Roxanne.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Roxxin, Anoran ja Nenzien rope ja sillee
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyKe Joulu 03, 2008 10:35 am

[[Ei ongelmaa Smile]]

"Varo itse sanojasi," Jokeri tokaisi rauhallisesti, "jos pieni mielesi ei vielä ole tajunnut asiaa, niin minä olen tässä tilanteessa pomona.”
”Miksi sinä niin kuvittelet?” Raito kysäisi nyt kohteliaammin.
”Ai miksikö? Noh, olen meistä neljästä ainoa kenellä ei ole mitään menetettävää. Te taas, teillä on kaikki menetettävänänne eikä mitään millä minua uhkailla. Varsinkin Raito, voisit opetella kunnioittamaan vahvempiasi. Generigelillä ja Valeriella sen sijaan.. He voivat sanoa ja tehdä mitä lystäävät koska en vahingoita heitä. Lupasin niin Anarigelille.. ja minähän olen tunnetusti sanani mittainen mies." Jokeri vastasi. Raito tuijotti tätä ilmeettömästi, mutta hänen shinigaminsa Ryuk sai taas nauramisen aihetta. Jokeri oli siis antanut viitteen siihen suuntaan, että voisi satuttaa Raitoa halutessaan.
’Kun vain tietäisin hänen nimensä…’, Raito ajatteli hivenen turhautuneena.
”Raito”, Ryuk sai sanottua naurun pyrskähdysten välissä. Raito mulkaisi äkisti Ryukin suuntaan. Mitä tämä halusi Raitosta? Ja vielä tällaisella hetkellä?
”Muistathan, että voimme tehdä sopimuksen shinigamin silmistä koska tahansa. Vaihdanko silmäsi shinigamin silmiksi?”
Raito pudisteli pienesti päätään. Montakohan kertaa hänen täytyi ilmaista Ryukille ettei tekisi koskaan vaihtokauppaa silmistä? Mies ei todellakaan uhraisi puolta jäljellä olevasta elinajastaan vain jonkun nimen tietääkseen…


"Miksi se sinua liikuttaa? En sitäpaitsi aio antaa sinulle yhtään enempää aseita kertomalla miksi rakastan juuri Orlandaa." Generigel ärähti Jokerin kysymykselle.
"Hmm," jokeri mietti hetkisen, "ei oikeastaan mitenkään.. Koska minähän tiedän jo kaiken oleellisen; te kummatkin pidätte tästä kyseisestä neidistä. En tarvitse mitään tiettyjä syitä miksi rakastatte.. Kunhan kysyin. Olen jo saanut kaiken tarpeellisen tiedon tulevaisuutta ajatellen."
’Eli toisin sanoen…’, Raito ajatteli itsekseen. ’Hän aikoo kiristää minua ja Generigeliä tarpeen tullen Orlandaa aseena käyttäen. Sitäkö hän ajaa takaa?’


"Herrat," Jokeri puuttui jälleen puheeseen vilkaistuaan kelloaan mietteliäänä, "saanen huomauttaa että te molemmat sekoititte tämän rakastamanne naisen tähän hommaan.. Tai siis jos joku ylipäänsä sekoitti. Orlandahan on edelleen varmaan onnellisen tietämätön tästä kaikesta. Tuskin tän on vielä edes huomannut Generigelin katoamista."
"On hän huomannut," Valerie puuskahti yllättäen saaden Jokerin siirtämään katseensa tyttöön, jonka oli jo melkein unohtanut.
"Älä aliarvioi häntä," Valerie totesi.
"Voi kiitos neuvosta," Jokeri sanoi naureskellen, "pitää pitää tuo mielessä."
”Jokeri, mitä me nyt?” Raito kysyi kääntäen katseensa Jokeriin. ”Aiotko kenties rupatella panttivankien kanssa jotakin vai siirrymmekö L:n kiristämiseen?”
”L?” Generigel toisti hämmentyneenä. ”Se mestarietsivä jonka kasvoja, nimeä tai olinpaikkaa kukaan ei tiedä? Mitä te hänestä oikein haluatte?”
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTo Joulu 04, 2008 9:53 am

[sori, hieman lyhyttä.. Ja anteeksi pienoinen autohitti mutta oletan että Raito seuraa Jokeria ylös Very Happy]

”Jokeri, mitä me nyt?” Raito kysyi kääntäen katseensa Jokeriin, ”Aiotko kenties rupatella panttivankien kanssa jotakin vai siirrymmekö L:n kiristämiseen?” Jokeri siirsi katseensa panttivankeihin.
”L?” Generigel toisti hämmentyneenä, ”Se mestarietsivä jonka kasvoja, nimeä tai olinpaikkaa kukaan ei tiedä? Mitä te hänestä oikein haluatte?”
Jokeri siirsi katseensa Raitoon vastaamatta Generigelille. Ei hän sentään tyhmä ollut ja liian paljastaminen panttivangeille voisi olla hieman huonompi asia jatkossa. Toinenhan näistä kahdesta kuitenkin selviäisi hengissä tästä kaikesta.
"Siirrytäänpä takaisin yläkertaan keskustelemaan enemmän jatkosta," hän sanoi viitaten Raitoa takaisin yläkertaan kulkeviin portaisiin päin. Sitten hän kääntyi takaisin panttivankeja kohden.
"Saatte sapuskaa ihan pian," hän tokaisi, "kokkini valmistelee illallistanne."
Sen sanottuaan Jokeri itse katosi yläkertaan vieviin portaisiin, sulkien tyrmän oven hänen ja Raiton takaa. Nyt olisi parempi olla häiriöttä sillä varsinainen suunnitelma pitäisi tehdä. Ennen äänieristetty ovi oli ollut auki vain, jotta Jokeri kuulisi mitä alakerrassa tapahtui.
"Missä tämä Wammy house sijaitsee?" Jokeri kysyi Raitolta heidän noustuaan yläkertaan, "Briteissä?"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTo Joulu 04, 2008 3:08 pm

[[Lyhyttä multakin xD]]

Jokeri siirsi katseensa Raitoon vastaamatta Generigelille.
"Siirrytäänpä takaisin yläkertaan keskustelemaan enemmän jatkosta," hän sanoi viitaten Raitoa takaisin yläkertaan kulkeviin portaisiin päin. Sitten hän kääntyi takaisin panttivankeja kohden.
"Saatte sapuskaa ihan pian," hän tokaisi, "kokkini valmistelee illallistanne."
Sen sanottuaan Jokeri itse katosi yläkertaan vieviin portaisiin, Raito perässään. Jokeri sulki tyrmän oven hänen ja Raiton takaa.
"Missä tämä Wammy house sijaitsee?" Jokeri kysyi Raitolta heidän noustuaan yläkertaan, "Briteissä?"
"Mistä minä sen tietäisin?" Raito kysyi kulmiaan kohottaen. "Olettaisin niin, sen perusteella että mies on briteistä lähtöisin... Eikö sen Wammy housen tiedot lue niissä papereissa jotka tulostit Mihaelista?"
Raito heilautti rennosti kättään viimein tyyntyen. Tästä lähtien hän aikoisi pitää tilanteen hallinnassa. Jokeri ei pystyisi säikyttelemään häntä enää. Raitohan sentään oli itse Kira.

"Onko meillä nyt siis muuta suunnitelmaa kuin vain rynnätä valtaamaan orpokoti?" Raito kysyi otsaansa pienesti rypistäen. Raito mietti mitä L mahtaisi tehdä. Kumoaisiko mies tämänkin suunnitelman jotenkin? No, onneksi hän ei voinut vain kääntää selkäänsä orpokoti kaappaukselle ja paeta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTo Joulu 04, 2008 3:19 pm

"Mistä minä sen tietäisin?" Raito kysyi kulmiaan kohottaen, "Olettaisin niin, sen perusteella että mies on briteistä lähtöisin... Eikö sen Wammy housen tiedot lue niissä papereissa jotka tulostit Mihaelista?" Jokeri käveli pöydän luo ja tarttui siihen aiemmin heittämiinsä papereihin. Tutkittuaan niitä hetken, hän tokaisi:
"Se sijaitsee Manchesterissa," hän tokaisi viimein löydettyään paperilta Wammy Housen sijainnin, "siellä on tällä hetkellä 20 lasta ja 3 lastenhoitajaa. Sinne ajaa Lontoosta noin 3 tuntia."
"Onko meillä nyt siis muuta suunnitelmaa kuin vain rynnätä valtaamaan orpokoti?" Raito kysyi hetken kuluttua. Jokeri mietti hetkisen, muttei katsonut Raitoa.
"Ei oikeastaan," hän lopulta tokaisi, "tämä homma pitää hoitaa suhteellisen nopeasti pois alta joten eiköhän lähdetä Manchesteriin. Voisimmehan tietysti ensin ottaa yhteys L:ään ja kysyä häneltä haluaisiko hän tavata meidät ilman tätä kyseistä orpolasten mukaan vetämistä."
"Ei sulla olisi ideoita miten kysyäistä L:ää tapaamiseen ilman että meidän täytyisi matkustaa Manchesteriin ja ottaa Wammy House haltuumme?" Jokeri kysäisi Raitolta.


[Tuleepa lyhyttä >_<]
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyPe Joulu 05, 2008 3:18 pm

[[Lyhyet viestit on ymmärrettäviä noiden metriviestien jälkeen... Very Happy]]

Jokeri käveli pöydän luo ja tarttui siihen aiemmin heittämiinsä papereihin. Tutkittuaan niitä hetken, hän tokaisi:
"Se sijaitsee Manchesterissa," hän tokaisi viimein , "siellä on tällä hetkellä 20 lasta ja 3 lastenhoitajaa. Sinne ajaa Lontoosta noin 3 tuntia." Raito nyökkäsi tyynesti kädet puuskaan asettaen.

Raiton kysyttyä oliko heillä muuta suunnitelmaan kun rynnätä Wammy Houseen, Jokeri tokaisi: "Ei oikeastaan." Raito nyökkäsi ja kuunteli kuinka toinen jatkoi: "tämä homma pitää hoitaa suhteellisen nopeasti pois alta joten eiköhän lähdetä Manchesteriin. Voisimmehan tietysti ensin ottaa yhteys L:ään ja kysyä häneltä haluaisiko hän tavata meidät ilman tätä kyseistä orpolasten mukaan vetämistä."
"Hän ei varmaan usko meitä... mutta voihan sitä tietty yrittää", Raito lausahti olkiaan kohauttaen.
"Ei sulla olisi ideoita miten kysyäistä L:ää tapaamiseen ilman että meidän täytyisi matkustaa Manchesteriin ja ottaa Wammy House haltuumme?" Jokeri kysäisi Raitolta. "En tiedä... ellemme tietenkin lähetä ensin televisioon uhkausta. Joko niin että sinä olet nauhalla tai sitten pelkkä ääni ja nimikirjaimet + ääni", Raito sanoi. "Ja jos hän ei usko niin sitten todistamme olevamme tosissamme... En tiedä", Raito naurahti loppuun vähän hämillään. Yleensä hänellä oli aina suunnitelma valmiina, mutta nyt... Tosin se saattoi johtua siitäkin että L:ään oli jo niin monia suunnitelmia kokeiltu; tuloksetta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyMa Joulu 08, 2008 3:21 pm

"En tiedä... ellemme tietenkin lähetä ensin televisioon uhkausta. Joko niin että sinä olet nauhalla tai sitten pelkkä ääni ja nimikirjaimet + ääni", Raito sanoi. "Ja jos hän ei usko niin sitten todistamme olevamme tosissamme... En tiedä"
"Tarvitaan panttivanki," Jokeri tokaisi ykskantaan viitaten Raiton suunnitelmaan, "jota voimme kuvata että hän tajuaa että ollaan tosissaan." Jokerin päässä alkoi jälleen muhia karuja ideoita tätä tulevaa dokumenttia varten. Tosin ne suunnitelmat oli toteutettu jo kertaalleen, mutta se ei ollut niin vakavaa. Vanhassa vara parempi, eikös? Ja varsinkin tässä tapauksessa kun homma tuntui kuluvan enemmän tai vähemmän samaan rataan kuin aikanaan Batmania vastaan taistellessa.
"Menemme sinne orpokotiin, otamme sen haltuumme ja kuvaamme yhtä sen työntekijää," Jokeri sanoi mietittyään hetken suunnitelmaansa, "jututamme dokumentissa työntekijää ja latelemme sitten ehtomme. Jompikumpi meistä voisi olla kuvassa myös että L tosiaan tajuaa että se olemme me."
Mitenköhän Raito mahtoi jatkaa elämäänsä Gamaruelissa jos hän paljastaisi itsensä kaikelle kansalle, Jokeri mietti. Eihän olisi mitään järkeä palata Gamarien kartanoon jos selviäisi että Raito oli osa syynä L:n kuolemaan.
"Asiahan ei sinänsä minulle kuulu," Jokeri tokaisi, "mutta miten ajattelit jatkaa elämääsi näiden pienten ystäviesi kanssa? Meinaan lähinnä Gamareita ja sitä haltianaikkosta. Meinaan jos jäät kiinni, todennäköisesti he eivät katso hyvällä sitä että lahtasit yhden heidän kavereistaan?"


[Lyhyttä taas, mutta sainpas jotaa aikaseks sentää.]
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTi Joulu 09, 2008 11:19 am

"Tarvitaan panttivanki," Jokeri tokaisi ykskantaan viitaten Raiton suunnitelmaan, "jota voimme kuvata että hän tajuaa että ollaan tosissaan." Jokerin päässä alkoi jälleen muhia karuja ideoita tätä tulevaa dokumenttia varten.
Raito nyökäytti päätään pienesti ja kuunteli kuinka toinen jatkoi hetken mietiskelyn jälkeen:
"Menemme sinne orpokotiin, otamme sen haltuumme ja kuvaamme yhtä sen työntekijää"
"jututamme dokumentissa työntekijää ja latelemme sitten ehtomme. Jompikumpi meistä voisi olla kuvassa myös että L tosiaan tajuaa että se olemme me."
Raito tuijotti toista sanaakaan sanomatta.
"Asiahan ei sinänsä minulle kuulu," Jokeri tokaisi, "mutta miten ajattelit jatkaa elämääsi näiden pienten ystäviesi kanssa? Meinaan lähinnä Gamareita ja sitä haltianaikkosta. Meinaan jos jäät kiinni, todennäköisesti he eivät katso hyvällä sitä että lahtasit yhden heidän kavereistaan?"
"Minun tarkoitukseni ei ole jäädä kiinni, joten siksi en voi esiintyä televisiossakaan", Raito vastasi. "Sinut tunnetaan rikollisena, mutta minua pidetään vain tunnollisena mallioppilaana. En voi siis näyttäytyä julkisesti tuollaisissa toimissa." Raito vaikeni hetkeksi. Olihan siinä riskinsä että hän jäisi kiinni, varsinkin kun toinen panttivangeista selviäisi hengissä... Generigel tai Valerie. Mutta, siinä tapauksessa Raito voisi vain esittää viatonta sivullista jota oli kiristetty mukaan Jokerin toimiin... Raito voisi jopa väittää Jokerin aivopesseen hänet jotenkin. Raitoa uskottaisiin varmasti.
"Mutta jos jään kiinni, niin sitten ei voi mitään", Raito tokaisi lopulta olkiaan kohauttaen. "Täydellinen maailma vaatii uhrauksia."
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTi Joulu 09, 2008 6:42 pm

"Minun tarkoitukseni ei ole jäädä kiinni, joten siksi en voi esiintyä televisiossakaan" Raito vastasi Jokerin esittämään kysymykseen. Jokeri kohautti hartioitaan välinpitämättömänä, yllättynyt ilme kasvoillaan vaikkei tieto häntä yllättänytkään. Ainahan sai hieman juksata, eikös?
"Sinut tunnetaan rikollisena, mutta minua pidetään vain tunnollisena mallioppilaana. En voi siis näyttäytyä julkisesti tuollaisissa toimissa," Raito lisäsi. Jokeri siirsi katseensa Raitoon näyttäen loukkaantuneelta.
"Eli ajattelit pistää minut tekemään kaiken likaisen työn?" hän kysäisi pettyneen kuuloisena heristäen sitten sormeaan, "eiei Raitoseni, eihän se käy. Ei sinänsä, minä nautin julkisuudesta täysin rinnoin mutta se että minusta tehtäisiin ainoa syntipukki..?!" Jokeri vain esitti loukkaantunutta, eihän oikeasti ollut. Raiton kanssa oli vain hauska keskustella muka vakavia. Toisaalta pitäisihön Raiton jo tietää että Jokeri jos joku oli vitsaileva persoona.. eikös klovnit yleensäkin?

"Mutta jos jään kiinni, niin sitten ei voi mitään", Raito tokaisi lopulta olkiaan kohauttaen, "Täydellinen maailma vaatii uhrauksia."
"Sinä ja sinun täydellinen maailmasi," Jokeri sanoi ei ivaavalla vaan pikemminkin hyväntuulisella äänensävyllä, "pian tässä pienessä täydellisessä maailmassasi me kaksi olemme vastakkain. Näetkös, olemme aika eri aaltopituuksilla loppupeleissä. Ehkä nyt teemme yhteistyötä mutta jatkossa.. Olemme oletettavasti pahimmat viholliset. Tiedät sen yhtä hyvin kuin minäkin." Jokerin äänessä ei ollut mitään uhkaavaa tai vaarallista, hän puhui hyvin leppoisasti ja kevyesti. Totuushan tuo kuitenkin oli ja loppupeleissä Raito ja Jokeri olisivat vastakkain.
"Sinun täydellisessä maailmassasi ei ole rikollisuutta," Jokeri sanoi hymyillen leveästi, "minä elän jo minun täydellistä maailmaani."
"Ei sinänsä, en haasta riitaa," Jokeri lisäsi vielä ettei Raito saisi turhan paljoa vääriä käsityksiä, "latelen vain totuuksia tulevaisuudesta."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTi Joulu 09, 2008 6:52 pm

"Eli ajattelit pistää minut tekemään kaiken likaisen työn?" hän kysäisi pettyneen kuuloisena heristäen sitten sormeaan, "eiei Raitoseni, eihän se käy. Ei sinänsä, minä nautin julkisuudesta täysin rinnoin mutta se että minusta tehtäisiin ainoa syntipukki..?!"
"Teinhän minä jo likaisen työn. toin sinulle Generigelin", Raito tokaisi naurahtaen. "Eikä sinusta tule ainoaa syypäätä, Kira on tässä mukana tottakai, mutta kukaanhan ei tiedä Kiran henkilöllisyyttä." Raito ei kuitenkaan uskonut että Jokeri oli loukkaantunut tosissaan.

"Sinä ja sinun täydellinen maailmasi," Jokeri sanoi ei ivaavalla vaan pikemminkin hyväntuulisella äänensävyllä, "pian tässä pienessä täydellisessä maailmassasi me kaksi olemme vastakkain. Näetkös, olemme aika eri aaltopituuksilla loppupeleissä. Ehkä nyt teemme yhteistyötä mutta jatkossa.. Olemme oletettavasti pahimmat viholliset. Tiedät sen yhtä hyvin kuin minäkin." Jokerin äänessä ei ollut mitään uhkaavaa tai vaarallista, hän puhui hyvin leppoisasti ja kevyesti. Raito nyökkäsi. Hän tiesi tämän faktan ihan hyvin.
"Sinun täydellisessä maailmassasi ei ole rikollisuutta," Jokeri sanoi hymyillen leveästi, "minä elän jo minun täydellistä maailmaani."
"Kyllä minä sen tiedän, mutta meillä on yhteinen ongelma tällä hetkellä. Hoidamme sen yhdessä, jonka jälkeen jatkamme omilla tahoillamme. Kiitoksen osoituksena kuitenkin jätän sinut joksikin aikaa rauhaan."
"Ei sinänsä, en haasta riitaa," Jokeri lisäsi vielä "latelen vain totuuksia tulevaisuudesta."
"Ymmärrän, ei mitään ongelmaa", Raito naurahti. "Kyllä minä tiedän että meistä tulee vielä vihollisia." Raiton kasvoille levisi väkisinkin pieni hymy.
Hymy ei ollut ystävällinen tai kohtelias, muttei ivallinenkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTi Joulu 09, 2008 7:12 pm

"Teinhän minä jo likaisen työn. toin sinulle Generigelin", Raito tokaisi naurahtaen, "Eikä sinusta tule ainoaa syypäätä, Kira on tässä mukana tottakai, mutta kukaanhan ei tiedä Kiran henkilöllisyyttä." Jokeri katsoi tarkasti Raitoa ollen hetken hiljaa. Pureva katse viipyi toisen kasvoissa tovin jos toisenkin, sitten Jokeri vastasi hieman normaalia matalemmalla ja hiljaisemmalla äänellä:
"Teitkö sinä tosiaan kaiken likaisen työn, Raito? Ettei sinulla vain olisi ollut apulaisia?" Jokerilla itsellään oli kätyreitä vähä joka nurkan takana, mutta hän ei ollut saanut tietoonsa sitä miten Raito oli Generigelin napannut.. Mutta Jokeri uskalsi kyllä epäillä ettei tämä ollut sotkenut itseään sen enempää juttuun mukaan.

"Kyllä minä sen tiedän, mutta meillä on yhteinen ongelma tällä hetkellä. Hoidamme sen yhdessä, jonka jälkeen jatkamme omilla tahoillamme. Kiitoksen osoituksena kuitenkin jätän sinut joksikin aikaa rauhaan," Raito vastas Jokerin jaaritteluihin tulevaisuudesta. Jokeri naurahti viimeisille sanoille.
"Puhu vain omasta puolestasi," hän sanoi virnistäen jotenkin.. toverillisesti?
"Itse en ala lupaamaan mitään, mutta kiitos kuitenkin."

"Ei sinänsä, en haasta riitaa, latelen vain totuuksia tulevaisuudesta."
"Ymmärrän, ei mitään ongelmaa", Raito naurahti, "Kyllä minä tiedän että meistä tulee vielä vihollisia." Miehen kasvoille nousi pienoinen hymyn kare, jota ei oikeastaan voinut tulkita mitenkään. Jokeri vastasi virneeseen omalla salamyhkäisellä hymyllään. Tulevaisuudessa, kun Anarigel oli hoidettu, hän voisi kenties keskittyä Raiton kanssa leikkimiseen. Voi, heille tulisi vielä hauskaa aikaa yhdessä tämänkin tapauksen jälkeen. Ei sinänsä, Jokeri ei uskonut että Raitolle tulisi yhtä hauskaa kuin hänelle. Yleensä hänen vastapelurinsa olivat olleet jokseenkin vihaisia ja ärtyneitä pelin edetessä.. Ties mitä Anarigelkin sillä hetkellä mietti päässään.
"Vihollinen on aika karu ilmaisu," Jokeri sanoi naurahtaen, "pidän enemmän sellaisesta.. vastapeluri-nimikkeestä tai leikkikaverista. En näe ole mikään hirveän vakava tyyppi ja tuollaiset vakavammat puheet.. ne ovat vähän turhan vakavia minulle."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTi Joulu 09, 2008 7:19 pm

"Teitkö sinä tosiaan kaiken likaisen työn, Raito? Ettei sinulla vain olisi ollut apulaisia?"
Auts, Jokeri oli oikeassa. Mutta Raitohan ei näyttänyt sitä toiselle vaan purskahti nauruun.
"Mitä?" tämä kysyi vielä pärskähtäen ja katsoi toista huvittuneena. "Keneltä olisin pyytänyt apua? Anoralta? L:ltä kenties?"

Jokeri naurahti viimeisille sanoille.
"Puhu vain omasta puolestasi," hän sanoi virnistäen jotenkin.. toverillisesti?
"Itse en ala lupaamaan mitään, mutta kiitos kuitenkin."
"Eli toisin sanoen aiot tappaa minut heti kun tämä on ohi?" Raito kysäisi kepeästi ja naurahti perään hivenen hermostuneesti.

"Vihollinen on aika karu ilmaisu," Jokeri sanoi naurahtaen, "pidän enemmän sellaisesta.. vastapeluri-nimikkeestä tai leikkikaverista. En näe ole mikään hirveän vakava tyyppi ja tuollaiset vakavammat puheet.. ne ovat vähän turhan vakavia minulle."
"No, vasta-peluri sitten. Tulet varmasti tarjoamaan hyvän vastuksen", Raito tokaisi ristien kädet niskansa taa. "Mennäänkö me sinne Wammy houseen vai jatketaanko mukavien rupattelua?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTi Joulu 09, 2008 7:31 pm

"Mitä?" tämä kysyi vielä pärskähtäen ja katsoi toista huvittuneena, "Keneltä olisin pyytänyt apua? Anoralta? L:ltä kenties?"
"En tiedä," Jokeri sanoi hymyillen ovelasti, "kerro sinä minulle!"

"Eli toisin sanoen aiot tappaa minut heti kun tämä on ohi?"
"Raitoooo," Jokeri sanoi tympääntyneen kuuloisena pudistellen epäuskoisena päätään, "luuletko tosiaan että haluaisin tappaa sinut? Ei.. Eieiei.. Tiedätkös, minä olen vähän sellainen kaveri että tarvitsen aina jonkun täydentämään itseäni. Sen täytyy olla minua vastassa, joku joka pelaisi kanssani ja antaisi minulle vähän jotakin haastetta. Mitä tekisin ilman tälläistä vastustajaa? Ryöstelisin huumediilereiltä ja räjäyttelisin pankkeja? Ei.. Eiei. Tiedätkös, sinä täydennät minua."

"No, vasta-peluri sitten. Tulet varmasti tarjoamaan hyvän vastuksen", Raito tokaisi ristien kädet niskansa taa, "Mennäänkö me sinne Wammy houseen vai jatketaanko mukavien rupattelua?"
"Mennään mennään," Jokeri sanoi kepeästi, "kunhan vain kerrot että miten. Lentokoneella? Helikopterilla? Meneekö mistään portaalia jota pitkin pääsisi nopeammin?"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyKe Joulu 10, 2008 3:59 pm

"En tiedä," Jokeri sanoi hymyillen ovelasti, "kerro sinä minulle!"
"Sinä olet turhan epäluuloinen", Raito napautti. "Minkä perusteella luulet että minulla olisi ollut mukana apujoukkoja?"

"Raitoooo," Jokeri sanoi tympääntyneen kuuloisena pudistellen epäuskoisena päätään, "luuletko tosiaan että haluaisin tappaa sinut?"
Raito nyökkäsi Jokerille ponnekkaasti. Koska mies ihan oikeasti uskoi että Jokeri voisi tappaa hänet koska vain. "Ei.. Eieiei.. Tiedätkös, minä olen vähän sellainen kaveri että tarvitsen aina jonkun täydentämään itseäni. Sen täytyy olla minua vastassa, joku joka pelaisi kanssani ja antaisi minulle vähän jotakin haastetta. Mitä tekisin ilman tälläistä vastustajaa? Ryöstelisin huumediilereiltä ja räjäyttelisin pankkeja? Ei.. Eiei. Tiedätkös, sinä täydennät minua."
"Minä... täydennän sinua?" Raito toisti vähän hämmentyneenä, mutta oli kuitenkin aavistuksen verran helpottunut. Mieluummin näin kuin se että Jokeri tappaisi hänet.

"No, vasta-peluri sitten. Tulet varmasti tarjoamaan hyvän vastuksen", Raito tokaisi ristien kädet niskansa taa, "Mennäänkö me sinne Wammy houseen vai jatketaanko mukavien rupattelua?"
"Mennään mennään," Jokeri sanoi kepeästi, "kunhan vain kerrot että miten. Lentokoneella? Helikopterilla? Meneekö mistään portaalia jota pitkin pääsisi nopeammin?"
Raito katsahti kattoon mietteliäänä. Totta, kulkeminen voisi olla ongelma.
"Gamaruelissa pitäisi olla useampia portaaleja, luullakseni", Raito sanoi hetken kuluttua. "Mitä jos tutkin asiaa ja sitten kun löydän sopivan portaalin meille niin palaillaan asiaan?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTi Joulu 16, 2008 8:08 am

"Sinä olet turhan epäluuloinen", Raito napautti. "Minkä perusteella luulet että minulla olisi ollut mukana apujoukkoja?"
"Itseasiassa minulla on kaksikin syytä," Jokeri pamautti vastaukseksi, "ensinäkin itse olisin lähettänyt jonkun puolestani kidnappaamaan prinssin varsinkin jos tämä olisi asunut saman katon alla 'ystävieni' kanssa. Toisekseen minulla on vahva tunne siitä että sinä et toimi täysin yksin." Jokeri katseli hieman ympäri huonetta, muttei oikeasti tiennyt Raiton pienen matkakumppanin sielunelämästä mitään.

"Minä... täydennän sinua?" Raito hämmentyi Jokerin selityksien jälkeen.
"Näin on," Jokeri naurahti hyväntuulisena.

"Gamaruelissa pitäisi olla useampia portaaleja, luullakseni", Raito sanoi hetken kuluttua, "Mitä jos tutkin asiaa ja sitten kun löydän sopivan portaalin meille niin palaillaan asiaan?"
"Mjoo," Jokeri sanoi hieman pohtivaisena mutta lisäsi sitten pirteästi: "sehän sopii. Mitenkäs ilmoittelet että olet valmis tapaamaan taas?"
"Ainiin!" Jokeri hihkaisi yhtäkkiä, "olin aivan unohtaa yhden todella tärkeän seikan!" Hän asteli ripeästi eräänlaisen kirjoituspöydän luo ja kaivoi sieltä korttipakan ja levitti sen pöydälle. Hänen katseensa kulki korteissa kun hän yritti etsiä sitä yhtä.. Jota ei löytynyt.
"Saamari," Jokeri tuhahti ja kääntyi Raiton puoleen, "et mene minnekään ennen kuin annan sinulle tuliaisia viemiseksi Gamarien kartanolle."
Sitten Jokeri asteli kaapin luo ja kaivoi sieltä toisen korttipakan ja levitti senkin pöydälle. Näin toistui useampaan otteeseen kunnes..
"Ha!" Hän tokaisi ja nosti esiin korttipakan jokerin, "saat viedä tämän heille."
Hän kumartui kirjoittamaan korttiin:
Pikkuprinssinne on minulla ja tulen tapaamaan mielelläni kruununprinssiä jos hänellä on kysyttävää. Ha Ha Ha Ha ja sitten hän suoristautui ja ojensi korttia Raitolle.
"Pitäähän Anarigelin tietää missä velipoika kummaa, eiköstä?"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTi Joulu 16, 2008 4:55 pm

"Itseasiassa minulla on kaksikin syytä," Jokeri pamautti vastaukseksi, "ensinäkin itse olisin lähettänyt jonkun puolestani kidnappaamaan prinssin varsinkin jos tämä olisi asunut saman katon alla 'ystävieni' kanssa. Toisekseen minulla on vahva tunne siitä että sinä et toimi täysin yksin." tämä kommentti sai Ryukin repeämään lähes mielipuolisen kuuloiseen nauruun jolloin Raito mulkaisi pienesti shinigamin suuntaan.
"Älä viitsi, hän on oikeassa!" Ryuk käkätti. "Vaikka ei minusta sinulle sinänsä mitään hyötyä ole."
'Ei niin', Raito ajatteli hiljaa mielessään. Joskus tuntui että Ryukista oli enemmän haittaa kuin hyötyä.

"Minä... täydennän sinua?" Raito hämmentyi Jokerin selityksien jälkeen.
"Näin on," Jokeri naurahti hyväntuulisena.
"En oikein ymmärrä logiikkaasi, mutta ehkä minun ei tarvitsekaan", Raito vastasi tähän edelleen ymmällään.

"Gamaruelissa pitäisi olla useampia portaaleja, luullakseni", Raito sanoi hetken kuluttua, "Mitä jos tutkin asiaa ja sitten kun löydän sopivan portaalin meille niin palaillaan asiaan?"
"Mjoo," Jokeri sanoi hieman pohtivaisena mutta lisäsi sitten pirteästi: "sehän sopii. Mitenkäs ilmoittelet että olet valmis tapaamaan taas?"
Raito oli juuri vastaamassa, kunnes Jokeri hihkaisi äkisti: "Ainiin!"
"Mitä nyt?" Raito kysyi tuijottaen toista kuin tämä olisi viimein menettänyt järkensä. Tosin Raitosta tuntui että Jokeri oli menettänyt järkensä jo aikoja sitten. Tai no, ei varsinaisesti järkeä, olihan tämä fiksu ja kaikkea. Mutta mielenterveydestä ei ollut tietoakaan. "Saamari," Jokeri tuhahti ja kääntyi Raiton puoleen, "et mene minnekään ennen kuin annan sinulle tuliaisia viemiseksi Gamarien kartanolle."
"Sopii", Raito vastasi täysin omissa ajatuksissaan. Kuinka hän infoaisi Jokeria? Manipuloisiko hän jotain rikollista? Mutta miten?
"Ha!" Jokeri ja nosti esiin korttipakan jokerin, "saat viedä tämän heille."
Hän kumartui kirjoittamaan korttiin jotakin.
Raito katseli toista ja otti sitten kortin vastaan Jokerin ojentaessa sitä hänelle. Kortissa luki: Pikkuprinssinne on minulla ja tulen tapaamaan mielelläni kruununprinssiä jos hänellä on kysyttävää. Ha Ha Ha Ha.
"Hmph, ihan sinun tyylistäsi", Raito sanoi osittain tympääntyneenä, osittain huvittuneena. "Pitäähän Anarigelin tietää missä velipoika kummaa, eiköstä?"
"Kyllä, kyllä", Raito sanoi ja lisäsi sitten: "Keksin kyllä jonkin tavan ilmoitella itsestäni. Oliko sinulla vielä jotain vai voinko nyt lähteä?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTi Joulu 16, 2008 5:12 pm

"Minä... täydennän sinua?" Raito hämmentyi Jokerin selityksien jälkeen.
"Näin on," Jokeri naurahti hyväntuulisena.
"En oikein ymmärrä logiikkaasi, mutta ehkä minun ei tarvitsekaan", Raito vastasi tähän edelleen ymmällään.
"Ehkä ei," Jokeri sanoi poikamaisen kuuloisesti, "mutta ymmärrät kyllä joskus.. Ehkä."

"Ha! Saat viedä tämän heille."
"Hmph, ihan sinun tyylistäsi", Raito sanoi osittain tympääntyneenä, osittain huvittuneena.
"Pitäähän Anarigelin tietää missä velipoika kummaa, eiköstä?"
"Kyllä, kyllä", Raito sanoi ja lisäsi sitten: "Keksin kyllä jonkin tavan ilmoitella itsestäni. Oliko sinulla vielä jotain vai voinko nyt lähteä?"
"Nooo, odottelen merkkiäsi täällä kotosalla," Jokeri sanoi hyväntuulisena ja naurahdellen, "tai sitten päämajallani täytyy nyt katsella. Yritän minäkin keksiä jonkun sortin varasuunnitelmia jos kävisikin niin ettei L menisi halpaan."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTi Joulu 16, 2008 5:23 pm

"Nooo, odottelen merkkiäsi täällä kotosalla," Jokeri sanoi hyväntuulisena ja naurahdellen, "tai sitten päämajallani täytyy nyt katsella. Yritän minäkin keksiä jonkun sortin varasuunnitelmia jos kävisikin niin ettei L menisi halpaan."
"Okei, hyvä on. Illan jatkoja", Raito sanoi sitten ja asteli ovelle. Mies katsahti vielä taakseen ja huikkasi: "Huolehdi panttivangeista!"
Sen jälkeen tämä avasi oven kadoten siitä ulos.

"Kaikki sujuu suunnitelmien mukaan", Raito naurahti ja virnisti Ryukille varmistettuaan ettei ketään ollut lähistöllä.
"Mmm... En sano tätä Kiran liittolaisena tai mitään, mutta Raito", Ryuk aloitti ja naurahti perään omaa tuttua shinigamin nauruaan joka kuulosti lähinnä vahingoniloiselta. "Oletko varma että tämä menee sinun suunnitelmiesi mukaan? Tuo Jokeri on aika nerokas tyyppi."
"Älä puhu pehmoisia, Ryuk", Raito tokaisi kieltäytyen kokonaan ajattelemasta että olisi vain Jokerin pelinappula. "Tiedän mitä teen."
"Niinhän sinä aina sanot ja silti L on edelleen kintereilläsi, mutta samapa tuo minulle on."

Ja pian Raito saapui portaalin luokse. Hän vilkaisi vielä kerran ympärilleen, jonka jälkeen katosi portaalin uumeniin.

[[Miun vika viesti. Saat laittaa vielä viestin jos haluat, muttei ole pakko Very Happy]]
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 EmptyTi Joulu 16, 2008 5:35 pm

"Okei, hyvä on. Illan jatkoja", Raito sanoi kävellen ovelle, "Huolehdi panttivangeista!" Sen sanottuaan mies oli poissa. Jokeri säntäsi lukitsemaan oven tämän perästä ja asteli sitten rauhallisesti kohti yläkertaa. Keskellä huonetta hän kuitenkin pysähtyi jääden paikalleen seisomaan. Sillä hetkellä Raiton ja Jokerin kummankin päässä jylläsi sama ajatus, jonka Raito esitti myös Ryukille: Kaikki kulkee täysin suunnitelmien mukaan. Jokeri alkoi nauraa vahingoniloista ja omahyväistä nauruaan ja hiljeni sitten kääntyen ulko-ovea kohden, kuin paikalla olisi ollut Raito.
"Luulet että pelaamme sinun peliäsi, Raito Yagami" Jokeri sanoi, "mutta tosiasiassa sinä olet vain hyvin koulutettu taistelukoira.. Tavallinen ykkönen tässä korttipakassa."

The End
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Sponsored content





Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]   Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito] - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Jokeri/Raito/L- peli(t)
» Okay, I need Joker on my side (Japani, Raito feat Jokeri)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Roxanne.com :: Roxanne.com :: Vanhat Pelit-
Siirry: