Roxanne.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Roxxin, Anoran ja Nenzien rope ja sillee
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyTi Joulu 16, 2008 5:43 pm

Oli rauhallinen ilta, josta Raito Yagami oli kiitollinen. Hän oli lukenut koko päivän seuraaviin kokeisiin eikä kaivannut ketään häiritsemään itseään.
"Raito! Anna se minulle, sinä lupasit!" Ryuk vaati pomppien pojan ympärillä mitä ihmeellisimmissä asennoissa. "Raaaaitoooo..." tämä venytti sanojaan leijuen sitten ylhäällä siipiensä varassa ja heilutteli jalkojaan.
"Hyvä on, hyvä on!" Raito naurahti ja heitti shinigamilleen omenan joka nappasi sen innoissaan kesken lennon alkaen syödä sitä tyytyväisenä. Hyvä, nyt shinigamikin oli saatu hiljennettyä. Raito haukotteli ja asteli sänkynsä luo lysähtäen siihen sitten makaamaan ajatustensa parissa. Hän oli jättänyt Jokerille viestiä, mutta tästä ei ollut kuulunut mitään... Voisiko olla niin että tämä oli tosiaan käyttänyt Raitoa vain hyväkseen saadakseen panttivangin ja nyt irtisanomassa yhteistyön.
"Näytät hermostuneelta, Raito", Ryuk käkätti mutta Raito ei vastannut toiselle. Joskus hän toivoi että Ryuk vain tuhehtuisi omenaansa... No, ehkä ei kuitenkaan. Oli Ryukilla ja Raitolla mielenkiintoisiakin keskusteluita ja he pitivät joskus myös hauskaa keskenään pelaamalla pelejä ja niin pois päin.

Raito nousi vuoteelta ja asteli sitten pöytänsä luo ja veti esiin Death Notesta revityn paperin palan joka oli ollut hänen lompakossaan. Raito nappasi kynän käteensä ja vei sen paperille mietteliäänä. Keistä rikollisista oli raportoitu lähiaikoina...?
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyTi Joulu 16, 2008 5:54 pm

[Täältä tullaan 8D]

Jokeri asteli kartanon pihalla laskeskellen ikkunoita. Olikohan se ollut viides ikkuna neljännessä kerroksessa? Ja julkisivulla vai.. Hmm.. Julkisivu oli näyttävästi korjattu Jokerin edellisen keikan jälkeen. Jokeri laskeskeli jälleen ikkunaruutuja ja näki kuin näkikin Raiton ruskean hiuspehkon nousevan seisomaan ja kadoten sitten taas näkyvistä.
Jokeri asteli lähelle ulko-ovea ja katseli vähän aikaa vartijoita. Sitten hän viskasi pienen hajupommin vartioiden jalkoihin ja ei aikaakaan kun nämä jo vetelivät hirsiä. Jokeri hiippaili ovelle ja kurkisti sisään. Ei ketään. Sitten hän juoksi aulan halki kulman taakse, portaisiin ja sitten johonkin komeroon piiloon. Ohi kulki kaksi jotain mustatukkaista poikaa. Toinen ei selvästikään ollut nukkunut piiitkään aikaan kunnolla. Jokeri näki tämän kaiken avaimenreiästä. Kun pojat olivat ohittaneet hänet, hän avasi oven ja kurkisti ulos. Reitti selvä ja matka saattoi jatkua. Tie neljänteen kerrokseen oli jokseenkin mielenkiintoinen sillä vastaantuli jos minkälaista porukkaa. Onneksi Jokeri ehti paeta aina jonkinlaiseen komeroon tai vessaan tai patsaan taakse ennen kuin hänet huomattiin.

Viimein hän saapui neljännen kerroksen viidennen huoneen oven taakse ja koputti siihen napakasti. Sitten hän jäi odottelemaan kohteliaasti että joku tulisi avaamaan oven.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyTi Joulu 16, 2008 6:04 pm

Ovelta kuului koputus ja Raito voihkaisi raskaasti. Ja hän kun oli niin kauniisti pyytänyt saavansa olla rauhassa. Raito asteli hitaasti ovea kohti paperinpala kädessään. Hän huokaisi kerran, mutta avasi sitten oven kysyen hivenen tympääntyneenä: "Mitä asiaa?" Pojan silmät kuitenkin laajenivat hämmästyksestä tämän huomatessa kuka oikeastaan olikaan saapunut paikalle. Ryuk repesi nauruun ja katseli kiinnostuneena kuinka Raito henkäisi hämillään, ehkä jopa vähän säikähtäneenä eikä poika edes huomannut kuinka paperinpala tipahti hänen kädestään.
"Mitä sinä täällä teet?" Raito tivasi ja viittoi äkisti Jokeria tulemaan sisään ennen kuin kukaan näkisi että toinen oli täällä. "Oletko hullu? Jos joku olisi nähnyt sinut..."

[[Sori, nyt tuli lyhyt kun en ehdi kirjoittaa pidempää, pakko mennä Smile moikka <3]]
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyTi Joulu 16, 2008 6:15 pm

[Joo ei haittaa Very Happy Mors!]

"Mitä asiaa?" Raito kysäisi tympääntyneenä ilmestyttyään ovelle. Tämän ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun hän näki Jokerin.
"Morjesta moi," Jokeri tokaisi, "Noinko sinä tervehdit pelikaveria?"
"Mitä sinä täällä teet?" Raito tiuskaisi viittaillen Jokerin sisään, "Oletko hullu? Jos joku olisi nähnyt sinut.." Jokeri asteli huoneeseen katsellen ympärilleen.
"Itseasiassa tulin vain moikkaamaan," hän vastasi, "ja koska oikeastaan ilmoitit että olet löytänyt portaalin eiköstä? Tai jonkun muun keinon mennä Wammy Houseen."
Äkkiä Jokeri huomasi maassa lapun, joka oli ilmeisesti tippunut Raitolta hetkeä aikaisemmin.
"Hei, tiputit jotakin," hän sanoi kumartuen nostamaan lappua. Samalla hetkellä kun hän koski lappuun, tapahtui jotakin hyvin outoa. Outo puistatus kulki Jokerin kehon lävitse ja kun hän suoristui hän näki jotain todella odottamatonta: pitkä, mulkosilmäinen ja irvinaamainen olento seisoi samassa huoneessa hänen ja Raiton kanssa.
"Hah!" Jokeri naurahti sen sijaan että olisi säikähtänyt kuollakseen, "tiesin ettet toimi yksin!" Hän siirsi katseensa Raitoon.
"Ja sinä kivenkovaan väitit toimivasi yksin," hän tokaisi virnuillen, "ja mietit miksen täysin luottanut sinuun.. Onko sinulla lisää henkivartijoita ja kätyreitä piilotettuna taikalappujen taa?" Jokeri heilutteli paperinpalasta ilmassa virne kasvoillaan.
"Olen muuten Jokeri," hän lisäsi mulkosilmäiselle olennolle, "mutta senhän sinä toki tiesitkin eikös?"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyKe Joulu 17, 2008 9:01 am

Jokeri asteli huoneeseen katsellen ympärilleen.
"Itseasiassa tulin vain moikkaamaan," hän vastasi, "ja koska oikeastaan ilmoitit että olet löytänyt portaalin eiköstä? Tai jonkun muun keinon mennä Wammy Houseen."
"Kyllä, kyllä mutta minä ajattelin... no, äh miten vain", Raito tuhahti vähän ärtyneenä, mutta ei kuitenkaan halunnut haastaa riitaa Jokerin kanssa.
"Hei, tiputit jotakin," Jokeri sanoi kumartuen nostamaan lappua. "Ei, älä -" Raito yritti, mutta liian myöhään; Jokeri oli jo koskettanut lappua. 'Joten hän näkee nyt Ryukin...', Raito ajatteli turhautuneena kuitenkin hiljaa pysytellen. "Hah!" Jokeri naurahti sen sijaan että olisi säikähtänyt kuollakseen, "tiesin ettet toimi yksin!" Hän siirsi katseensa Raitoon, joka vastasi katseeseen lähes uhmakkaasti.
"Ja sinä kivenkovaan väitit toimivasi yksin," Jokeri tokaisi virnuillen, "ja mietit miksen täysin luottanut sinuun.. Onko sinulla lisää henkivartijoita ja kätyreitä piilotettuna taikalappujen taa?" Jokeri heilutteli paperinpalasta ilmassa virne kasvoillaan. "Ei ole. shinigamo sattui vain tulemaan oheistuotteena Death Noten mukana. Ja minä toimin yksin, hän ei auta minua mitenkään. Jos auttaisi ongelmaa L:stä ei olisi, etkä sinäkään olisi enää siinä vaan olisit kuollut silloin Anarigelin syntymäpäivänä", Raito selitti tuijottaen Jokeria tiiviisti Ryukin seuratessa keskustelua vierestä jokseenkin kiinnostuneena. "Shinigamit näkevät ihmisen nimen ja elinajan vain katsomalla heidän kasvojaan", Raito jatkoi. "Sen sijaan että shinigamini olisi kertonut nimesi - " tässä välissä Raito julkaisi Ryukia, joka naureskeli hiljakseen. "Hän nauroi kun kirjoitin 'Jokerin' Death Noteen." Tämän lauseen jälkeen Ryuk repesi äänekkääseen räkätykseen. "Mutta se oli niin huvittavaa, kjäh, kjäh..." Ryuk sanoi katsahtaen Raitoa, jonka jälkeen siirsi mulkosilmänsä Jokeriin.

"Olen muuten Jokeri," Jokeri lisäsi shinigamille, "mutta senhän sinä toki tiesitkin eikös?"
"Tiesin toki", Ryuk vastasi. "Minun nimeni on Ryuk, hauska tavata!" shinigami tervehti hekotellen saaden Raitolta jälleen paheksuvan katseen.
"Olet kyllä uskomaton. L saapastelee tämän saman katon alla ja sinä vain...", Raito aloitti, mutta rauhoittui sitten vaihtaen puheenaihetta:
"Niin, eli metsässä on portaali joka vie vain muutaman sadan metrin päähän Wammy Housesta."
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyKe Joulu 17, 2008 9:56 am

"Ei ole. shinigami sattui vain tulemaan oheistuotteena Death Noten mukana. Ja minä toimin yksin, hän ei auta minua mitenkään. Jos auttaisi ongelmaa L:stä ei olisi, etkä sinäkään olisi enää siinä vaan olisit kuollut silloin Anarigelin syntymäpäivänä" Raito vastasi Jokerin kysyttyä tältä muista mahdollisista henkivartijoista. Jokeri vilkaisi tätä shinigamia sivusilmällä hieman arvioivasti, mutta käänsi sitten katseensa takaisin Raitoon tämän jatkettua: "Shinigamit näkevät ihmisen nimen ja elinajan vain katsomalla heidän kasvojaan. Sen sijaan että shinigamini olisi kertonut nimesi - " Raito piti tauon ja katsahti jotenkin närkästyneen näköisenä naureskelevaa shinigamia.
"Hän nauroi kun kirjoitin 'Jokerin' Death Noteen," Raito lopetti. Jokeri naurahti itsekin. Tuo muista häälyi elävänä hänen mielessään. Raito oli ollut niin varma tekemisistään..
"Mutta se oli niin huvittavaa, kjäh, kjäh..." shinigami käkätti Raiton takana.
"Ymmärrettävää," Jokeri tokaisi vakavana nostaen sitten virneen kasvoillen, "Se oli hauska tilanne kieltämättä. En aluksi edes uskonut tuohon Death Noteen ja pidin sinua silloin vain jonain mielenterveytensä menettäneenä friikkinä mutta kerran taustallasi on tälläinen herrasmies niin kaipa se sitten on totta."

"Olen muuten Jokeri, mutta senhän sinä toki tiesitkin eikös?"
"Tiesin toki", shinigami vastasi, "Minun nimeni on Ryuk, hauska tavata!"
"Hauska tavata todellakin," Jokeri sanoi ojentaen kättään Ryukille. Hän ei oikeastaan tiennyt pystyikö shinigami koskettamaan häntä vai ei, eikä oikeastaan ajatellutkaan koko asiaa. Tottakai kaikki nyt kättelemään kykenivät? Paitsi muutamat Gamaruelin kartanon moukat, jotka eivät missään muotoa suostuneet kättelemään..

"Olet kyllä uskomaton. L saapastelee tämän saman katon alla ja sinä vain..." Raito tokaisi Ryukille paheksuvasti.
"L on täällä?" Jokeri riemastui kääntyen Raiton puoleen, "missä?"

"Niin, eli metsässä on portaali joka vie vain muutaman sadan metrin päähän Wammy Housesta," Raito sanoi.
"Sehän kelpaa vallan hyvin," Jokeri naureskeli, "miksi et muuten tullut kertomaan tuota luokseni varastohuoneistolle vaan odotit että minä vaivaannun tänne?"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyKe Joulu 17, 2008 10:18 am

[[Ryukia saa pelittää Smile]]

"Ymmärrettävää," Jokeri tokaisi vakavana nostaen sitten virneen kasvoillen, "Se oli hauska tilanne kieltämättä. En aluksi edes uskonut tuohon Death Noteen ja pidin sinua silloin vain jonain mielenterveytensä menettäneenä friikkinä mutta kerran taustallasi on tälläinen herrasmies niin kaipa se sitten on totta."
"Ryuk? Herrasmies? Sinä et tiedä kenestä puhut", Raito naurahti. Ryuk ei ollut herrasmiestä nähnytkään.

Hauska tavata todellakin," Jokeri sanoi ojentaen kättään Ryukille, joka tarttui siihen sitä puristaen. Raito kohotti kulmiaan yllättyneenä. Ei Ryuk häntä noin kunnioittavasti kohdellut ja Raito arvelikin että shinigami ärsytti häntä tahallaan.
"Jaa, sinäkö sitten asetut nyt hänen puolelleen?" Raito kysyi Ryukilta ansaiten tältä pilkallisen naurahduksen.
"Raitooo... monta kertaa minun täytyy sanoa etten ota puolia? Minua ei kiinnosta tippaakaan kuka tämän taistelun lopulta voittaa, minä tapan vain omaa tylsyyttäni."
Raito hymähti hiljaa vastaukseksi. Tyypillistä Ryukia.

"L on täällä?" Jokeri riemastui kääntyen Raiton puoleen, "missä?"
"Alakerrassa varmaan", Raito vastasi hämmentyneenä. "Kuinka niin? Täälläkö sinä ajattelit hänet tappaa, nyt? En voi kertoa sinulle kuka L oikeasti on. Olen ainoa joka tietää kuka hän on ja jos sinäkin yhtäkkiä olisit tietoinen hänen henkilöllisyydestään epäilykset kohdistuisivat minuun."

"Niin, eli metsässä on portaali joka vie vain muutaman sadan metrin päähän Wammy Housesta," Raito sanoi.
"Sehän kelpaa vallan hyvin," Jokeri naureskeli, "miksi et muuten tullut kertomaan tuota luokseni varastohuoneistolle vaan odotit että minä vaivaannun tänne?"
"Ajattelin että ilmoittaisit koska näemme ja näemmekö ylipäätään siellä", Raito vastasi tähän. "Mutta samapa tuo kai on. Eihän kukaan nyt ole varmasti nähnyt sinua?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyTo Joulu 18, 2008 3:36 pm

"Ryuk? Herrasmies? Sinä et tiedä kenestä puhut" Raito naurahti. Jokeri katsahti tätä hieman kulmat koholla, muttei sanonut mitään. Mielipideasioistahan ei voinut kiistellä..
"Hauska tavata todellakin," Jokeri sanoi ja he kättelivät Ryukin kanssa.
"Jaa, sinäkö sitten asetut nyt hänen puolelleen?" Raito kysyi pilkallisesti shinigamilta.
"Raitooo... monta kertaa minun täytyy sanoa etten ota puolia? Minua ei kiinnosta tippaakaan kuka tämän taistelun lopulta voittaa, minä tapan vain omaa tylsyyttäni," Ryuk vastasi. Jokeri nauroi.
"Ryuk-san," hän sanoi kohteliaasti, "Taitaa olla niin että meillä kahdella on enemmänkin yhteistä."
Jokeri oli useamminkin käynyt japanissa ja tiesi toki kielen perusteet.. Miten olisi hyvä puhutella ja niin eespäin. Oli vain eriasia ketä hän jaksoi puhutella. Hänellä oli kuitenkin vakaa aavistus siitä ettei Ryukia pitäisi missään tapauksessa suututtaa.. Jos se nyt ylipäätään olisi mahdollista. Sitäpaitsi tämä shinigami vaikutti ihan ok-tyypiltä ja sillä olisi varmasti vielä osansa ennen pelin loppumista.

"L on täällä? Missä?"
"Alakerrassa varmaan", Raito vastasi hämmentyneenä, "Kuinka niin? Täälläkö sinä ajattelit hänet tappaa, nyt? En voi kertoa sinulle kuka L oikeasti on. Olen ainoa joka tietää kuka hän on ja jos sinäkin yhtäkkiä olisit tietoinen hänen henkilöllisyydestään epäilykset kohdistuisivat minuun."
"Ei kukaan sinua epäilisi," Jokeri murahti tylsistyneenä, "kuten sanoit viimeksi, kaikki epäilyt kohdistuvat kuitenkin minuun. Kuka nyt sinua epäilisi, mallioppilasta?"
".. ja tulevaa jumalaa," Jokeri sanoi hieman virnistellen, "tosiasia on se että kaikki vihaavat minua, mikä on sinänsä väärin, eikä kukaan ajattele että sinulla on osaa eikä arpaa tähän juttuun. Kerro siis kuka tämä L nyt sitten on?"

"Niin, eli metsässä on portaali joka vie vain muutaman sadan metrin päähän Wammy Housesta."
"Sehän kelpaa vallan hyvin. Miksi et muuten tullut kertomaan tuota luokseni varastohuoneistolle vaan odotit että minä vaivaannun tänne?"
"Ajattelin että ilmoittaisit koska näemme ja näemmekö ylipäätään siellä", Raito vastasi, "Mutta samapa tuo kai on. Eihän kukaan nyt ole varmasti nähnyt sinua?" Jokeri naurahteli jälleen.
"Et olisi halunnut oikeasti minun ilmoittelevan itsestäni," hän sanoi, "tämän kartanon naisvoimat kun eivät tykkää ilmoitteluistani.. Ainakaan en usko että pitävät kun eivät tykkää vierailuistakaan."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyTo Joulu 18, 2008 3:47 pm

"Ryuk-san," Jokeri sanoi kohteliaasti, "Taitaa olla niin että meillä kahdella on enemmänkin yhteistä." Raito katsahti Jokeria epäluuloisesti, mutta Ryuk vain naurahti: "Siltä vaikuttaa."

"En voi kertoa sinulle kuka L oikeasti on. Olen ainoa joka tietää kuka hän on ja jos sinäkin yhtäkkiä olisit tietoinen hänen henkilöllisyydestään epäilykset kohdistuisivat minuun."
"Ei kukaan sinua epäilisi," Jokeri murahti tylsistyneenä, jolloin Raito kohotti kulmiaan kysyvästi. "Perustele", poika käski. "Oletpas sinä epäkohtelias", Ryuk naurahti Raitolle, mutta Raito ei välittänyt siitä.
"kuten sanoit viimeksi, kaikki epäilyt kohdistuvat kuitenkin minuun. Kuka nyt sinua epäilisi, mallioppilasta?"
"Totta", Raito sanoi tyytyväisenä istuutuen yhdelle huoneensa tuoleista.
".. ja tulevaa jumalaa," Jokeri sanoi hieman virnistellen, "tosiasia on se että kaikki vihaavat minua, mikä on sinänsä väärin, eikä kukaan ajattele että sinulla on osaa eikä arpaa tähän juttuun. Kerro siis kuka tämä L nyt sitten on?"
"Minä en vihaa sinua", Ryuk heitti väliin, mutta Raito puhui lähestulkoon shinigaminsa päälle: "Niin, mutta eikö muka olisi epäilyttävää että jos ainoastaan minä tiedän sinun henkilöllisyytensä ja sinäkin yhtäkkiä tietäisit kuka hän on?"
"Aina yhtä tiukka", Ryuk hekotteli ja nappasi salaa Raiton repusta uuden omenan.
"Ajattelitko sinä tosiaan tappaa hänet täällä?" Raito kysyi vielä asettaen kätensä puuskaan.

"Ajattelin että ilmoittaisit koska näemme ja näemmekö ylipäätään siellä", Raito vastasi, "Mutta samapa tuo kai on. Eihän kukaan nyt ole varmasti nähnyt sinua?" Jokeri naurahteli jälleen.
"Et olisi halunnut oikeasti minun ilmoittelevan itsestäni," hän sanoi, "tämän kartanon naisvoimat kun eivät tykkää ilmoitteluistani.. Ainakaan en usko että pitävät kun eivät tykkää vierailuistakaan."
"Olet oikeassa, he eivät liiemmin pidä sinun tekemisistäsi", Raito virnisteli, mutta kauhistunut ilme ilmaantui tämän kasvoille kun ovelta kuului luja koputus ja huudadus: "Yagami-kun!"
"No, mutta", Ryuk naurahti pirullisesti ja vilkaisi Raitoa. "Se taitaa olla ystäväsi."
Raito avasi nopeasti kaappinsa oven ja sähähti Jokerille: "Ole kiltti ja mene sinne, vähän äkkiä sittenkin. Tai sängyn alle jos se tuntuu mukavammalta. Kunhan piiloudut."
"Yagami!" huudahdus oli nyt jo vaativa sekä huolestunut. "Oletko kunnossa?"
"Olen olen, odota hetki!" Raito huudahti takaisin vastaukseksi hermostuneena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyTo Joulu 18, 2008 4:04 pm

[Ällä O__O]

"Tosiasia on se että kaikki vihaavat minua, mikä on sinänsä väärin, eikä kukaan ajattele että sinulla on osaa eikä arpaa tähän juttuun. Kerro siis kuka tämä L nyt sitten on?"
"Minä en vihaa sinua", Ryuk heitti väliitn saaden Jokerin katsahtamaan shinigamia kulmat koholla, hieman huvittuneena. Raito kuitenkin vastasi puhuen melkein Ryukin päälle.. Epäkohteliasta.
"Niin, mutta eikö muka olisi epäilyttävää että jos ainoastaan minä tiedän hänen henkilöllisyytensä ja sinäkin yhtäkkiä tietäisit kuka hän on?"
"Aina yhtä tiukka", Ryuk naureskeli napaten jostakin laukusta omenan ja alkaen mussuttaa sitä.
"No ei oikeastaan koska minä olen sellainen tyyppi ettei kukaan tiedä minusta mitään," Jokeri tokaisi, "ja kukaan ei osaa arvata seuraavaa liikettäni. Ja sainhan minä sen L:n pikkukaverinkin kaikki tiedot käsiini tosta noin vain ilman sen kummempaa vaivaa.. Ei se tietenkään Ällään toimi koska en tiedä hänen nimeään, mutta kukaan taas ei tiedä sitä ettei se toimi. Tajuatkos?
"Ajattelitko sinä tosiaan tappaa hänet täällä?" Raito kysyi vielä asettaen kätensä puuskaan.
"Miksi ei?" Jokeri naurahti välinpitämättömästi kysyen sitten kohteliaasti Ryukilta; "saisinko minäkin yhden omenan?"

"Olet oikeassa, he eivät liiemmin pidä sinun tekemisistäsi", Raito sanoi virnistellen. Jokeri nyökkäsi hyväksyvästi.
"Yagami-kun!" kuului äkkiä koputus ovelta ja kaikki kolme käänsivät katseensa oveen. Jokeri katseli kiinnostuneena ovea, Raito pikemminkin kauhuissaan ja Ryuk vain naureskeli:
"No, mutta", shinigami naurahti pirullisesti Raitolle, "Se taitaa olla ystäväsi." Jokeri katsoi Raitoa hetken hieman hämillään ja kysyvästi, mutta sitten hänen ilmeensä kirkastui.
"Ystäväsi?" hän naureskeli, "Eikai tuon oven takana ole juuri se Älläsi josta kokoajan mariset?" Raito syöksyi kaapin ovelle ja avasi sen katsoen sitten Jokeria lähes anovasti.
"Ole kiltti ja mene sinne, vähän äkkiä sittenkin. Tai sängyn alle jos se tuntuu mukavammalta. Kunhan piiloudut." Jokeri katsoi Raitoa kuin tämä olisi menettänyt järkensä lopullisesti.
"Et voi olla tosissasi?" hän naurahti, mutta ilmesiesti poika oli. Niinpä Jokeri kohautti olkapäitään ja astui kaappiin.
"Yagami!" huuto kuului uudestaan. Äänessä oli hieman huolestuneisuutta, mutta samalla se oli käskevä; "Oletko kunnossa?" Jokeri naureskeli.
"Olen olen, odota hetki!" Raito huusi vastaukseksi.
"Taidan sittenkin saada selville kuka Ällä on," Jokeri sanoi kaapista.



[Hajoan x'D]
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyPe Joulu 19, 2008 9:59 am

[Hihii <3 voi äly, voin vaa kuvitella Jokerin jossain kaapissa :’’D]

"No ei oikeastaan koska minä olen sellainen tyyppi ettei kukaan tiedä minusta mitään," Jokeri tokaisi, "ja kukaan ei osaa arvata seuraavaa liikettäni. Ja sainhan minä sen L:n pikkukaverinkin kaikki tiedot käsiini tosta noin vain ilman sen kummempaa vaivaa.. Ei se tietenkään Ällään toimi koska en tiedä hänen nimeään, mutta kukaan taas ei tiedä sitä ettei se toimi. Tajuatkos?”
”Jos L selviää hengissä, hän tajuaa oitis mistä on kyse”, Raito huomautti ja kysyi sitten kätensä puuskaan asettaen aikoiko toinen tappaa L:n kartanossa.
"Miksi ei?" Jokeri naurahti välinpitämättömästi kysyen sitten kohteliaasti Ryukilta; "saisinko minäkin yhden omenan?"
”Hei, sinä olet taas käynyt repullani!” Raito huudahti Ryukille, samalla kun shinigami noukki repusta toisen omenan jonka heitti Jokerille. ”Esitän kysymykseni toisin”, Raito sanoi sitten Jokerille kulmiaan kohottaen. ”Haluatko todella yrittää tappaa hänet täällä kun Anora ja muut ovat vain pari kerrosta alempana?”

Raion pyytäessä Jokeria piiloutumaan, toinen katsoi Raitoa kuin tämä olisi menettänyt järkensä lopullisesti.
"Et voi olla tosissasi?" hän naurahti, mutta Raiton ilme antoi ymmärtää että tämä oli enemmän kuin tosissaan. Jokeri kohautti olkapäitään ja astui kaappiin.
"Yagami!" huuto kuului uudestaan. "Oletko kunnossa?"
"Olen olen, odota hetki!" Raito huusi vastaukseksi ja ryntäsi ovelle.
"Taidan sittenkin saada selville kuka Ällä on," Jokeri sanoi kaapista. Ryuk repesi nauramaan ja Raito mulkaisi ensin kaappia, sen jälkeen shinigamia, mutta avasi sitten oven niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. ”Lopultakin!” kuului puuskahdus ja L asteli sisään sen enempää lupia kyselemättä. Raito sulki oven toisen perässä ja seurasi katseellaan kuinka toinen istuutui yhdelle tuoleista jalat ylös nostaen ja kumartui eteenpäin. Raito itse päätti istuutua toista vastapäätä olevalle tuolille. Nuorukainen katseli L:ää. Miehen korpinmustat hiukset olivat täydellisessä epäjärjestyksessä kuten aina ja tällä tutut valkoinen pitkähihainen pusero ja haalistuneer farkut yllään. Tummat silmänaluset olivat tummuneet entisestään ja miehen iho oli kalpeampi kuin Raito oli muistellut sen olleen.

”No, voinko olla jotenkin avuksi?” Raito kysyi sitten viimein hiljaisuuden rikkoen. ”Itse asiassa, kyllä sinä voit”, L vastasi kohteliaan kuuloisesti joskin tämän kasvoilla oli aavistuksen verran tympeä ilme. ”Kerro”, Raito kehotti nojautuen taaksepäin tuolissaan anellen samalla että Jokeri tajusi pysytellä turvallisesti kaapin uumenissa ja ennen kaikkea hiljaa. Ryuk ei haitannut, koska L ei kyennyt näkemään tai kuulemaan tätä. Raito huomasi kuinka L kallisti päätään, mutta tuijotti sitten Raitoa läpitunkevalla katseella. Raito vastasi noiden lähes mustien silmien tuijotukseen, vaikka tunsikin olonsa vähän epämukavaksi. ”Kerrohan, Yagami…” L aloitti kuin sanojaan punniten. ”Missä sinä olet käynyt aina silloin tällöin illalla?”
Ryuk käkätti, mutta Raito vastasi tyynesti: ”Opiskelemassa. Kuinka niin?”
”Opiskelemassa?” L toisti mietteliäänä. ”Oletko aivan varma että haluat lukita vastauksesi?”
”Mikä kuulustelu tämä on?” Raito naurahti, mutta oikeasti tässä tilanteessa oli nauru kaukana. L:llä oli jotain mielessään, se oli aivan varma…
”Sain uutta tietoa Kirasta”, L jatkoi kepeällä äänellä ja kaiveli taskustaan muutaman värikkääseen paperiin käärityn karkin. Mies roikotti karkkeja hetken nimettömällä ja peukalollaan mutta avasi sitten kääreet jatkaen: ”Kira on liittoutunut Jokerin kanssa.”
”Oho!” Ryuk älähti. ”L on terävä kuten aina, mutta en ajatellut että hän saisi sen selville näin nopeasti…”
Raito nielaisi hivenen vaivalloisesti mutta peitti hermostuneisuutensa muuten yllättävän hyvin.
”Jokerin kanssa?” Raito kysyi esittäen taitavasti hämmästynyttä. ”Mistä sinä niin päättelet?”
”Jokerihan on siepannut sen jonkun Valerien kiristääkseen Anarigelia?” L kysyi ja Raito nyökkäsi pienesti ja sanoi: ”Tällaista olen kuullut.”
”Ja sitten Generigel Gamar kidnapattiin”, L selosti samalla kun leikitteli karkkipaperin kääreellä. ”Hänet sieppasi yksi Gamaruelin pahimmista rikollisista.”
”Mihin sinä oikein tähtäät…?” Raito kysyi heilauttaen kättään kärsimättömästi. ”Pointtisi, Ryuuzaki?”
”Se rikollinen kuoli sydänkohtaukseen”, L sanoi nyt vähän kovemmalla äänellä ja porasi katsettaan syvemmälle Raiton silmiin. ”Ja sen sijaan, että Generigel olisi palannut saimme viestin Jokerilta että Generigel on hänellä.”
”Luuletko… ajatteletko – ” Raito aloitti ja mietti miten muotoilisi sanansa niin ettei L epäilisi häntä entisestään. ”Että Kira tappoi sen rikollisen?”
”Kyllä”, L vastasi. ”Muistatko kun kerroin päätelleeni että Kira voi manipuloida uhrien tekemisiä ennen näiden kuolemaa? Tässä on todiste. Kira toivoo yhteistyötä Jokerin kanssa, minun tappamiseeni luultavasti. Kiran piti osoittaa luottamuksensa Jokerille ja napata toinen panttivanki jotta Jokerin omat hankkeet Anarigelin suhteen etenisivät”, L veti tässä välissä henkeä ja jatkoi: ”Niinpä Kira valitsi rikollisen sieppaamaan Generigelin tälle, toivoen ettei sieppausta yhdistettäisi häneen. Sen jälkeen hän tapatti rikollisen sydänkohtaukseen syrjäisellä seudulla toivoen ettei ruumista löydettäisi. Tässä tapauksessa Kira oli tosin huolimaton.”
Tämä… tämä ei ole lainkaan hyvä juttu!’, Raito ajatteli kuumeisesti. Täytyy keksiä jotain ja äkkiä!
”Eli rikollinen toimitti joko uhrin suoraan Jokerille tai Kiralle joka veisi sen Jokerille joka tapauksessa”, L päätti selityksensä. ”Ei se tietenkään aivan varmaa ole, mutta näin päättelin.”

”Eikö tuo ole vähän kaukaa haettua?” Raito kysyi nojautuen toista kohti. ”On ihan yhtä todennäköistä että Jokeri olisi laittanut jonkun muun sieppaamaan Generigelin.”
”Silloin se rikollinen ei olisi kuollut sydänkohtaukseen”, L intti. ”Kuollut ehkä, mutta ei sydänkohtaukseen. Ja nyt kysyn uudestaan sinulta, mitä olet tehnyt iltaisin?”
”Opiskellut! Montako kertaa se pitää sanoa?” Raito tivasi ja ponkaisi nyt seisomaan ja mulkoili L:ää. ”Taidat olla pinteessä, Raito”, Ryuk naureskeli.
”Mielenkiintoista”, L lausahti. ”Ottaen huomioon että meillä on sama psykologian kurssi, etkä ollut siellä sinä iltana kun Generigel siepattiin.”
’Hitto… unohdin täysin että meillä on yhteisiä kursseja…’, Raito ajatteli mutta sanoi sitten tyynesti: ”Jos Kira kerta laittoi rikollisen sieppaamaan Generigelin… miksi hän olisi itse vaivautunut menemään paikalle?”
”Viedäkseen hänet Jokerille? Tavatakseen Jokerin? En minä tiedä mitä Kiran päässä liikkuu”, L vastasi tyynesti. ”Turha sinun on hermostua, esitin vain teoriani sinulle kun kuitenkin tutkit kyseistä tapausta kanssani.”
”No, minusta teoriasi on kaukaa haettu”, Raito napautti. ”Erittäin kaukaa haettu.”
Vaikka oikeasti se oli lähellä. Aivan liian lähellä.
”Vai olet sinä sitä mieltä…?” L kysyi haroen hiuksiaan. ”No, kiitos kuitenkin että kuuntelit…” L nousi lähteäkseen saaden Raiton melkein huokaisemaan helpotuksesta. L tarttui ovenkahvaan, mutta kääntyi vielä kohtaamaan Raiton. ”Mutta Yagami… jos Jokeri yrittää tappaa minut tässä lähipäivinä tai häneltä tulee tappouhkauksia… Uskon, että sinä olet siinä tapauksessa Kira.”
’Pahus hänen kanssaan!’, Raito manasi, muttei sanonut mitään. Sitten viimeinkin L avasi oven, sulki sen perässään ja poistui.

Raito säntäsi ovelle, avasi sen ja varmisti ettei L ollut missään lähettyvillä salakuuntelemassa. Sen jälkeen hän sulki oven ja huikkasi kaapin suuntaan: ”Voit tulla jo ulos.”
”Tarkoittaako tämä – ” Ryuk aloitti ivallisesti naurahtaen. ”Että ette voi tappaa L:ää nyt?”
”Ei”, Raito sanoi lujasti ja istuutui. ”Silloin tekisin juuri kuten hän haluaa ja epäilykset voisivat kasvaa. Teen mitä tahansa, L kääntää kaiken minua vastaan. Sellainen hän on.”


[sori, tuli aika pitkää…]
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyLa Joulu 20, 2008 6:59 pm

”Jos L selviää hengissä, hän tajuaa oitis mistä on kyse”, Raito tokaisi.
"Aliarvioit minut," Jokeri naurahti ottaen vastaan Ryukin heittämän omenan. Hän nyökkäsi tälle kiitokseksi ja haukkasi omenasta kääntyen Raitoa kohden.
”Hei, sinä olet taas käynyt repullani!” Raito ärähti shinigamilleen.
"Pidät minua yhtä tyhmänä kuin kaikkia muitakin pikkukätyreitäsi," Jokeri sanoi Raitolle kääntyen sitten Ryukin puoleen ja lisäten tälle: "Sinua en nyt laske hänen pikkukätyreikseen." Sitten hän kääntyi taas Raiton puoleen.
"Se on jotenkin loukkaavaa," hän tokaisi haukaten jälleen omenasta, "enkä pidä siitä."

”Esitän kysymykseni toisin”, Raito sanoi kulomiaan kohottaen, ”Haluatko todella yrittää tappaa hänet täällä kun Anora ja muut ovat vain pari kerrosta alempana?” Jokeri mietti hetkisen ja tokaisi sitten ykskantaan; "Yeah." Hän haukkasi omenaansa ja kohotti sitten sormeaan ilmaan.
"Se toisi peliin hieman jännitystä!"

"Taidan sittenkin saada selville kuka Ällä on," Jokeri huikkasi kaapista ja vaikeni sitten kuuntelemaan huoneen tapahtumia kaapista käsin. Hän kuuli kuinka tämä L saapui huoneeseen ja asteli huoneen poikki istahtaen sitten ilmeisesti tuolille, sillä tuoli tuntui hieman liikahtaneen. Hetken aikaa oli hiljaista ja sitten Raito rikkoi hiljaisuuden:
”No, voinko olla jotenkin avuksi?”
”Itse asiassa, kyllä sinä voit”, tuntematon ääni, joka kuului ilmeisesti L:lle, sanoi.
”Kerro,” kuului Raiton ääni. Seurasi pienoinen hiljaisuus ja sitten kuului jälleen L:n punnitseva ääni:
”Kerrohan, Yagami… Missä sinä olet käynyt aina silloin tällöin illalla?” sanojen perään kuului Ryukin käkätystä ja Jokeri melkeinpä yhtyi nauruun, mutta hillitsi sitten itsensä muistaessaan että L ei ehkä kuullut tai nähnyt Ryukia mutta hänet tämä kyllä kuulisi ja näkisi.
”Opiskelemassa. Kuinka niin?” Raiton ääni vastasi L:lle.
”Opiskelemassa?” mietteliäs miesääni vastasi, ”Oletko aivan varma että haluat lukita vastauksesi?” Jokeri kuunteli nyt entistä tarkkaavaisempana. L tosiaan oli jo heidän kintereillään. Ei hullumpi pelikaveri, ei ollenkaan. Tämä siis epäili Raitoa jostakin, joten näiden kahden ystävyksen välillä ei tainnutkaan olla niin luottamukseen perustuvaa ystävyyttä kuin ulkopuolelle antoi ymmärtää.
”Mikä kuulustelu tämä on?” Raito naurahti turhan kepeän kuuloisesti. Jokeri hymähti itsekseen hiljaa. Jos Raito nyt alkaisi panikoida niin koko homma olisi tuhoon tuomittu. Se taas tarkoitti sitä että Jokerin täytyisi itse toimia ja hoitaa L pois päiväjärjestyksestä näinkin aikaisessa vaiheessa. Se olisi tylsää, koska L tuntui todella mukavalta kaverilta..
”Sain uutta tietoa Kirasta” L sanoi, ”Kira on liittoutunut Jokerin kanssa.”
Oho katsoppas poikaa, Jokeri käkätti mielessään, Ei hullummin opiskelijalta.
”Oho!” Ryukin ääni sanoi pistävästi, ”L on terävä kuten aina, mutta en ajatellut että hän saisi sen selville näin nopeasti…” Jokeri hymähti Ryukin sanoille.
”Jokerin kanssa? Mistä sinä niin päättelet?” Raito sanoi yrittäen kuulostaa hämmästyneeltä. Jokeri alkoi turhautua. Valehtelulla oli aina lyhyet jäljet, siksi hän ei valehtelusta pitänytkään. Raito jäisi varmasti tällä menolla L:n satimeen mutta..
"Jokerihan on siepannut sen jonkun Valerien kiristääkseen Anarigelia?” L:n sanat keskeyttivät Jokerin ajatukset ja tämä painautui kaapinovea vasten kurkistellen ovien raosta.
”Tällaista olen kuullut,” Jokeri kuuli ja näki Raiton vastaavan L:n kysymykseen. L:ää Jokeri ei nähnyt vaikka kuinka yritti kurkistella ovien raosta. Tämä istui jossakin isossa nojatuolissa, joka oli selkä häntä kohden.
”Ja sitten Generigel Gamar kidnapattiin” L sanoi. Kuului rapinaa. Jokeri raotti hiljaa kaapin ovea ja kurkisti kunnolla ulos.
”Hänet sieppasi yksi Gamaruelin pahimmista rikollisista,” L sanoi. Jokeri katsahti Ryukia, joka tuijotti häntä kulmat koholla ja hieman huvittuneen oloisena. Jokeri katseli ympärilleen ja hänen katseensa osui Raitoon. Mies tuijotti häntä ilmeettömänä mutta pienoisen pelon pystyi näkemään tästä. Jokeri kohotti vasenta kättään ja vilkutti Raitolle kaapin oven raosta. Ryuk alkoi nauraa.
”Mihin sinä oikein tähtäät…?” Raito kysyi siirtäen katseensa Jokerista L:ään, ”Pointtisi, Ryuuzaki?”
Ryuuzaki,Jokeri toisti äänettömästi. Raito katsahti jälleen häntä kuin yrittäen viestiä Jokerin palaamaan takaisin kaappiin.
”Se rikollinen kuoli sydänkohtaukseen” L tokaisi hieman ääntään kohottaen, ”Ja sen sijaan, että Generigel olisi palannut saimme viestin Jokerilta että Generigel on hänellä.” Jokerin viesti oli siis mennyt perille.
”Luuletko… ajatteletko – ” Raito sanoi hieman takellellen, ”Että Kira tappoi sen rikollisen?”
”Kyllä”, L vastasi, ”Muistatko kun kerroin päätelleeni että Kira voi manipuloida uhrien tekemisiä ennen näiden kuolemaa? Tässä on todiste. Kira toivoo yhteistyötä Jokerin kanssa, minun tappamiseeni luultavasti. Kiran piti osoittaa luottamuksensa Jokerille ja napata toinen panttivanki jotta Jokerin omat hankkeet Anarigelin suhteen etenisivät. Niinpä Kira valitsi rikollisen sieppaamaan Generigelin tälle, toivoen ettei sieppausta yhdistettäisi häneen. Sen jälkeen hän tapatti rikollisen sydänkohtaukseen syrjäisellä seudulla toivoen ettei ruumista löydettäisi. Tässä tapauksessa Kira oli tosin huolimaton.”
Jokeri kohotti kulmiaan L:n teorialle ja huokaisi äänettömästi ja hieman turhaantuneen näköisenä. Sitten hänen ilmeensä kirkastui ja hän kohotti sormeaan jälleen kuin olisi kokenut valaistuksen. Sitten hän nyökytteli Raitolle hymyillen samalla pirullisesti.
”Eli rikollinen toimitti joko uhrin suoraan Jokerille tai Kiralle joka veisi sen Jokerille joka tapauksessa”, L päätti selityksensä, ”Ei se tietenkään aivan varmaa ole, mutta näin päättelin.”
Ihan hyvin päättelit, Jokeri totesi mielessään.
”Eikö tuo ole vähän kaukaa haettua?” Raito kysyi nojautuen pöydän yli Ryuuzakia kohden, ”On ihan yhtä todennäköistä että Jokeri olisi laittanut jonkun muun sieppaamaan Generigelin.”
”Silloin se rikollinen ei olisi kuollut sydänkohtaukseen”, L intti, ”Kuollut ehkä, mutta ei sydänkohtaukseen. Ja nyt kysyn uudestaan sinulta, mitä olet tehnyt iltaisin?”
Niinpä! Minä en tapa ihmisiä sydäreihin, Jokeri puuskahti mielessään.
”Opiskellut! Montako kertaa se pitää sanoa?” Raito tokaisi pongahtaen seisomaan. Jokeri perääntyi hieman takaisin kaappiin muttei sulkenut vielä ovea vaan jäi kurkistelemaan edelleenkin raosta koska L ei noussutkaan Raiton myötä ylös.
”Taidat olla pinteessä, Raito” Ryuk naureskeli. Jokeri katsahti shinigamia ja itsekin naurahti äänettömästi.
”Mielenkiintoista”, L lausahti mietteliään kuuloisena, ”Ottaen huomioon että meillä on sama psykologian kurssi, etkä ollut siellä sinä iltana kun Generigel siepattiin.”
Tiesin että jäät kiinni, Jokeri huokaisi pettyneenä mielessään. Tosin samalla Jokerin mieleenkin nousi pienoinen epäilys.. Jos Raito on hiippaillut enemmänkin poissa iltaisin, eikä Jokeri ole tähän törmännyt.. Missä tämä sitten on ollut?
”Jos Kira kerta laittoi rikollisen sieppaamaan Generigelin… miksi hän olisi itse vaivautunut menemään paikalle?” Raito kysyi ja Jokeri olisi halunnut lyödä päänsä kaapin seinään ja kovaan. Kuka tuollaista kyseenalaistaa?
”Viedäkseen hänet Jokerille? Tavatakseen Jokerin? En minä tiedä mitä Kiran päässä liikkuu,” L vastasi melkein täysin Jokerin itsensä ajatuksin.
”Turha sinun on hermostua, esitin vain teoriani sinulle kun kuitenkin tutkit kyseistä tapausta kanssani,” L lisäsi tyynen kuuloisena.
”No, minusta teoriasi on kaukaa haettu”, Raito napautti, ”Erittäin kaukaa haettu.”
Jokeri huokaisi tylsistyneenä. Jos kohta mitään ei alkaisi tapahtumaan, hänen olisi astuttava esiin. Raito puhui itseään aina vain enemmän pussiin. Sitäpaitsi L tiesi että tämä oli Kira, sen nyt näki kaikki jotka vähänkään asiasta mitään tiesi.
”Vai olet sinä sitä mieltä…?” Ln ääni kysyi, ”No, kiitos kuitenkin että kuuntelit…” Tuoli liikahti ja L nousi seisomaan. Jkeri painautui salamana takaisin kaappiin vetäen oven perässään kiinni. Jokeri kurkki pienestä raosta, joka jäi ovien välille ja näki pilkahduksen mustatukkaisesta miehestä joka asteli huoneen halki.
”Mutta Yagami… jos Jokeri yrittää tappaa minut tässä lähipäivinä tai häneltä tulee tappouhkauksia… Uskon, että sinä olet siinä tapauksessa Kira.” ääni ovella sanoi. Sitten kuului kuinka ovi aukeni ja sulkeutui.
”Voit tulla jo ulos,” Raito sanoi hetken kuluttua. Jokeri tosin oli tässä kohdassa jo puoliksi ulkona kaapista.
”Tarkoittaako tämä – ” Ryuk naureskeli, ”Että ette voi tappaa L:ää nyt?”
”Ei”, Raito tokaisi istahtaen tuoliin, ”Silloin tekisin juuri kuten hän haluaa ja epäilykset voisivat kasvaa. Teen mitä tahansa, L kääntää kaiken minua vastaan. Sellainen hän on.” Jokeri asteli nojatuolin luo, missä L oli hetki sitten istunut ja kaatoi sitten itsensä löhöämään tuoliin.
"Mielenkiintoinen keskustelu," hän naureskeli, "Ryuuzaki.. Noh, nyt tiedän kuka hän on ja voin halutessani lahdata hänet kun se minulle sopii. Tosin en tee sitä vielä vähään aikaan koska hänestä voi olla vielä paljon hauskuutta ennen kuin keksin muuta tekemistä. Tylsyys kun ei ole kiva asia."
"Missä muuten olet hiippaillut iltaisin kun en sinua ole nähnyt?" Jokeri kysäisi haukaten jälleen omenaa, jota hän oli pitänyt kädessään koko kaappileikin ajan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyLa Joulu 20, 2008 9:01 pm

Jokeri asteli nojatuolin luo, missä L oli hetki sitten istunut ja kaatoi sitten itsensä löhöämään tuoliin. Raito katsahti tätä odottavasti, muttei vielä sanonut mitään.
"Mielenkiintoinen keskustelu," hän naureskeli, "Ryuuzaki.. Noh, nyt tiedän kuka hän on ja voin halutessani lahdata hänet kun se minulle sopii. Tosin en tee sitä vielä vähään aikaan koska hänestä voi olla vielä paljon hauskuutta ennen kuin keksin muuta tekemistä. Tylsyys kun ei ole kiva asia."
"Jaa tarkoittaako se sitten ettet pidäkään sopimuksestamme kiinni? Emmekö me nyt otakaan Wammy Housea haltuumme?" Raito tivasi toiselta.
"Missä muuten olet hiippaillut iltaisin kun en sinua ole nähnyt?" Jokeri kysäisi haukaten jälleen omenaa, jota hän oli pitänyt kädessään koko kaappileikin ajan. "Opiskelemassa, sinun luonasi ja parina iltana etsiskelin sopivaa rikollista käyttötarkoituksiini. Miksi kyselet? Et kai sinäkin ala pitämään minulle ristikuulustlua?" Raito kysyi tympääntyneenä.

[[Lyhyttä xDD]]
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyLa Joulu 20, 2008 9:15 pm

"Mielenkiintoinen keskustelu. Ryuuzaki.. Noh, nyt tiedän kuka hän on ja voin halutessani lahdata hänet kun se minulle sopii. Tosin en tee sitä vielä vähään aikaan koska hänestä voi olla vielä paljon hauskuutta ennen kuin keksin muuta tekemistä. Tylsyys kun ei ole kiva asia."
"Jaa tarkoittaako se sitten ettet pidäkään sopimuksestamme kiinni? Emmekö me nyt otakaan Wammy Housea haltuumme?" Jokeri katsahti tätä altakulmiensa, omenan jäädessä puolimatkalle suuhun.
"Aa," hän sanoi kuin olisi pettyneenä ymmärtänyt jotakin uutta, "sinä haluat tappaa lapsia ja hoitsuja.. Et taidakaan olla niin pyhimys kuin mitä väität olevasi?" Jokeri haukkasi omenaansa katsellen Raitoa huvittunein silmin.
"Kyllä me pidämme sopimuksesta kiinni," Jokeri sanoi nojautuen nyt itse pöydän ääreen, "pointtini nyt vain oli siinä.. että kannattaako meidän riskeerata Wammy Housen väkeä jos voimme lahdata L:n muullakin tavalla? Sitäpaitsi, kuten sanoit, L on astetta nerokkaampi tapaus joten jos vetoamme vain tähän yhteen suunnitelmaan ja se menee mönkään niin koko homma kusee ja pahasti." Jokeri piti tauon ja lisäsi jotenkin salamyhkäisesti:
"Katsos, pitää olla varasuunnitelmia," hän suoristautui nojaten tuolinsa nojaan, "joista voisimmekin nyt keskustella hieman."

"Opiskelemassa, sinun luonasi ja parina iltana etsiskelin sopivaa rikollista käyttötarkoituksiini. Miksi kyselet? Et kai sinäkin ala pitämään minulle ristikuulustlua?" Raito kysyi tympääntyneen kuuloisena.
"Oi en suinkaan!" Jokeri kiirhti sanomaan, "kunhan kysyin. Ei tarvitse suuttua!" Jokeri naurahti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyLa Joulu 20, 2008 9:38 pm

"Aa," Jokeri sanoi kuin olisi pettyneenä ymmärtänyt jotakin uutta, "sinä haluat tappaa lapsia ja hoitsuja.. Et taidakaan olla niin pyhimys kuin mitä väität olevasi?" Jokeri haukkasi omenaansa katsellen Raitoa huvittunein silmin.
"En tietenkään halua!" Raito ärjähti. "Älä edes yritä kääntää asia niin, mutta sinä suostuttelemalla suostuttelit minua siihen ja nyt vaikuttaa siltä että olet joustamassa koko asiasta! Sitäpaitsi suurempi hyvä vaatii toisinaan uhrauksia", Raito hymähti sitten loppuun kuin asia olisi ollut itsestään selvä.
"Kyllä me pidämme sopimuksesta kiinni," Jokeri sanoi nojautuen nyt itse pöydän ääreen, "pointtini nyt vain oli siinä.. että kannattaako meidän riskeerata Wammy Housen väkeä jos voimme lahdata L:n muullakin tavalla? Sitäpaitsi, kuten sanoit, L on astetta nerokkaampi tapaus joten jos vetoamme vain tähän yhteen suunnitelmaan ja se menee mönkään niin koko homma kusee ja pahasti." Jokeri piti tauon ja lisäsi jotenkin salamyhkäisesti:
"Katsos, pitää olla varasuunnitelmia," hän suoristautui nojaten tuolinsa nojaan, "joista voisimmekin nyt keskustella hieman."
"Oliko sinulla sitten jotain erityistä mielessäsi?" Raito kysäisi nojautuen toista kohti uteliaana.

"Opiskelemassa, sinun luonasi ja parina iltana etsiskelin sopivaa rikollista käyttötarkoituksiini. Miksi kyselet? Et kai sinäkin ala pitämään minulle ristikuulustlua?" Raito kysyi tympääntyneen kuuloisena.
"Oi en suinkaan!" Jokeri kiirhti sanomaan, "kunhan kysyin. Ei tarvitse suuttua!" Jokeri naurahti.
"No, miksi sinua sitten kiinnostaa tekemiseni?" Raito kysyi vielä lähes yhtä tympääntyneellä äänensävyllä kuin aiemminkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyLa Joulu 20, 2008 9:49 pm

"En tietenkään halua! Älä edes yritä kääntää asia niin, mutta sinä suostuttelemalla suostuttelit minua siihen ja nyt vaikuttaa siltä että olet joustamassa koko asiasta! Sitäpaitsi suurempi hyvä vaatii toisinaan uhrauksia", Raito sanoi kuin asia olisi loppuunkäsitelty. Jokeri puolestaa kohotti kätensä rauhoittelevasti ylös.
"Yeah right," hän sanoi tympääntyneen oloisena katsellen pöydällä lojuvia tavaroita.

"Oliko sinulla sitten jotain erityistä mielessäsi?" Raito kysäisi nojautuen toista kohti uteliaana. Jokeri tuijotti miestä hetkisen, vilkaisi Ryukia ja siirsi sitten katseensa takaisin Raitoon.
"Olisi paljon parempi jos saisimme L:n uskomaan ettet sinä ole missään tekemisissä tämn Kiran kanssa," Jokeri tokaisi ykskantaan, "mikä ei tule olemaan helppoa. Minua kuitenkin kuvottaa ajatus siitä että minun menemisiäni ja tekemisiäni rajoitetaan sillä että minut yhdistetään Kiraan ja Kira sinuun. Ja jos L tajuaa että sinä olet Kira ja minä olen tekemisissä sinun kanssasi niin koko homma menee taas mönkään. Pitäisi saada L.. tai no Ryuuzaki uskomaan edes vähäksi aikaa ettet sinä ole Kira."
"Ja haluan keskustella L:n kanssa," Jokeri tokaisi röhnöttäen nojatuolissa kuin kotonaan. Jälleen hän haukkasi kovaa vauhtia hupenevaa omenaansa.

"No, miksi sinua sitten kiinnostaa tekemiseni?"
"Koska teemme yhteistyötä Raitoseni," Jokeri sanoi nojautuen itsekin pöydän ääreen niin että hänen ja Raiton kasvot olivat vain muutamien senttien päässä toisistaan, "ja on hyvä pysyä kärryilä toisten tekemisistä jos tekee yhteistyötä."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyLa Joulu 20, 2008 9:55 pm

"Olisi paljon parempi jos saisimme L:n uskomaan ettet sinä ole missään tekemisissä tämn Kiran kanssa," Jokeri tokaisi ykskantaan, "mikä ei tule olemaan helppoa. Minua kuitenkin kuvottaa ajatus siitä että minun menemisiäni ja tekemisiäni rajoitetaan sillä että minut yhdistetään Kiraan ja Kira sinuun. Ja jos L tajuaa että sinä olet Kira ja minä olen tekemisissä sinun kanssasi niin koko homma menee taas mönkään. Pitäisi saada L.. tai no Ryuuzaki uskomaan edes vähäksi aikaa ettet sinä ole Kira."
"Se on ollut tavoitteenani lähes kokoajan, mutta osoittautunut mahdottomuudeksi", Raito tokaisi oitis. "Minä jopa luovuin Death Notesta ja muistoistani yhdessä vaiheessa ja silti L ei luopunut epäilyistään, ei hetkeksikään. Hän ajatteli että olin suunnitellut koko jutun epäilyjen pois menemiseksi, kuten olinkin."
"Ja haluan keskustella L:n kanssa," Jokeri tokaisi röhnöttäen nojatuolissa kuin kotonaan. Raito tuijotti toista kuin tämä olisi ollut hullu. "L ei paljasta henkilöllisyyttään kenellekään. Ainoa keino jolla voisit jutella hänen kanssaan olisi videoviestit, mutta en näe siinä paljoakaan järkeä."

"No, miksi sinua sitten kiinnostaa tekemiseni?"
"Koska teemme yhteistyötä Raitoseni," Jokeri sanoi nojautuen itsekin pöydän ääreen niin että hänen ja Raiton kasvot olivat vain muutamien senttien päässä toisistaan, "ja on hyvä pysyä kärryilä toisten tekemisistä jos tekee yhteistyötä."
"Aivan ja sinä varmaan kerrotkin minulle kaikki sinun tekemisesi?" Raito kysyi hivenen ivallisesti ja kohotti kulmiaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyLa Joulu 20, 2008 10:05 pm

"Se on ollut tavoitteenani lähes kokoajan, mutta osoittautunut mahdottomuudeksi", Raito vastasi, "Minä jopa luovuin Death Notesta ja muistoistani yhdessä vaiheessa ja silti L ei luopunut epäilyistään, ei hetkeksikään. Hän ajatteli että olin suunnitellut koko jutun epäilyjen pois menemiseksi, kuten olinkin."
"Ja haluan keskustella L:n kanssa,"
"L ei paljasta henkilöllisyyttään kenellekään. Ainoa keino jolla voisit jutella hänen kanssaan olisi videoviestit, mutta en näe siinä paljoakaan järkeä." Raito sanoi katsellen Jokeria kuin hullua.
"Videoviestit!" Jokeri sanoi lyöden kädet innoissaan pöytään, "niinpä tietenkin!" Jokeri mietti hetkisen lipaisten kielellään huuliaan. Sitten hän siristi silmiään ja siirsi katseensa Raitoon.
"Jospa.." Jokeri aloitta, mutta pudisti sitten päätään, "ei.. ei se kuitenkaan onnistuisi. Vai onnistuisiko? Hmm.."
"Kuinka pitkälle olet valmis menemään voittaaksesi L:n?" Jokeri kysyi virnuillen.

"No, miksi sinua sitten kiinnostaa tekemiseni?"
"Koska teemme yhteistyötä Raitoseni ja on hyvä pysyä kärryilä toisten tekemisistä jos tekee yhteistyötä."
"Aivan ja sinä varmaan kerrotkin minulle kaikki sinun tekemisesi?" Raito ivasi.
"Et koskaan kysynyt!" Jokeri tokaisi hymyillen poikamaisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptySu Joulu 21, 2008 3:29 pm

"Videoviestit!" Jokeri sanoi lyöden kädet innoissaan pöytään saaden Raiton hätkähtämään taaksepäin, "niinpä tietenkin!" Raito katseli Jokeria hämillään. "Aiotko sinä todella kommunikoida hänen kanssaan videoviesteillä?" Raito kysyi hitaasti ja huomasi kuinka Jokeri siristi silmiään ja siirsi katseensa häneen.
"Jospa.." Jokeri aloitta, mutta pudisti sitten päätään, "ei.. ei se kuitenkaan onnistuisi. Vai onnistuisiko? Hmm.."
"Mitä sinulla oli mielessäsi?" Raito kysyi ja huomasi kuinka myös Ryuk kumartui Jokeria kohden vaivihkaa kiinnostuneena hänkin.
"Kuinka pitkälle olet valmis menemään voittaaksesi L:n?" Jokeri kysyi virnuillen. "Melkein kuinka pitkälle tahansa", Raito vastasi Jokerille ja katsoi tätä silmät loistaen. Oliko toisella jokin suunnitelma mielessään?

"No, miksi sinua sitten kiinnostaa tekemiseni?"
"Koska teemme yhteistyötä Raitoseni ja on hyvä pysyä kärryilä toisten tekemisistä jos tekee yhteistyötä."
"Aivan ja sinä varmaan kerrotkin minulle kaikki sinun tekemisesi?" Raito kysäisi ivallisesti.
"Et koskaan kysynyt!" Jokeri tokaisi hymyillen poikamaisesti saaden Raiton päästämään äännähdyksen joka oli joptain tuhahduksen ja naurun väliltä. "Ja sinä varmaan kertoisit jos kyselisin?" Raito kysyi silmiään siristäen ja piti katseensa tiiviisti Jokerissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptySu Joulu 21, 2008 9:52 pm

"Melkein kuinka pitkälle tahansa", Raito vastasi vastaten Jokerin katseeseen. Jokeri lipaisi mietteliäänä huuliaan ja risti kätensä eteensä.
"Melkein?" hän varmensi, "elli missä vaiheessa tulee stoppi vastaan?"

"No, miksi sinua sitten kiinnostaa tekemiseni?"
"Koska teemme yhteistyötä Raitoseni ja on hyvä pysyä kärryilä toisten tekemisistä jos tekee yhteistyötä."
"Aivan ja sinä varmaan kerrotkin minulle kaikki sinun tekemisesi?"
"Et koskaan kysynyt!"
"Ja sinä varmaan kertoisit jos kyselisin?" kysyi jokseenkin epäuskoiselta kuulostaen. Mies tuijotti edelleenkin Jokeria. Jokeri hymyilin hyväntuulisesti.
"Tottakai!" hän naurahti, "miksi en?"


[Nyt tuli lyhyttä, sori >_<]
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyMa Joulu 22, 2008 11:00 am

"Melkein kuinka pitkälle tahansa", Raito vastasi vastaten Jokerin katseeseen. Jokeri lipaisi mietteliäänä huuliaan ja risti kätensä eteensä.
"Melkein?" hän varmensi, "elli missä vaiheessa tulee stoppi vastaan?"
”Riippuu vähän”, Raito vastasi. ”Jos kertoisit mitä mielessäsi liikkuu niin voisin tarkentaa milloin menee mielestäni liiallisuuksiin.”
Ryuk naurahti ja hypähteli Raiton takana ilmeillen, mutta Raito päättä olla välittämättä shinigamin metkuista. Kun temppuilua kuitenkin kesti ja kesti, päätti Raito viimein reagoida. ”Mikä hätänä Ryuk? Onko sinulla tylsää?” Raito kysyi ja Ryuk hypähteli kahta kauheammin. ”Haluan pelata Mario Golfia!” Ryuk vaati painautuen Raitoa vasten. ”Nyt heti!”
”Joo, joo. Kaivele vapaasti laatikoita ja katso jos löydät pelikonsolini jostakin”, Raito haukotteli. ”Jee!” Ryuk huudahti innoissaan syöksähtäen Raiton pöytälaatikkojen luo. Raito taas katsahti Jokeria anteeksipyytävästi. ”Anteeksi, Ryuk on… Ryuk.”
Raito yskäisi pienesti ja katsahti sitten pyytävästi Jokeriin kysyen: ”Niin mitä sinulla oli mielessäsi?”

"Aivan ja sinä varmaan kerrotkin minulle kaikki sinun tekemisesi?"
"Et koskaan kysynyt!"
"Ja sinä varmaan kertoisit jos kyselisin?" kysyi jokseenkin epäuskoiselta kuulostaen. Mies tuijotti edelleenkin Jokeria. Jokeri hymyilin hyväntuulisesti.
"Tottakai!" hän naurahti, "miksi en?"
”Okei… mitä teit sen jälkeen kun viimeksi lähdin teiltä?” Raito kysyi katsellen toista silmä kovana.

[Ei ongelmaa Smile ei mullakaan pitkää tullut...]
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyMa Joulu 22, 2008 1:34 pm

[Rakastan tätä peliä<3333333 Ja ei saakeli rakastan Ryukia<3333]

”Riippuu vähän”, Raito vastasi, ”Jos kertoisit mitä mielessäsi liikkuu niin voisin tarkentaa milloin menee mielestäni liiallisuuksiin.” Ryuk alkoi hyppiä Raiton takana ja pongahdella mitä ihmeellisimpiin asentoihin. Jokeri tuijotti shinigamia ilmeettömänä mutta tosiasiassa todella huvittuneena. Hän ei kyennyt sillä hetkellä ajattelemaan juurikaan mitään muuta kuin shinigamia eikä siis saman tien pystynyt vastaamaan Raitolle. Hetken hiljaisuuden kuluttua Raito viimein reagoi pomppivaan irvinaamaansa.
”Mikä hätänä Ryuk? Onko sinulla tylsää?”
"Miltä näyttää?" Jokeri kysäisi väliin mutta samassa Ryuk vei naamansa aivan Raiton naamaan melkein kiinni ja vastasi tälle:
”Haluan pelata Mario Golfia!” shinigami sanoi vaativasti, ”Nyt heti!”
”Joo, joo. Kaivele vapaasti laatikoita ja katso jos löydät pelikonsolini jostakin,” Raito sanoi haukoitellen.
”Jee!” Ryk huudahti lapsenomaisesti ja syöksyi pöytälaatikoiden luo. Jokeri naurahti tämän toimille, mutta vakavoitui sitten taas Raiton sanoihin:
”Anteeksi, Ryuk on… Ryuk.”
Jokeri nyökkäsi hyväksyvästi ja olisi halunnut lisätä että lapsi on terve kun se leikkii, mutta jätti lisäämättä. Raito olisi pian voinut kieroutuneessa mielessään luulla että Jokerilla olisi jonkin sortin heikko kohta, mitä ei oikeasti ollut. Ryukin toiminta vain muistutti Jokeria siitä jostakin, joka oli kauan sitten unohtunut ja kadonnut mielen syvinpiin syövereihin.
”Niin mitä sinulla oli mielessäsi?” Raito palautteli Jokeria takaisin maanpinnalle ja Jokeri siirsi katseensa laatikoita penkovasta Ryukista takaisin yhteistyökumppaniinsa.
"Mitä jos minä kidnappaisinkin seuraavaksi sinut," Jokeri tokaisi ykskantaan nojautuen jälleen nojatuoliinsa rennosti, "sitten mätkisin sinua hieman telkkarissa että koko kansa luulisi sinuakin vain uhriksi eikä mitään epäilyjä meidän yhteistyöstämme olisi."

"Aivan ja sinä varmaan kerrotkin minulle kaikki sinun tekemisesi?"
"Et koskaan kysynyt!"
"Ja sinä varmaan kertoisit jos kyselisin?"
"Tottakai! Miksi en?"
”Okei… mitä teit sen jälkeen kun viimeksi lähdin teiltä?” Raito kysyi tuijotellen Jokeria. Jokeri hymähti ja hieroi hetken mietteliäänä leukaansa.
"Noh jos totta puhutaan niin aivan heti lähtösi jälkeen pistin oven lukkoon," hän sanoi totuudenmukaisesti, "ja sitten naureskelin itsekseni ja käväsin sitten katsastamassa vankeja ja antamassa heille ruokaa. Sitten keitin kahvit ja aloin miettimään mahdollisia suunnitelmia." Jokeri hymyili Raitolle odella leveästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyMa Joulu 22, 2008 1:41 pm

[Mäkin rakastan tätä peliä ja Ryukia <3 Itseasiassa oon vähän rakastunu meiän kaikkiin Raito/Jokeri peleihin :''D]

”Niin mitä sinulla oli mielessäsi?” Raito palautteli Jokeria takaisin maanpinnalle ja Jokeri siirsi katseensa laatikoita penkovasta Ryukista takaisin Raitoon.
"Mitä jos minä kidnappaisinkin seuraavaksi sinut," Jokeri tokaisi ykskantaan nojautuen jälleen nojatuoliinsa rennosti, "sitten mätkisin sinua hieman telkkarissa että koko kansa luulisi sinuakin vain uhriksi eikä mitään epäilyjä meidän yhteistyöstämme olisi."
"Minut?" Raito kysyi yllättyneenä ja siristi sitten silmiään tivaten: "Ja mistä minä tiedän että päästät minut sen jälkeen vapaaksi? Ja mikä logiikka minut olisi siepata muiden näkökulmasta katsottuna?" Raito kyseli, mutta oli kyllä sitä mieltä että Jokerin suunnitelmassa oli ideaa... Tosin, L voisi päätellä että Raito oli siepattu sen takia ettei tätä epäiltäisi. Siltikin suunnitelma voisi olla toteuttamisen arvoinen, jos Raito vain voisi luottaa Jokeriin.

"Tottakai! Miksi en?"
”Okei… mitä teit sen jälkeen kun viimeksi lähdin teiltä?” Raito kysyi tuijotellen Jokeria. Jokeri hymähti ja hieroi hetken mietteliäänä leukaansa.
"Noh jos totta puhutaan niin aivan heti lähtösi jälkeen pistin oven lukkoon," hän sanoi totuudenmukaisesti, "ja sitten naureskelin itsekseni ja käväsin sitten katsastamassa vankeja ja antamassa heille ruokaa. Sitten keitin kahvit ja aloin miettimään mahdollisia suunnitelmia." Jokeri hymyili Raitolle odella leveästi.
"Okei..." Raito vastasi hajamielisen oloisena ja oli jo aikeissa kysellä lisää, mutta päätti sitten antaa asian olla.

[anteeks, lyhyttä ;_;]
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackbird
Admin
Blackbird


Viestien lukumäärä : 739
Join date : 05.08.2008
Ikä : 34
Paikkakunta : Valkeala

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyTi Joulu 23, 2008 10:14 pm

"Minut?" Raito kysyi yllättyneenä, "Ja mistä minä tiedän että päästät minut sen jälkeen vapaaksi? Ja mikä logiikka minut olisi siepata muiden näkökulmasta katsottuna?" Jokeri iski päänsä pöytään. Hän ihan oikeasti iski otsansa täydellä voimalla pöydän pintaan ja heti perään kummatkin kätensä pään vierelle.
"Ihankun minä oikeasti sinut kidnappaisin?" hän kysyi epäuskoisena kohoten sitten takaisin istumaan, "Annetaan heidän uskoa että kidnappasin ja tehdään siitä aidon oloinen.. Sitäpaitsi ei sinusta olisi mitään hyötyä oikeasti kidnapattuna."
"Ja kun he uskovat että olen oikeasti kidnapannut sinut, he eivät voi uskoa että sinä olet liittoutunut kanssani." Jokeri lisäsi kyt ihan oikeasti tympääntyneen kuuloisena ja oloisena. Oliko Raitosta loppupeleissä kuitenkaan mitään hyötyä hänelle jos tämä ei näin yksinkertaisia suunnitelmia tajunnut.

"Tottakai! Miksi en?"
”Okei… mitä teit sen jälkeen kun viimeksi lähdin teiltä?” Raito kysyi tuijotellen Jokeria. Jokeri hymähti ja hieroi hetken mietteliäänä leukaansa.
"Noh jos totta puhutaan niin aivan heti lähtösi jälkeen pistin oven lukkoon ja sitten naureskelin itsekseni ja käväsin sitten katsastamassa vankeja ja antamassa heille ruokaa. Sitten keitin kahvit ja aloin miettimään mahdollisia suunnitelmia."
"Okei..." Raito vastasi hajamielisesti. Jokeri katsoi tätä kumat koholla.
"Etkö aio kysellä enempää?" hän kysyi, "vai joko uskot ettei minulla ole ongelmia kertoa sinulle tekemisistäni.." .. koska en kerro kaikkea, Jokeri lisäsi mielessään.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lovedblackrose.deviantart.com/
Ryuuzaki-san
Admin
Ryuuzaki-san


Viestien lukumäärä : 698
Join date : 23.08.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : Tampere

Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] EmptyPe Joulu 26, 2008 6:35 pm

Jokeri iski päänsä pöytään. Hän ihan oikeasti iski otsansa täydellä voimalla pöydän pintaan ja heti perään kummatkin kätensä pään vierelle. Raito ei kuitenkaan edes hätkähtänyt. Hän tuijotti Jokeria nyt lähes kylmästi.
"Ihankun minä oikeasti sinut kidnappaisin?" Jokeri kysyi epäuskoisena kohoten sitten takaisin istumaan, "Annetaan heidän uskoa että kidnappasin ja tehdään siitä aidon oloinen.. Sitäpaitsi ei sinusta olisi mitään hyötyä oikeasti kidnapattuna."
"Kyllä minä nyt sen verran tajusin, että suunnittelemme jutun. En ole tyhmä", Raito ärähti.
"Ja kun he uskovat että olen oikeasti kidnapannut sinut, he eivät voi uskoa että sinä olet liittoutunut kanssani." Jokeri lisäsi kyt ihan oikeasti tympääntyneen kuuloisena ja oloisena. Raito kuitenkin vain tuhahti välinpitämättömästi ja kysyi:
Mutta mistä tiedän ettet sinä vain ensin suostuttele minua tähän ja sitten jos vaikka sidot minut tai jotain, niin mistä tiedän että voin lähteä ihan koska haluan etkä oikeasti aio sittenkin pitää minua kauemminkin siinä tilassa."

"Okei..." Raito vastasi hajamielisesti Jokerin selityksiin. Jokeri katsoi tätä kumat koholla.
"Etkö aio kysellä enempää?" hän kysyi, "vai joko uskot ettei minulla ole ongelmia kertoa sinulle tekemisistäni.."
"Totta puhuen, en usko että kerrot kaikkea, mutta se ei ole ongelmani juuri nyt joten en puutu siihen", Raito lausahti hitaasti eikMutta mistä tiedän ettet sinä vain ensin suostuttele minua tähän ja sitten jos vaikka sidot minut tai jotain
edes katsonut Jokeriin vaan tuijotti tyhjyyteen omissa ajatuksissaan. Poika toivoi ettei ollut tehnyt virhettä lähtiessään mukaan Jokerin peliin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty
ViestiAihe: Vs: Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]   Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa] Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rauhallista iltaa viettämässä? Niin varmaan. [Raito (feat Ryuk) ja Jokeri, Raiton huone Gamarin kartanossa]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Okay, I need Joker on my side (Japani, Raito feat Jokeri)
» Let's chat [L ja Orlanda, L:n huone Gamarien kartanossa]
» Jokeri/Raito/L- peli(t)
» Do I really look like a man with a plan? [Jokeri ja Raito]
» Raiton aikajana

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Roxanne.com :: Roxanne.com :: Vanhat Pelit-
Siirry: