Roxanne.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Roxxin, Anoran ja Nenzien rope ja sillee
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 This is not a home [R&D]

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

This is not a home [R&D] - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: This is not a home [R&D]   This is not a home [R&D] - Sivu 2 EmptyKe Elo 26, 2009 6:49 pm

"Olen pahoillani veljesi takia."
"Älä ole. Minulla sentään on veli," Dave vastasi katsomattakaan Rikkiin, "Voisi olla huonomminkin." Rikki hymähti muttei sanonut mitä ajatteli. Hänen mielestään, sillä hetkellä, olisi ehkä elämä ollut hieman paremmin ilman veljeä mutta se ajatus sai jäädä omaan arvoonsa.
"Missä kunnossa sinun selkäsi on?" David kysyi Rikkiltä vilkaisten tätä nopeasti, "Olen pahoillani etten voinut tehdä sille enempää, mutta kuten sanoin en ole mikään parantaja. Sinun kannattaisi käväistä vielä lääkärillä."
"Näääh," Rikki sanoi huitaisten kädellään, "ihan hyvin se jakselee." Hän irvisti pienesti oska käden heilautus hieman.. hmm.. kirpaisi.
"Eikä mitään lääkäreitä.." Hän aloitti, mutta Hank keskeyttikin hänet tahattomasti.
"Joo, ehkä me samalla löydettäisiin se vika Rikkin päästä", mies naursekeli hyväntahtoisesti, "Ja saataisiin joky psykologinen selvitys sille mikä on jätkän ongelma kun se saa kaikki vihaamaan sitä."
"No haahaahaa!" Rikki sanoi virnuillen, "minun päässäni sentään on jotakin vaikka sitten vikaa.. sinulla ei ole sitäkään senkin kaikukallo!" Kaikukallolla Rikki tarkoitti lähinnä tyhjäpäätä mutta se vaan kuulosti hauskemmalta.
"Eivät kaikki vihaa Rikkiä," Dave sanoi katsahtaen muita ja saaden Rikkiltä jokseenkin yllättyneen ja oudoksuvan katseen, "Ainakin me kaikki välitämme hänestä vaikka sitten muidenkin edestä. Emmehän me muuten pyörisi hänen kanssaan vai mitä?" Rikki katsahti kysyvästi Hankia, joka kohautti olkiaan yhtä ymmällään kuin hänkin.
"Dave senkin pehmo," Hank sanoi tökäten miestä kylkeen.
"Ehkä se on sallittua silloin tällöin," Dave vastasi, "Ja vittuilkaa tästä kuinka paljon haluatte, mutta pakko sanoa että Rikki ja Sasha ovat minulle jo nyt paljon enemmän veljeä kuin Daniel. Minä välitän teistä kaikista. Sinustakin, Hank vaikka uuno oletkin.. Ja sinä nyt olet aina ollutkin minulle kuin veli." Sasha katseli jälleen jalkoihinsa tuntien hienoista punastumista sillä hetkellä, mutta peitti punastumisensa katselemalla maahan hämärällä kadulla. Pojan hiukset olivat jälleen palautuneet leiskuvan punaisista normaaliin blondiin. Rikki sen sijaan siirsi katseensa jokseenkin hölmistyneenä pois Davestä tuijotellen loppumatkan eteensä mietteliäänä.
"Joo, joo, ei enempää akkameininkiä!" Hank älähti naureskellen ja pörrötti Daven hiuksia. Niin kaikki päättyi kuitenkin hyvin ja bändikämppään muutti virallisesti kaksi uutta asukasta. Rikkihän oli asustellut kämpällä siitä lähtien kun Wade liittyi bändiin ja myönsi kämpän käyttöoikeuden bändille.
Noh, ilta päättyi onnellisesti. Loppu hyvin, kaikki hyvin.


The End
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
 
This is not a home [R&D]
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Roxanne.com :: Roxanne.com :: Vanhat Pelit-
Siirry: