
"Kuulostaa hyvältä", Dave huomautti sohvalta, "Joku oma biisisi?" Sasha katsahti Daveä hymähtäen ujosti. "Joo," tämä vastasi, mutta hänen huomionsa kiinnittyi nyt Daven tavoin painivaan miesläjään. Dave naurahti hieman kääntyen sitten jälleen Sashan puoleen. Sasha katsahti pikaisesti bassoaan näppäillen muutamaa kieltä. "Se on viel aika kesken," hän sanoi ylittäen sitten rohkeutensa, "sen nimi on Café Avenue.. keksin sen eileen.."
Äkkiä ovelta kuului kipakka koputus. | |
| | | Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 12:23 am | |
| "Woaaah!" Rikki älähti nauraen yrittäen sitten saada Hankin niskasta kunnon otteen, jotta tämä luovuttaisi taiston. "Aijaijaijai, saatana!" Hank samaan aikaan ulvoi naurusta että kivusta ja alkoi sitten kutittaa Rikkiä.
Sasha katsahti pikaisesti bassoaan näppäillen muutamaa kieltä. "Se on viel aika kesken," hän sanoi ylittäen sitten rohkeutensa, "sen nimi on Café Avenue.. keksin sen eileen.." "Saanko kuulla vähän jos soittaisit sitä tai jotain? Nimi kuulostaa ainakin lupaavalta", Dave tokaisi rohkaisevasti hymyillen.
Äkkiä ovelta kuului kipakka koputus. Hank hätkähti, ryömi pois lattialta ja säntäsi avaamaan oven. Miehen silmät laajenivat hämmennyksestä, mutta katse muuttui pian vetoavaksi ja hymy flirttaavaksi kun mies huomasi perin kauniin neitokaisen seisoskelevan oven takana. "Sinä olet varmaan Sashan isosisko", mies tokaisi huomatessaan naisessa jotain yhtäläisyyksiä Sashan kanssa. "Olen Hank Morrow, ole hyvä ja tule sisään", Hank kätteli naisen ja johdatti tämän sitten sisälle vislaten äänettömästi. "Häh?" Wade hämmentyi vähän huomatessaan naikkosen, mutta heilautti sitten kättään tervehdykseksi sanoen: "Morjensta pöytään! Moon Wade Morrow." "David Gontier", Dave tokaisi vaitonaisena sohvalta, mutta hymyili naiselle ystävällisesti. "Suo anteeksi etten tule nyt kättelemään, heikottaa vähän." | |
| | | Blackbird Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 12:38 am | |
| "Woaaah!" Rikki älähti nauraen yrittäen sitten saada Hankin niskasta kunnon otteen, jotta tämä luovuttaisi taiston. "Aijaijaijai, saatana!" Hank ulvoi sekä naurusta että osittain varmaan pienestä kivusta. Rikki tunsi olevansa niskanpäällä mutta samassa Hank tarttui hänen kylkiinsä ja kutitti häntä niin että poika alkoi väkisinkin nauraa ja joutui irrottamaan otteensa toisen niskasta päästäkseen kauemmas.
"Se on viel aika kesken. Sen nimi on Café Avenue.. keksin sen eileen.." "Saanko kuulla vähän jos soittaisit sitä tai jotain? Nimi kuulostaa ainakin lupaavalta", Dave tokaisi rohkaisevasti hymyillen. Sasha hymähti luoden katseensa sitten bassoon. Hän otti hieman tuntumaa bassostaan ja alkoi sitten hieman epäröiden soitella kehittämäänsä kertosäettä biisille Café Avenue. "Hmh," hän sanoi kaivaen sitten taskustaan pienen ruttuisen lapun ja ojensi sen sitten Davelle, "mä en oo mikää laulaja." Hän katsoi Daven käsissä olevaa lappua hetkisen ja käänsi sitten katseensa takaisin bassoon. Tosiaan biisistä ei ollut vielä valmista kuin hädintuskin kertosäe ja sekin tarvitsi vielä paljon hiomista.
Kipakka koputus oveen keskeytti Rikkin ja Hankin painiottelun. Hank katsahti ovellepäin ja ryömi sitten ylös lattialta jättäen Rikkin lojumaan maahan kuin roskasäkin. Rikki huokaisi hieman hengästyneenä naurun takia maaten lattialla kädet levällään. "Sinä olet varmaan Sashan isosisko," hän kuuli Hankin äänen ovelta, "Olen Hank Morrow, ole hyvä ja tule sisään." "Kiitoksia," naisen ääni vastasi. Rikki kohotti päätään maantasosta muttei vaivautunut nousemaan. Brunette nainen saapui Hankin edellä huoneeseen luoden pikaisen kuvan huoneen tiloista. Rikki irvisti Hankille, joka vihelsi äänettömästi tytön takana. "Häh?" Wade sanoi heilauttaen kättään naista kohden, "Morjensta pöytään! Moon Wade Morrow." "David Gontier", Dave sanoi sohvalta käsin, "Suo anteeksi etten tule nyt kättelemään, heikottaa vähän." Nainen nyökkäili pojille tervehdykseksi luoden Daven jälkeen katseensa pikkuveljeensä. Tämän jälkeen hän tuntui vasta huomaavan lattialla röhnöttävän Rikkin. "Rikki," Rikki sanoi kohottaen kätensä kyynerpäästä ylös päin ilmaan, "Ricky Lee Roberts siis!" "Tervehdys vaan taloon," nainen sanoi katsahtaen jokaista poikaa pikaisesti, "olen Sasha isosisko Neelah.." Tyttö katsahti rumpujen ja muiden soittimien suuntaan. "Sasha kertoi että teillä on jonkunsortin bändiprojekti alkamassa," Neelah sanoi. Näiden sanojen myötä Rikki kohottautui istualleen katsellen Neelahia jokseenkin kiinnostuneena. "Kuulin ohimennen pomoltani että hän kaipaisi eräälle klubille aloittelevaa bändiä," Neelah kertoi, "joten noh.. teillä on keikka kahden viikon päästä torstaina Club RockKingissä." Hän tarkasteli hieman papereitaan, jotka hänellä oli käsissään. "Minkä nimen ilmoitan omistajalle?" hän kysyi antaen katseensa taas liikkua bändin jätkissä. | |
| | | Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 1:15 am | |
| "Hmh," Sasha sanoi kaivaen sitten taskustaan pienen ruttuisen lapun ja ojensi sen sitten Davelle, "mä en oo mikää laulaja." Hän katsoi Daven käsissä olevaa lappua hetkisen ja käänsi sitten katseensa takaisin bassoon. Dave kuunteli kuinka Sasha alkoi tapailla biisiä. "Cafe Avenue. I'm comin' back to you once more", Dave aloitti laulamisen hiljaisella äänellä aluksi lähes hyräillen, mutta lauloi sitten ihan vähän kovempaa basson tahdissa: "To see the same old fools and freaks Sitting at the same old tables... Tämähän kuulostaa tosi hyvältä!" Dave katsahti Sashaa innoissaan. "Upeaa, Sasha."
"Tervehdys vaan taloon," nainen sanoi katsahtaen jokaista poikaa pikaisesti, "olen Sasha isosisko Neelah.." Tyttö katsahti rumpujen ja muiden soittimien suuntaan. Hank nyökkäsi ja katsahti Neelahia arvioiden päästä varpaisiin. Olikohan nainen yhtä kiehtova oikeastikin kun mitä ulkokuori antoi ymmärtää..? Wade huomasi veljensä katseen ja katsahti tätä varoittavasti. "Sasha kertoi että teillä on jonkunsortin bändiprojekti alkamassa," Neelah sanoi. Näiden sanojen myötä Rikki kohottautui istualleen katsellen Neelahia jokseenkin kiinnostuneena. "Jep", Dave huikkasi sohvalta. "Kuulin ohimennen pomoltani että hän kaipaisi eräälle klubille aloittelevaa bändiä," Neelah kertoi, "joten noh.. teillä on keikka kahden viikon päästä torstaina Club RockKingissä." Hän tarkasteli hieman papereitaan, jotka hänellä oli käsissään. "Kuulostaa hyvältä!" Hank sanoi. "Kiitos sinulle." Han koetti saada naiseen hymyillen katsekontaktia jolloin Wade läimäytti käden otsaansa. "Minkä nimen ilmoitan omistajalle?" Neelah kysyi antaen katseensa taas liikkua bändin jätkissä. "Public enemy", David ja Hank tokaisivat tajuamattaan yhteenääneen ja katsoivat toisiaan sitten virnistäen ja repesivät pieneen hyväntahtoiseen nauruun. "Jep, sepä se", Wade tokaisi. "Saanko tarjota kahvia tai jotain?" Hank kysyi Neelahilta, mutta vastausta odottamatta suikahti keittiöön. "Meillä on teetä, kahvia, kaljaa, limua tai vettä! Mitä saisi olla? Ja jotain leivonnaisiakin pitäisi olla ellei Dave ole mässännyt niitä loppuun isolla leipälävellään." | |
| | | Blackbird Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 1:27 am | |
| "To see the same old fools and freaks Sitting at the same old tables... Tämähän kuulostaa tosi hyvältä!" Dave katsahti Sashaa innoissaan. "Upeaa, Sasha." Sasha hymähti pienesti osoittaen sitten ujon pojan kiitoksensa. "Eipä kertsillä pitkälle pötkitä," hän totesi puolittain itsekseen.
"Kuulin ohimennen pomoltani että hän kaipaisi eräälle klubille aloittelevaa bändiä, joten noh.. teillä on keikka kahden viikon päästä torstaina Club RockKingissä." "Kuulostaa hyvältä!" Hank sanoi, "Kiitos sinulle." Hank yritti saada hymyillen katsekohtaktia Neelahin kanssa, mutta tyttö katsahti tätä kääntäen sitten katseensa rennon oloisesti jälleen muita kohden. "Minkä nimen ilmoitan omistajalle?" "Public enemy", David ja Hank tokaisivat tajuamattaan yhteenääneen ja katsoivat toisiaan sitten virnistäen ja repesivät pieneen hyväntahtoiseen nauruun. "Jep, sepä se", Wade tokaisi. "Saanko tarjota kahvia tai jotain?" Hank kysyi Neelahilta muttei jäänyt odottamaan vastausta vaan paineli suorinta tietä keittiön puolelle, "Meillä on teetä, kahvia, kaljaa, limua tai vettä! Mitä saisi olla? Ja jotain leivonnaisiakin pitäisi olla ellei Dave ole mässännyt niitä loppuun isolla leipälävellään." "Hoi!" Rikki huudahti lattiatasolta kömpien sitten viimein seisomaan, "mulle kaljaa!" Neelah katsahti Rikkiä kohottaen hieman kulmaansa Rikkin astellessa tämän ohi kohti keittiötä ja Hankia. "Ei kiitos tällä kertaa," Neelah sanoi nopeasti kääntyen Hankin puoleen, "olin menossa ystävän kanssa kahville ja tulin vain pikaisesti poikkeamaan koska lupasin Sashalle." tyttö kääntyi Sashan puoleen. "Onko kaikki okei?" hän kysyi sohvan vieressä istuskelevalta pojalta. Sahsa nyökkäsi hymyillen leveästi. "Hienoa," Neelah sanoi hymyillen pikkuveljelleen ja katsahti sitten kelloaan, "noh.. minä tästä nyt taidan sitten lähteä! Onnea keikalle.. Sasha, tuletko yöksi kotiin?" Sasha kohautti olkiaan vastaukseksi, mutta se näytti riittävän Neelahille. "Käsittääkseni tässä talossa on velhoja?" hän kysyi katsahtaen poikia, "no jos Sasha lähtee käppäilemään niin pistättekö minulle pöllön pikana niin lähden sitä vastaan?" Neelah katsahti basson kieliä tapailevaan Sashaan. "No mutta nähdään!" hän huikkasi lähinnä olohuoneen suunnalle katsahtamattakaan keittiön suuntaan, "moikka!" Niine hyvineen tyttö paineli ruskea villakangastakki liehuen ovesta pihalle ja kadulle. Rikki avasi kaljapullon korkin katsahtaen tytön perään. "Wade otatko kaljan?" hän kysyi rumpalilta ihan kuin mitään naisväkeä ei talossa olisi käynytkään. | |
| | | Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 1:54 am | |
| "Upeaa, Sasha." Sasha hymähti pienesti osoittaen sitten ujon pojan kiitoksensa. "Eipä kertsillä pitkälle pötkitä," hän totesi puolittain itsekseen. "No, mutta kyllä sinä kehität siihen muutakin kuin kertosäkeen", Dave vakuutteli. "Ja jos jotain ongelmaa tulee niin minä voin kyllä auttaa vaikkapa lyriikkojen kanssa."
"Hoi!" Rikki huudahti lattiatasolta kömpien sitten viimein seisomaan, "mulle kaljaa!" "Kysyinkö mä muka sulta haluatko jotain?" Hank huudahti Rikkille. "Niin haluatko jotain Neelah?" Rikki asteli kohti keittiötä ja Hankia kohti. "Ei kiitos tällä kertaa," Neelah sanoi nopeasti kääntyen Hankin puoleen, saaden pienen Hankin pettymään pienesti "olin menossa ystävän kanssa kahville ja tulin vain pikaisesti poikkeamaan koska lupasin Sashalle."
"Käsittääkseni tässä talossa on velhoja?" hän kysyi katsahtaen poikia, "Jep, minä ja Hank", David vastasi. "no jos Sasha lähtee käppäilemään niin pistättekö minulle pöllön pikana niin lähden sitä vastaan?" Neelah katsahti basson kieliä tapailevaan Sashaan. "Tottakai, ilmoittelemme sitten", Hank lupasi. "Voit luottaa meihin", mies lisäsi iskien silmää Waden 'yskiessä' taustalla. "No mutta nähdään!" Neelah huikkasi lähinnä olohuoneen suunnalle katsahtamattakaan keittiön suuntaan, "moikka!" Niine hyvineen tyttö paineli ruskea villakangastakki liehuen ovesta pihalle ja kadulle jättäen Hankin tuijottamaan ovea hölmistyneenä. Tyttö ei ollut reagoinut häneen mitenkään!! "Wade otatko kaljan?" Rikki kysyi rumpalilta ihan kuin mitään naisväkeä ei talossa olisi käynytkään. "Kyllä, kaljan. En mansikkalimua", Wade tokaisi katsahtaen Rikkiä kulmat koholla. | |
| | | Blackbird Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 2:05 am | |
| "Upeaa, Sasha." "Eipä kertsillä pitkälle pötkitä," "No, mutta kyllä sinä kehität siihen muutakin kuin kertosäkeen", Dave vakuutteli, "Ja jos jotain ongelmaa tulee niin minä voin kyllä auttaa vaikkapa lyriikkojen kanssa." Sasha kuunteli Daven vakuuttelua katse eteenpäin luotuna. "... No itseasiassa mul on kyl jo.. pieniä juttuja päässä," hän sanoi näpytellen pikkasen bassoaan taas aluksi ja hyräili sitten melkein kuiskaten.. I was feeling hungry, I didn't have no money y' know but I was like you'd say "off the hook" and sometimes it hit me quite hard, I started searching for what I don't know.." Hän naurahti hieman lopettaen soittamisen ja katsahtaen Daveä pienesti. "Sitä.. hmh.. Neelah sano et se kuulosti ihan kivalta," hän sanoi tapaillen jotain pienen hymyn tapaista.
"Käsittääkseni tässä talossa on velhoja?" hän kysyi katsahtaen poikia, "Jep, minä ja Hank", David vastasi. "no jos Sasha lähtee käppäilemään niin pistättekö minulle pöllön pikana niin lähden sitä vastaan?" Neelah katsahti basson kieliä tapailevaan Sashaan. "Tottakai, ilmoittelemme sitten", Hank lupasi, "Voit luottaa meihin" Wade yski jotenkin oudoksuttavasti ja Neelah katsahti rumpalia kohottaen hieman toista kulmaansa. "No mutta nähdään! Moikka!" "Wade otatko kaljan?" Rikki kysyi rumpalilta ihan kuin mitään naisväkeä ei talossa olisi käynytkään. "Kyllä, kaljan. En mansikkalimua," Wade vastasi. Rikki irvisti tälle ja iski sitten jääkylmän kaljapullon miehen käteen napsauttaen korkin auki. "Ehket sinä huoli mansikkalimua," Rikki sanoi katsahtaen Hankin suuntaan, "mutta jollakin tekee ainakin mieli makeaa."
"Mikä fiilis laulajapojulla?" Rikki kysäisi istahtaen Daven jalkopäähän sohvalle, "ja mitä te täällä oikein kahdestaan olette supatelleet?" Hän katsahti maassa istuvaa Sashaa ja Daven kädessä olevaa hieman rypistynyttä lappua. | |
| | | Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 2:55 am | |
| "... No itseasiassa mul on kyl jo.. pieniä juttuja päässä," hän sanoi näpytellen pikkasen bassoaan taas aluksi ja hyräili sitten melkein kuiskaten.. I was feeling hungry, I didn't have no money y' know but I was like you'd say "off the hook" and sometimes it hit me quite hard, I started searching for what I don't know.." Hän naurahti hieman lopettaen soittamisen ja katsahtaen Daveä pienesti. "Sitä.. hmh.. Neelah sano et se kuulosti ihan kivalta," hän sanoi tapaillen jotain pienen hymyn tapaista. "Se kuulostaa kyllä tosi lupaavalta", Dave naurahti ja tönäisi Sashaa hellästi olkaan. "Kuka tietää jos tosta tulis vaikka materiaalia meidän ensimmäiselle levylle joskus!"
Rikki irvisti tälle ja iski sitten jääkylmän kaljapullon miehen käteen napsauttaen korkin auki. "Ehket sinä huoli mansikkalimua," Rikki sanoi katsahtaen Hankin suuntaan, "mutta jollakin tekee ainakin mieli makeaa." "Mitä vittua sinä tuolla tarkoitat?" Hank sähähti Rikkille. "Rauha, rauha", Wade tokaisi tyynnyttelevästi. "Kyllä me nähtiin miten katsoit Neelahia." "Joo, hyvä ettei tytön tarvinnut alkaa väistellä kuolalammikoita", Dave heitti sarkastisesti sohvan luota. "Pää kiinni", Hank mutisi ja virnisti itsevarmasti. "Minä saan kyllä sen tytön kiinnostumaan itsestäni. Näkihän sen mielenkiinnon äskenkin." Hank koetti vakuutella nyt enemmänkin itseään kuin muuta. "Joo, näki sen verran että se kiinnostus oli olematonta. Sorry vaan broidi", Wade hörähti.
"Mikä fiilis laulajapojulla?" Rikki kysäisi istahtaen Daven jalkopäähän sohvalle, "ja mitä te täällä oikein kahdestaan olette supatelleet?" Hän katsahti maassa istuvaa Sashaa ja Daven kädessä olevaa hieman rypistynyttä lappua. "Fiilis on jo parempi", Dave tokaisi ja hymyili laskiensa kätensä Sashan olalle. "Ja Sasha on kehitellyt hyvältä kuulostavaa biisin poikasta!" | |
| | | Blackbird Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 3:11 am | |
| "Ehket sinä huoli mansikkalimua, mutta jollakin tekee ainakin mieli makeaa." "Mitä vittua sinä tuolla tarkoitat?" Hank sähähti Rikkille, joka kohotti kätensä ilmaan yrittäen näyttää viattomalta. "Rauha, rauha", Wade tokaisi tyynnyttelevästi, "Kyllä me nähtiin miten katsoit Neelahia." "Joo, hyvä ettei tytön tarvinnut alkaa väistellä kuolalammikoita", Dave heitti sarkastisesti sohvan luota. Sasha hymähti Daven sanoille katsellen Hankia hymyillen. "Pää kiinni", Hank mutisi ja virnisti itsevarmasti, "Minä saan kyllä sen tytön kiinnostumaan itsestäni. Näkihän sen mielenkiinnon äskenkin." "Joo, näki sen verran että se kiinnostus oli olematonta. Sorry vaan broidi", Wade hörähti. Rikki nauroi. "Ikävä tuottaa pettymys hani," hän sanoi lyöden veljellisesti Hankia selkään, "mutta tiedätkös. Wade on oikeassa. Sitäpaitsi sä et ole käynyt suihkussa tänään.. toisin kuin minä! Sinä haiset pahalta, minä tuoksun hyvältä.. mulla on hiukset aina hyvin, sulla aina takussa.. Mä olen laittautunut, sä taas.. olet Hank. Ja mä kävelin tän likan ohi hyvin coolin näköisesti tuoksuineni, hiuksineni ja meikkeineni.. Sinä taas tarjosit hänelle kaljaa," Rikki huokaisi pudistellen päätään muka pahoittelevana. Ei häntä Neelah kiinnostanut ei niin pätkääkään, mutta hänestä oli hauska kiusoitella Hankia tässä tapauksessa.
"Mikä fiilis laulajapojulla?" Rikki kysäisi istahtaen Daven jalkopäähän sohvalle, "ja mitä te täällä oikein kahdestaan olette supatelleet?" Hän katsahti maassa istuvaa Sashaa ja Daven kädessä olevaa hieman rypistynyttä lappua. "Fiilis on jo parempi", Dave tokaisi ja hymyili laskiensa kätensä Sashan olalle. "Ja Sasha on kehitellyt hyvältä kuulostavaa biisin poikasta!" "Waa? mikä biisi?" Rikki kiinnostui napaten sitten lapun Daven kädestä ja tutkaillen sitä hetken. Sasha näytti hieman nololta, mutta Rikki ei kiinnittänyt siihen mitään huomiota. "Annas basso jäbä," hän heitti Sashalle, "tai siis ääni." Sasha katsahti Rikkiä ja Daveä ja teki sitten niinkuin pyydettiin, tosin hieman vastahakoisesti. "Hmm.." Rikki mietti, "ei hullummin tosin mä ehdottasin et tohon kitaran A-mollin paikalle vois laittaa E-duurin.. mut sä päätät!" Rikki ojensi lapun takaisin Davelle. "Hei mitä tehää tänään?" hän kysyi yleisesti, "voisi kehittää jotain kehittävää tekemistä. Lähtääks tsekkaa se Club RockKing? Voitas tehä.. krhm.. lähtemätön vaikutus siihe omistajaa jo etukätee!" | |
| | | Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 3:52 pm | |
| "Ikävä tuottaa pettymys hani," Rikki sanoi lyöden veljellisesti Hankia selkään, "mutta tiedätkös. Wade on oikeassa. Sitäpaitsi sä et ole käynyt suihkussa tänään.. toisin kuin minä! Sinä haiset pahalta, minä tuoksun hyvältä.. mulla on hiukset aina hyvin, sulla aina takussa.. Mä olen laittautunut, sä taas.. olet Hank. Ja mä kävelin tän likan ohi hyvin coolin näköisesti tuoksuineni, hiuksineni ja meikkeineni.. Sinä taas tarjosit hänelle kaljaa," Rikki huokaisi pudistellen päätään muka pahoittelevana ansaiten Hankilta pahan mulkaisun. Hän vielä näyttäisi Rikkille...
"Hei mitä tehää tänään?" hän kysyi yleisesti, "voisi kehittää jotain kehittävää tekemistä. Lähtääks tsekkaa se Club RockKing? Voitas tehä.. krhm.. lähtemätön vaikutus siihe omistajaa jo etukätee!" "Ai niinku miten? Mennäänkö juoksee ilkosillaan sen paikan halki vai?" Dave kysyi virnuillen. "Tai sitten ihan vaan esittäydytään kuten normaalit tyypit", Wade tokaisi. "Kuka sanoi että me ollaan normaaleja?" Dave hihkaisi. "Eikä normaali esittäytyminen jää mieleen. Meidän täytyy tehdä jotain erikoista ja huikeeta jonka ne muistaa vielä pitkään! En mä nyt mitään nakuilua oikeesti tarkota mutta siis jotain repäisevää." | |
| | | Blackbird Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 4:17 pm | |
| "Hei mitä tehää tänään?" hän kysyi yleisesti, "voisi kehittää jotain kehittävää tekemistä. Lähtääks tsekkaa se Club RockKing? Voitas tehä.. krhm.. lähtemätön vaikutus siihe omistajaa jo etukätee!" "Ai niinku miten? Mennäänkö juoksee ilkosillaan sen paikan halki vai?" Dave kysyi virnuillen. "Joo!" Rikki hihkaisi tuijottaen Daveä innoissaan katsahtaen sitten muihin, "Joo! Toi kuulostaa hyvältä! mä ainakin olen mukana!" "Tai sitten ihan vaan esittäydytään kuten normaalit tyypit", Wade tokaisi. Rikki katsahti tätä ja oli aikeissa todeta kuinka tylsä tyyppi Wade joskus oli, mutta se jäi sanomatta Daven jatkaessa. "Kuka sanoi että me ollaan normaaleja?" mies hihkaisi. "Eikä normaali esittäytyminen jää mieleen. Meidän täytyy tehdä jotain erikoista ja huikeeta jonka ne muistaa vielä pitkään! En mä nyt mitään nakuilua oikeesti tarkota mutta siis jotain repäisevää." "Juostaa ilkosillaa salin läpi!" Rikki huudahti vaativasti, "vaadin munasillaa juoksemista!!!!" | |
| | | Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 5:01 pm | |
| "Juostaa ilkosillaa salin läpi!" Rikki huudahti vaativasti, "vaadin munasillaa juoksemista!!!!" "Joo!" Hank sanoi taputtaen käsiään yhteen. "Entä jos meidän keikka menee sen takia?" Wade ärähti. "Tai joudutaan putkaan?" "Hei, mitä elämä olisi ilman pieniä riskejä?" Dave hekotteli. "Mutta nakuilu ei riitä! Se on niin perussettiä, otetaan siihen lisää jotain muuta." "Ollaanko me nyt ihan tosissaan? Vissiin?" Hank naureskeli. "Luoja mihin kaikkeen minä joudunkin teidän lapsosten kanssa", Wade haukotteli. "Vaari hiljaa!" Dave naurahti ja heitti sohvatyynyllä Wadea nousten nyt sohvalla jos istumaan. "Noinko paljon arvostatte Sashaa?" Wade kysäisi silmiään siristäen. Ei hänelle muuten olisi ollut mikään ongelma... mutta se että he saivat vihdoin keikan Sashan ja tämän siskon ansiosta. Nyt Daven innostus hiipui hiukan ja Wade hymähti tyytyväisenä. "Mennään sitten me, Rikki!" Hank huudahti iloisesti Rikkille. "Jätetään nää tylsimykset tänne." "Joo, ainahan voit elätellä toiveita että Neelah tulisi paikalle ja näkisin jotain... eh pientä ja erikoista", Dave vastasi sarkastisuutta äänessään. "Tarkoitat pientä ja vähemmän erikoista", Wade vastasi virnuillen, mutta Hank ei välittänyt kaksikon naljailusta vaan katsahti Sashaa kysyen: "Messissä?" | |
| | | Blackbird Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 5:14 pm | |
| "Juostaa ilkosillaa salin läpi! Vaadin munasillaa juoksemista!!!!" "Joo!" Hank sanoi taputtaen käsiään yhteen. "Entä jos meidän keikka menee sen takia?" Wade ärähti, "Tai joudutaan putkaan?" "Hei, mitä elämä olisi ilman pieniä riskejä?" Dave hekotteli, "Mutta nakuilu ei riitä! Se on niin perussettiä, otetaan siihen lisää jotain muuta." "Puetaa Wade likaiseksi, törkyiseksi, pervoksi joulupukiksi!" Rikki nauroi, "papparaisella papparaisen hommat! .. ja sitten voidaan myös laulaa Ukko Noaa koska sekin liittyy pappoihin. Tehää koko homma huutaen Waden nimeä!!"
"Ollaanko me nyt ihan tosissaan? Vissiin?" Hank naureskeli. "No totta vitussa!" Rikki sanoi, "ja jos joudutaan yöksi putkaan niin mitä väliä? Sitten istutaa siellä yö ja nauretaa ja tehää pollarit hulluiks." "Luoja mihin kaikkeen minä joudunkin teidän lapsosten kanssa", Wade haukotteli. "Vaari hiljaa!" Dave naurahti ja heitti sohvatyynyllä Wadea nousten nyt sohvalla jos istumaan. "Noinko paljon arvostatte Sashaa?" Wade kysyi saaden aikaan pienoisen hiljaisuuden. Sasha laski katseensa maahan hieman nolona kun jälleen hänestä puhuttiin.. ja tällä kertaa tuntui että hän oli este toisten suunnitelmien toteuttamiselle. "No ei meidän tartte siel kiljua et me ollaa Public Enemy," Rikki sanoi, "aatelkaa kahden viikon päästä sen omistajan ilmettä ku se näkee meidät siel lavalla!" "Mennään sitten me, Rikki!" Hank huudahti iloisesti Rikkille, "Jätetään nää tylsimykset tänne." "Joo, ainahan voit elätellä toiveita että Neelah tulisi paikalle ja näkisin jotain... eh pientä ja erikoista", Dave vastasi sarkastisuutta äänessään. Rikki virnisti katsahtaen Daveen. "Tarkoitat pientä ja vähemmän erikoista," Wade vastasi virnuillen. Rikki naurahti. "No oli Hankilla kuinka pikkiriikkinen tai vähiten erikoinen kalu tahansa," hän sanoi muka vakavissaan, "niin silti! Mä ainaki lähen ja Hank ainakin tulee mukaan!" "Messissä?" Hank kysyi Sashalta välittämättä muiden poikien naljailusta. Sasha mietti hetkisen, mutta ei antanut minkäänlaista vastausta. Hän ei yksinkertaisesti tiennyt. Ehkä moinen tempaus jotenkin.. lähentäisi häntä muiden bändin jätkien kanssa mutta tosiasia oli että moinen tempaus olisi julkinen nöyryytys! Ei sinänsä, mitä väliä sillä oli. "Entäs Dave?" Rikki kysyi Daveltä kun Sashan vastausta ei kuulunut, "tämä koko homma oli sun idea!" | |
| | | Ryuuzaki-san Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 5:30 pm | |
| "Entäs Dave?" Rikki kysyi Daveltä kun Sashan vastausta ei kuulunut, "tämä koko homma oli sun idea!" "Mm... se nyt oli vähän sellainen hetken mielijohde", Dave vastasi vähän vältellen. "Jota en nyt taida seurata vaikka olisihan se toki hauskaa. Mulla kuitenkin arvostus veljiä kohtaan menee tollasen ohi", David lisäsi lämpöä äänessään ja katsoi Sashaa hymyillen. "Tylsäääääääää!" Hank ulvoi ja näytti Davelle peukkua alaspäin. "Millon susta on nössö tullut?" "Se on sinun mielipiteesi", David tokaisi olkiaan kohauttaen. "Ja minulla on oma mielipiteeni asiasta." "Mä en tosiaankaan lähde tollaseen hölmöilyyn", Wade murahti. "Ei oo alkomahooli noussut tarpeeksi hyvin päähän vielä." "No sittenhän sä tarviit vaan lisää kaljaa!" Hank hihkui. "Tahtoo nakuilemaan! Meidän pitää tuoda meidän bändiä esille! Tosiaankin kuten Rikki sanoi kuvitelkaa kun se omistaja näkee meidät siellä lavalla!" "Menkää te jos haluatte", Wade tuhahti. "Minä en ainakaan tule. Piste." | |
| | | Blackbird Admin
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* La Elo 29, 2009 5:37 pm | |
| "Entäs Dave? Tämä koko homma oli sun idea!" "Mm... se nyt oli vähän sellainen hetken mielijohde", Dave vastasi vähän vältellen, "Jota en nyt taida seurata vaikka olisihan se toki hauskaa. Mulla kuitenkin arvostus veljiä kohtaan menee tollasen ohi", David lisäsi lämpöä äänessään ja katsoi Sashaa hymyillen. Rikki katsahti kulmat koholla Sashaa kohauttaen sitten olkiaan. "Tylsäääääääää!" Hank ulvoi ja näytti Davelle peukkua alaspäin, "Millon susta on nössö tullut?" "Se on sinun mielipiteesi", David tokaisi olkiaan kohauttaen, "Ja minulla on oma mielipiteeni asiasta." "Mä en tosiaankaan lähde tollaseen hölmöilyyn", Wade murahti, "Ei oo alkomahooli noussut tarpeeksi hyvin päähän vielä." "No sittenhän sä tarviit vaan lisää kaljaa!" Hank hihkui, "Tahtoo nakuilemaan! Meidän pitää tuoda meidän bändiä esille! Tosiaankin kuten Rikki sanoi kuvitelkaa kun se omistaja näkee meidät siellä lavalla!" "Menkää te jos haluatte", Wade tuhahti, "Minä en ainakaan tule. Piste." "No voi elämä ollaa sitä nyt tosikkoja," Rikki sanoi irvistellen, "no jääkää te sit leikkii no-lifeja kotio! .. Ja hakekaa se Madde kotiin sieltä koulusta älkääkä unohtako sitä sinne!" Rikki astelijääkaapille siirrellen sitten kaljapulloja hieman sivuun, löytäen sitten salaisen Jack-pullonsa. Hän kohotti sen ilmaan voitonriemuisena. "Wade on oikeassa," hän myönsi korkaten pullonsa, "ei ole vielä pää tarpeeksi sekaisin!" Sen tehtyään hän kulautti Jackiä krukkuunsa irvistäen sitten tujulle viskille. "Sit menoks!" hän sanoi astellen rivakasti ovea kohden Hank perässään virnuillen. Pian he jo katosivat ovesta pihalle ja suuntasivat sitten kulkuunsa kohti Neelahin mainitsemaa clubia naureskellen sekä omalle tyhmyydelleen että elämän hauskuudelle. Että elämä on ihanaa.
The End | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* | |
| |
| | | | *baila baila ja jepa jee = en keksi otsikkoa* | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|